Starostwo będzie musiało oddać gminie 9,5 mln złotych?!

Starostwo będzie musiało oddać gminie 9,5 mln złotych?!
Władze Gryfina prą do budowy sali sportowej mimo że powiat nie rezygnuje z wypowiedzenia gminie umowy na prowadzenie placówki oświatowej przy ul. Niepodległości. –Zapewniam, że hala sportowa powstanie – potwierdził na ostatnim spotkaniu wręczania stypendiów Mieczysław Sawaryn, burmistrz Gryfina.

W tej sprawie dzwonił także do redakcji wiceburmistrz Paweł Nikitiński. Okazuje się, że po uzupełnieniu braków (zapisy dotyczące planu i miejsc parkingowych) gmina uzyskała w końcu w starostwie pozwolenie na budowę sali gimnastycznej. Jednak starosta nie wycofał się z wypowiedzenia gminie umowy na prowadzenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Niepodległości w Gryfinie

-Oczywiście, że będziemy budowali halę przy ulicy Niepodległości. To jest teraz dla władz priorytetem. Tryb wypowiedzenia trwa 3 lata. W tej chwili gmina jest właścicielem działki i ma pozwolenie na budowę. Mamy montaż finansowy. Kosztorys opiewa na 10 mln zł, ale to przetarg weryfikuje cenę. Przyjęliśmy do wiadomości, że starosta daje  na budowę 500 tys. zł. To oznacza, że jeśli nadal będzie chciał przejąć szkołę, to będzie musiał oddać nam 9,5 mln zł. Starałem się wicestaroście Milerowi tłumaczyć, że wypowiedzenie to ryzykowna dla nich decyzja, ale bezskutecznie – mówi nam wiceburmistrz Paweł Nikitiński.

Mimo że decyzja o budowie obiektu sportowego się nieco  przedłuża, władze Gryfina mają już nowe propozycje.

-Staramy się wciąż o dofinansowanie z Ministerstwa Sportu. Przywiązujemy też uwagę do alternatywnych źródeł energii i być może w tym zakresie nastąpią pewne zmiany. Planowaliśmy procedury przetargowe rozpocząć w tym roku, ale będzie to raczej początek przyszłego. Prace budowlane zaczną się wiosną przyszłego roku. Miasto hali potrzebuje! – obiecuje i przekonuje wiceburmistrz Paweł Nikitiński.

Admin Admin
Podziel się:
Oceń:

Komentarze (606)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

pochwała mądrości
pochwała mądrości 21.10.2017, 19:17
Głupkowate czerepachy jeszcze trzy dni temu wyśmiewały się z seniorki, że wskazała zagrożenia antyterrorystyczne związane z lokalizacją hali w ścisłej zabudowie. I co teraz powiedzą po wypadkach w Stalowej Woli? Jak sobie wyobrażają ewakuację hali i dojazd służb ratowniczych? I jak widać nie trzeba wcale terrorysty. Wystarczy jeden szaleniec albo nieszczęśliwy wypadek...

seniorka 18.10.2017, 09:56
7. Pierwsze plany stawiania tej hali pojawiły się chyba 7 lat temu. W efekcie śp. burmistrz Piłat przegrał wybory, w tym czasie zmieniły się realia (likwidacja gimnazjów, licea to szkoły powiatowe, biegnący już okres wypowiedzenia umowy przez starostę itd.) ale CO NAJWAŻNIEJSZE – ZMIENIŁA SIĘ SYTUACJA GEOPOLITYCZNA! Zwiększyło się zagrożenie terrorystyczne – coraz bardziej zuchwałe zamachy. Jak hala w tym miejscu wpływa na bezpieczeństwo – i obecnych w hali i przebywających w centrum miasta?

en face
en face 18.10.2017, 10:59 Ostatni argument powala na łopatki...
zonk
zonk 18.10.2017, 22:12
Zdaje się, że seniorka znowu wypunktowała czerepachów, którym do głowy nie przyszła ocena „kryzysowa” lokalizacji hali! – i teraz zonk!
meritum
meritum 19.10.2017, 01:35
No tak, we współczesnym świecie wciskać halę w centrum miasta - groźne i nieodpowiedzialne!
I to jeszcze blokując dojazd do szpitala!
Anna
Anna 18.10.2017, 18:43
Czerepachy z seniorką zawsze mają problem. Genialnie podsumowuje i to w sposób kulturalny! I ani wyśmiać nie można, ani zhejtować nie wypada!
Rozpacz!!!
architekt
architekt 18.10.2017, 13:20
Problem dzielnicy ogarniany z okien swojego mieszkania, to jest dopiero problem.
do architekta
do architekta 18.10.2017, 18:57
To urzędasie rusz się zza biurka, zobacz bezsens swoich projektów!
I nie lekceważ głosu ludzi, którzy mają żyć z twoimi durnymi wymysłami!
Anna
Anna 18.10.2017, 18:44
Gorszy jest zawsze architekt czy decydent, który w ogóle nie przejmuje się mieszkańcami i nie wstaje zza biurka, żeby zobaczyć na żywo!
do architekta
do architekta 18.10.2017, 19:00
Na przykład urzędas nie ruszył się zza biurka zanim otworzył ulicę Armii Krajowej ("bo w papierach było, że się remont skończył") - tak samo dość zarozumiałych pseudofachowców, którzy lekceważą wpisy krytyczne!
wójcina
wójcina 18.10.2017, 11:05
Seniorka mądrze napisała w swoich długich postach - ta władza nie umie myśleć!
A jedyną reakcją "wyznawców" wójtowych są wyzwiska i pogarda.
I nazywanie "neutralnym wpisem" ordynarnej wazeliny!
en face
en face 18.10.2017, 11:11
Fakt, że coś nazwiesz "ordynarną wazeliną" nie sprawi, że się nią stanie. Halo! Słowa mają czarodziejską moc tylko w bajkach :)
:)
:) 18.10.2017, 11:15
to dlatego burmistrz wczoraj z przedszkolakami bajki opowiadał?:):):):)
en face
en face 18.10.2017, 11:25
Może wie, gdzie jest do tego najlepsze miejsce? :)
Buziaki ;)
zonk
zonk 18.10.2017, 22:14
Tak, a przed emerytowanymi nauczycielami palnął, że się składają na jego pensję. Coś mi się wydaje, gdyby zebrać wszystkie emerytury obecnych na spotkaniu nauczycieli, nie starczyłoby ich podatków na pensje!
profil
profil 18.10.2017, 19:01
Nie wiem czemu ci się burmistrz od razu kojarzy z buziakami - ale współczuję:)
Anna
Anna 18.10.2017, 18:45
A ja nie chcę buziaków od pana burmistrza ani dla siebie ani tym bardziej dla przedszkolaków!
en face
en face 18.10.2017, 10:56
Taka histeryczna reakcja na neutralny wpis -perspektywy- jest trochę śmieszna, co nie? :)
Mnie tylko dziwi jedno, gdzie są protesty, które można by podpisać, gdzie są skargi stowarzyszeń, gdzie są oficjalne wypowiedzi oponentów? Lenistwo, strach, brak umiejętności organizacyjnych?
wójcina
wójcina 18.10.2017, 11:06
Tylko czerepach może innym zarzucać LENISTWO, STRACH I BRAK UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNYCH - nie widząc, że opisuje własną ekipę!!!!


en face Dzisiaj, 10:56 Lenistwo, strach, brak umiejętności organizacyjnych?
en face
en face 18.10.2017, 11:23
Oczywiście, tylko on, On, ON!!! Ten on, to jakaś mityczna postać?
zonk
zonk 18.10.2017, 22:15
A kto inny tak krętaczy, jak złodziej wołający "łapaj złodzieja"?
Anna
Anna 18.10.2017, 18:46
A czy ładnych parę lat temu nie było jakiegoś dymu w Dolnej???
zonk
zonk 18.10.2017, 22:18
że ktoś tam "siedział w internecie"? chie chie...
śmiech
śmiech 18.10.2017, 11:00
"neutralny wpis perspektywy" -buchacha czerepach w akcji - ale który ten pierwszy, czy ten drugi, w którym popierał swój pierwszy?

perspektywa Wczoraj, 23:41 Nikitiński jest skuteczny i to jest jego największy atut.

perspektywa Dzisiaj, 00:22 Nikitińskiego można lubić, albo nie lubić, ale nie można odmówić mu skuteczności i konsekwencji w działaniu.
wójcina
wójcina 18.10.2017, 11:08
"mnie popieram ja i moje drugie ja"? paranoja trochę - i jeszcze obłudne i pokrętne "no się nie skarżą, znaczy są zadowoleni"
seniorka
seniorka 18.10.2017, 09:56
Wracając do tematu, mimo wielu bardzo interesujących poruszonych tutaj wątków (jak łamanie ustawy antykorupcyjnej i milczenie burmistrza w tej sprawie), skupmy się może na temacie.
1. Wycinka drzew w parku to straszliwy pomysł osoby którą trudno nazwać używając kulturalnych określeń. Wycinka drzew w parku, żeby zrobić parking – tym bardziej.
2. Niszczenie boisk żeby postawić „to coś” – tym bardziej.
3. Wstawianie hali w ciasną zabudowę ulicy Niepodległości i w ogóle zatykanie centrum miasta – jest pomysłem szkodzącym mieszkańcom – nie tylko centrum miasta, ale wszystkim (przecież te kilkaset samochodów musi wjechać i wyjechać, autobusy muszą manewrować – i to wszystko w trakcie krótkiego czasu przed i po imprezie).
4. Wydawanie 10 milionów na halę, która jak się okazuje z informacji internetowych (ponieważ brak jest reakcji władz – to musi być prawda) jest mniej funkcjonalna niż obecne sale gimnastyczne przy szkole nr 1 i 3 – to marnowanie pieniędzy! I marnowanie szans na halę z prawdziwego zdarzenia w odpowiednim miejscu.
5. Budowa hali to pogłębienie kryzysu miejsc parkingowych w mieście – ile parku trzeba byłoby wyciąć, żeby powstał parking dla wszystkich widzów i zawodników? Ile miejsc parkingowych zniknie z powodu budowy tej hali?
6. Budowa hali przez gminę w okresie wypowiedzenia umowy na prowadzenie liceum na terenie szkoły powiatowej to działanie po prostu NIEMORALNE! I nie tylko ze względu na rozsądne wydawanie pieniędzy (starsi mieszkańcy pamiętają zarzuty dla śp. Henryka Piłata za kupno bojlera do szpitalnej łazienki dla pacjentów), ale także po prostu po ludzku – to NIEMORALNE wymuszać i straszyć powiat. Jak jest umowa, to każda ze stron ma prawo wypowiedzieć tę umowę! W głowie mi się nie mieści takie postępowanie wiceburmistrza!
7. Pierwsze plany stawiania tej hali pojawiły się chyba 7 lat temu. W efekcie śp. burmistrz Piłat przegrał wybory, w tym czasie zmieniły się realia (likwidacja gimnazjów, licea to szkoły powiatowe, biegnący już okres wypowiedzenia umowy przez starostę itd.) ale CO NAJWAŻNIEJSZE – ZMIENIŁA SIĘ SYTUACJA GEOPOLITYCZNA! Zwiększyło się zagrożenie terrorystyczne – coraz bardziej zuchwałe zamachy. Jak hala w tym miejscu wpływa na bezpieczeństwo – i obecnych w hali i przebywających w centrum miasta?

en face
en face 18.10.2017, 10:59
Ostatni argument powala na łopatki...
zonk
zonk 18.10.2017, 22:19
Ale przecież normalne (jak widać nie dla wszystkich), że po każdej tragedii przegląda się miejsca masowych zgromadzeń, czy są bezpieczne!
A tu najwyraźniej zatrzymali się na etapie 2010 roku i nie skojarzyli, że coś się na świecie przez ten czas działo! I to niekoniecznie dobrego!
Anna
Anna 18.10.2017, 18:51
Tak, argument oceny antyterrorystycznej lokalizacji hali w centrum miasta - widać czerepachom nie przyszedł do tej pory do głowy!
Co widać najpierw po wyśmiewaniu, że to nie dotyczy Gryfina a potem jak pokazane, jak blisko jest terroryzm - atak, że "szarpie się pamięć!"


en face Dzisiaj, 10:59 Ostatni argument powala na łopatki...

koment Dzisiaj, 12:16 Jak nazwiesz kogoś, kto używa ludzkiej tragedii dla poparcia argumentu o zamachach terrorystycznych w Gryfinie..
ratownik
ratownik 19.10.2017, 00:15
Terroryzm? „zwykły” pożar czy awaria – jak wyglądać ma ewakuacja i akcja ratownicza?
O dojeździe do szpitala w sparaliżowanym mieście w czasie imprezy nie mówiąc!
Mądry argument – ale czerepachy jak zwykle widzą tylko swój geniusz!
wójcina
wójcina 18.10.2017, 11:10
Ten o zagrożeniu terrorystycznym? Zapytaj rodziny kierowcy z sąsiedniej gminy, głupi prymitywie - terroryzm dotknąć może każdego i wszędzie!
koment
koment 18.10.2017, 12:16
Jak nazwiesz kogoś, kto używa ludzkiej tragedii dla poparcia argumentu o zamachach terrorystycznych w Gryfinie... siebie? A to nie ty zarzucasz innym wyzwiska i pogardę?

wójcina Dzisiaj, 11:05
A jedyną reakcją "wyznawców" wójtowych są wyzwiska i pogarda.
zonk
zonk 18.10.2017, 22:16
Czy ty jesteś tak durny, czy tak zakłamany? Po każdej tragedii normalny człowiek wyciąga wnioski, żeby tragedia się nie powtórzyła – a ty „nie wykorzystuj śmierci ofiary terrorysty” do ARGUMENTACJI OCHRONY ANTYTERRORYSTYCZNEJ?

koment Dzisiaj, 12:16 Jak nazwiesz kogoś, kto używa ludzkiej tragedii dla poparcia argumentu o zamachach terrorystycznych w Gryfinie
Anna
Anna 18.10.2017, 18:47
Co za krętactwo czerepachów! Najpierw wyśmiać ocenę antyterrorystyczną lokalizacji hali, a gdy przypomną im że terroryzm dopada każdego – nawet w naszym powiecie – OBURZAĆ SIĘ, ŻE WYKORZYSTUJE SIĘ TEN PRZYKŁAD!!!
zonk
zonk 18.10.2017, 22:17
TO JEST WŁAŚNIE SZACUNEK DLA OFIAR – ŻEBY ICH ŚMIERĆ NIE POSZŁA NA MARNE I ŻEBY NASTĘPNI W TEN SAM SPOSÓB NIE GINĘLI!!!
seniorka
seniorka 18.10.2017, 09:59
A żeby zaproponować coś w zamian – proszę bardzo, po lekturze różnych wpisów:
1. Wstydem są boiska z zaspawanymi furtkami – powinny poza lekcjami być otwarte dla mieszkańców doposażone i stanowić razem z siłowniami i placem zabaw w parku miejsce aktywnego i bezpłatnego wypoczynku i rekreacji całych rodzin. KOMPLEKS AKTYWNOŚCI RUCHOWEJ – PARK + BOISKA!
2. Powinno się skonsultować z mieszkańcami miejsce budowy hali. Skłaniam się ku terenowi Laguny – albo stadionowi blisko czy nawet częściowo na terenie szkoły nr 1 – teren o wiele lepszy.
3. Powinno się poddać publicznej debacie (jak to się ładnie mówi w Warszawie) sam projekt – czy to ma być hala widowiskowo – sportowa z prawdziwego zdarzenia, z widownią odpowiednio dużą. Skoro już w tym roku gmina ma te 10 milionów, to może warto poczekać ze dwa lata i dozbierać więcej na lepszy projekt (po wyśmiewaniu śp. pana Piłata za wzięcie kredytów, rozumiem, że trudno teraz byłoby mówić o „zadłużaniu gminy”).
4. Jeśli się okazałoby, że nie będzie to prawdziwa hala, to czy nie warto wybudować tańszych i mniejszych sal gimnastycznych przy szkołach podstawowych w gminie – za te same pieniądze efekt byłby dużo lepszy.
5. Na ulicy Parkowej w godzinach pracy jest parking. Bez żadnych kosztów można zwiększyć ilość miejsc dla samochodów ustawiając samochody nie równolegle jak teraz ale pod kątem, żeby wjeżdżały częściowo na pusty plac przy ogrodzeniu szkoły! A oczywiście popołudniami i w dni wolne – ulica służyć powinna jako deptak.

