Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
czwartek, 28 marca 2024 22:29
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Konsultacje o marce teraz już jawne

Burmistrz zmienia politykę informacyjną i tym razem zaprasza na spotkanie prezentujące opracowaną Strategię Marki dla Gryfina. Strategia Marki Gminy Gryfino to dokument określający długofalową wizję rozwoju miasta i gminy, a jednocześnie budujący tożsamość miejsca oraz podkreślający jego unikatowe cechy.
Konsultacje o marce teraz już jawne

Autor: Przedstawienie wyników badań odnośśnie zagospodarowania nabrzeża.

Prace nad strategią rozpoczęły się w połowie października 2016 r. Wtedy to wiceburmistrz Tomasz Miler zapraszał do współpracy m.in. swoich kolegów, znajomych. Informacja w zasadzie nie była publiczna…

O skandalicznym zachowaniu wiceburmistrza pisaliśmy tu: http://www.igryfino.pl/wiadomosci/17171,tajemnicze-spotkanie-glownie-dla-znajomych-wicebur

Najbliższa prezentacja odbędzie się w piątek, 27 stycznia 2017 r. o godzinie 18.00  w sali nr 34 (I piętro) Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie.

 

Według komunikatu gminy:

W pierwszym etapie prac zostały przeprowadzone badania nad uwarunkowaniami wewnętrznymi i zewnętrznymi, jakie mają wpływ na ocenę Gryfina, badania ankietowe przeprowadzone  wśród 1300 respondentów oraz badania jakościowe na temat potencjału marki Gryfino, przeprowadzone metodą wywiadu grupowego. Badania przeprowadzone wśród 1300 respondentów obejmowały grupę mieszkańców Gryfina (miasto – 400 osób, teren gminy – 200), Szczecina (300), Gminy Banie (100), Gminy Widuchowa (100), Myśliborza (100) oraz Pyrzyc (100). Pytania dotyczyły wizerunku Gryfina, jego znaków rozpoznawczych oraz szeroko pojętej atrakcyjności turystycznej i mieszkaniowej.

Natomiast badania jakościowe zostały przeprowadzone w pięciu grupach o łącznej liczebności 60 osób, podczas których przebadano: liderów kreatywnych i przedstawicieli prasy, radnych Gryfina i sołtysów, działaczy kultury, koordynatorów Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego (SOM), a także mieszkańców miasta, którzy zgłosili się w odpowiedzi na zaproszenie opublikowane w prasie lokalnej.

Wyniki z tych badań, a także pomysł na markę dla Gryfina tzw. Big Idea, jej tożsamość,  misję i cel przestawi podczas spotkania, które odbędzie się w dniu 27 stycznia br. w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Gryfino, Hubert Gonera – właściciel firmy Landbrand, która na zlecenie urzędu przeprowadziła ww. badania i opracowała dokument strategiczny Marki.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama