Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
niedziela, 5 maja 2024 17:37
Reklama

Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny

Przyjmowanie ofert do udziału w drugiej edycji akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” rozpoczyna się 7 lutego. W ubiegłorocznej, pilotażowej, przeprowadzonej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, wzięło udział prawie 400 partnerów z całego kraju, między innymi restauratorzy, hotelarze, gestorzy atrakcji turystycznych, którzy przygotowali ofertę usług w obniżonych cenach. Skorzystało z niej ponad 60 tys. Polaków. W tym roku pierwszy weekend niższych cen przypada od 31 marca do 2 kwietnia.
Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny

Korzyści przewyższają koszty

Jak wynika z doświadczeń przeprowadzonych akcji promocyjnych, indywidualni nabywcy usług turystycznych w weekendy za pół ceny, zachęceni rodzajem oferty, kupują je częściej, już jako regularni klienci. Decydują się na wyjazdy wypoczynkowe poza sezonem, wybierając się z reguły w okolice nieodległe od miejsca zamieszkania.

Bezsporną korzyść odnosi branża turystyczna. Wpływy finansowe podczas promocyjnego weekendu niższych cen nie muszą być mniejsze, ponieważ w te dni rosną obroty. Koszt udziału w akcji promocyjnej nie jest więc wysoki, zaś efekty skonsolidowanej, ogólnokrajowej kampanii koordynowanej przez Polską Organizację Turystyczną przy współudziale regionalnych organizacji turystycznych, wielokrotnie przewyższają skutecznością działania marketingowe podejmowane przez przedsiębiorców we własnym zakresie.

Partnerzy ogólnopolskiego „weekendu za pół ceny” objęci zostają wspólną kampanią promocyjną w okresie poprzedzającym akcję, jak i po jej zakończeniu, między innymi w mediach POT, cyklicznych newsletterach i portalach społecznościowych, a także wyraźnie uwidocznieni na łamach Repozytorium Informacji Turystycznej połączonym z narodowym portalem turystycznym (http://www.polska.travel). 

Wydarzeniu poświęcone będą konferencje prasowe. Nie bez znaczenia dla rezultatów współdziałania w ogólnopolskim projekcie marketingowym jest jego cykliczność, utrwalenie przekazu informacyjnego.

Termin kolejnej akcji planowany jest na 6 – 8 października 2017 r. Szersza popularyzacja ofert i umocnienie marek da pozytywny impuls do rozwoju polskiej gospodarki turystycznej.

– Trzeba wyróżnić kilka podmiotów będących beneficjentami akcji. Przede wszystkim polscy turyści, otrzymujący w skondensowanej formie, ofertę zawierającą korzyść w postaci zniżki. Tego typu działanie uświadamia ludziom możliwość wyjazdu nisko budżetowego, poza sezonem, w często nieznane lokalizacje usytuowane blisko miejsca zamieszkania ale przede wszystkim stworzenie banku ofert produktów i usług turystycznych. Beneficjentem akcji jest również branża turystyczna, która może liczyć na wpływy finansowe ale również poprzez konsolidację działań, zyskuje możliwość wspólnej promocji. Skutkiem akcji może być zmiana mentalności przedsiębiorców, prowadząca do wspólnych działań marketingowych. Niewątpliwie takich działań spodziewa się całe środowisko turystyczne od instytucji zarządzających i animujących wzrost znaczenia turystyki jako dziedziny gospodarki – mówi Michał Nykowski, lider projektu, odpowiedzialny z ramienia Polskiej Organizacji Turystycznej za koordynację ogólnopolskiej akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny".



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: kasztankaTreść komentarza: Już dawno przekwitłam.Data dodania komentarza: 05.05.2024, 16:07Źródło komentarza: Zaczyna się maturalny maraton 2024. O której startują?Autor komentarza: Antopni DwawybuchyTreść komentarza: No heh najprawdopodobniejszą przyczyną tego wypadku była prędkość. A dokładnie zbyt niska prędkość auta. Gdyby bus jechał szybciej to wypadek nie zdążyłby się wydarzyć. To jest przecież logiczne... Prawda?Data dodania komentarza: 05.05.2024, 16:06Źródło komentarza: Dachował bus. Poszkodowanych 6 osób, w tym dzieciAutor komentarza: a kuku!Treść komentarza: A gdyby rolnicy blokowali nie byłoby wypadku.Data dodania komentarza: 05.05.2024, 16:03Źródło komentarza: Dachował bus. Poszkodowanych 6 osób, w tym dzieciAutor komentarza: morałTreść komentarza: Bo na S3 jest tak: prawy pas min. 120, lewy 140-150. Jak jest majówka, albo wolne, to lewy 150-160. Dodatkowo wtedy masę niedzielnych kierowców z przerośniętym ego. Trzeba się dostosować. Jak się nie odnajdujesz na lewym pasie - jedź prawym. No i myśleć też warto , a przede wszystkim wypocząć, a nie 12 godzinę za kółkiem!!! Busem z Wielkiej Brytanii, czy Holandii na raz... Poza tym na S3 jest o wiele bezpieczniej niż na takiej A4, gdzie jeżdżą zderzak w w zderzak, czy na A2, gdzie zawsze jakaś ciężarówka, albo inna powsinoga musi wyprzedzić z prędkością 120-140 kmh i wciska się jak kanar do zatłoczonego tramwaju. powodując, że niemieckie auta muszą hamować. Na S3 zazwyczaj cisza i spokój, tylko w lubuskiem trzeba czasem uważać jak się goście pod prąd wbijają :) no i jak pustaki nad morze jadą.Data dodania komentarza: 05.05.2024, 16:03Źródło komentarza: Dachował bus. Poszkodowanych 6 osób, w tym dzieci
ReklamaMrówka
Reklama