Takie pomysły pod dyskusję, której w Gryfinie w tej kadencji w ogóle nie ma. To przykre, gdy władze w sposób apodyktyczny mówią: zrobimy tak, bo tak nam się chce i już!
seniorka
seniorka 18.10.2017, 10:01
Brak dyskusji władz ze społeczeństwem, brak refleksji, że plany sprzed kilku lat mogą nie pasować do zmienionej rzeczywistości przynoszą wielomilionowe straty dla miasta już teraz i gigantyczne straty w przyszłości!


Trzeba to zmienić – albo stosunek władz do mieszkańców albo – stosunek mieszkańców do obecnych władz!
Norbi
Norbi 18.10.2017, 10:24
Seniorka jak zwykle "wymiata"! Brawo!
Ciekawy
Ciekawy 17.10.2017, 19:51
Ja się cały czas zastanawiam... Jakie jaki ma na Sawaryna Nikitynski że go wziął na wicka.
!?
!? 18.10.2017, 09:09
Oj mają haki ,wicki się nienawidzą, ale wiedzą co robią i jak to robić żeby stać przy korycie..
perspektywa
perspektywa 17.10.2017, 23:41
Nikitiński jest skuteczny i to jest jego największy atut.
:)
:) 18.10.2017, 11:17
Ciekawe dla kogo wpisy "perspektywy" są "neutralne"? :):):)
Norbi
Norbi 18.10.2017, 10:26
Przed miesiącem walnęła rura i wymyła dziurę w chodniku pod wiaduktem - "skuteczny" nie potrafił wysłać taczki cementu do zalania tej dziury, żeby sobie ludzie nie łamali nóg!
Prawda
Prawda 18.10.2017, 01:21
Paweł, ty nigdy nie zostaniesz burmistrzem. Zrozum to w końcu. Walenie w klawiaturę i praktykowanie samozachwytu nie ma sensu.
dopel
dopel 18.10.2017, 01:55
Prawda, ale po co miałby zostać burmistrzem jak już jest wójtem? Przecież to prawie to samo!
:):):)
:):):) 18.10.2017, 08:38
Duże ego - gimnazja zabrał mu rząd (nie podskoczy), liceum starosta (stosuje groźby i próby wymuszenia) - bo nie może znieść, że zostaną mu tylko podstawówki i przedszkola...
kolos
kolos 18.10.2017, 08:36
Wicka można zawsze zwolnić
perspektywa
perspektywa 18.10.2017, 00:22
Nikitińskiego można lubić, albo nie lubić, ale nie można odmówić mu skuteczności i konsekwencji w działaniu. Wiceburmistrzowie nie są od lubienia, jest od tego burmistrz, to on ma wygrać "plebiscyt na najfajniejszego kandydata" wyborów samorządowych.
urząd
urząd 18.10.2017, 08:21
Oo matko i córko co te czerepachy jeszcze wymyślą, to strach się bać
przysłowia mądrością narodu:)
przysłowia mądrością narodu:) 18.10.2017, 08:36
Jaki pan, taki kram - poznasz burmistrza po jego wickach:)
konkret wójtowy
konkret wójtowy 18.10.2017, 07:37
Skuteczność? Skandal z umową na korty, skandal z „dbałością” o niepełnosprawną (żeby było smaczniej – byłą pracownicą urzędu), skandal z zatrudnieniem w żłobku, skandal ze złym wnioskiem na pałacyk, skandal z BRAKIEM wniosku o targowisko (chociaż wszyscy, którzy złożyli – dostali, ten tak bał się kolejnej przegranej, że NIE ZŁOŻYŁ!!!)
łubudubu, łubudubu
łubudubu, łubudubu 18.10.2017, 00:41
Ty, "perspektywa" - gadasz z samym sobą? Czy zapomniałeś nicka zmienić?

perspektywa Wczoraj, 23:41 Nikitiński jest skuteczny i to jest jego największy atut.
perspektywa
perspektywa Dzisiaj, 00:22 Nikitińskiego można lubić, albo nie lubić, ale nie można odmówić mu skuteczności i konsekwencji w działaniu.
zonk
zonk 18.10.2017, 22:24
Nie no, pisanie hymnu pochwalnego dla wicka a potem "zgadzanie się" z tym wpisem - można się pogubić...
konkret wójtowy
konkret wójtowy 18.10.2017, 07:36
Nazywasz tępy upór rozkapryszonego dziecinnego „potupajka” (od tupania nóżką i histerii, jak nie idzie po jego myśli – patrz pogróżki staroście za rozwiązanie umowy – zgodnie z prawem każdej ze stron!) „konsekwencją”?
Odporność na wszelkie argumenty? Szukanie wszędzie spisków, zdrady?
Brak jakiejkolwiek dyskusji z mieszkańcami, brak pytania SUWERENA o zdanie, brak dyskusji zniszczeń w parku, brak dyskusji zniszczeń boisk, brak dyskusji zmian projektu, brak dyskusji lokalizacji?
jaja!!!!
jaja!!!! 18.10.2017, 01:09
Ale jaja! Ale to w sumie dobrze, że „perspektywa” z 00.22 zgadza się ze swoim własnym wpisem z 23.41. Gorzej, jakby był konflikt osobowości:):):):)
dyskusja ze samym sobą
dyskusja ze samym sobą 18.10.2017, 07:33
Doskonałe podsumowanie - widać tylko ze sobą samym widzi sens dyskusji:)

perspektywa Wczoraj, 23:41 Nikitiński jest skuteczny i to jest jego największy atut.

perspektywa Dzisiaj, 00:22 Nikitińskiego można lubić, albo nie lubić, ale nie można odmówić mu skuteczności i konsekwencji w działaniu.
Norbi
Norbi 18.10.2017, 10:27
Doskonałe - zgadzać się z własnym wpisem chwalącym wiceburmistrza! Bezcenne:)
żaba
żaba 18.10.2017, 00:07
Skuteczny tylko w pacyfikacji stowarzyszeń – żadne nie podskoczy, historycy drżą o swoje zbiory, reszta boi się, że czwartego im do pokoju dokwateruje...
stowarzyszony
stowarzyszony 18.10.2017, 00:15
A wziąłes pod uwagę, zę stowarzyzszenia nic nei mówią bo po prostu są zadowolone?
seniorka
seniorka 18.10.2017, 10:04
Straszne, ale dokładnie ten sam argument stosowali enkawudziści - broń odbezpieczona "czy jesteś zadowolony"?
I kto odpowiedział, że nie jest?

stowarzyszony Dzisiaj, 00:15 A wziąłes pod uwagę, zę stowarzyzszenia nic nei mówią bo po prostu są zadowolone?
wójt ojciec zadowolonych stowarzyszeń:)
wójt ojciec zadowolonych stowarzyszeń:) 18.10.2017, 07:31
"Warunki na zgrupowaniach miałyśmy bardzo dobre! Wszystko to zasługa naszego prezesa i nie jest prawdą, że nad łóżkami dach przeciekał! Szczególnie, że prawie nie padało! Prezes dba o nas jak ojciec najlepszy!"
łubudubu, łubudubu...
łubudubu, łubudubu... 18.10.2017, 00:40
AŻ ZANIEMÓWILIŚMY Z ZACHWYTU!
Tylko czerepach mógłby na zarzut pacyfikacji stowarzyszeń wymyślić - że milczą, BO ZADOWOLONE!
Norbi
Norbi 18.10.2017, 10:29
Wyrzucenie z porządnych siedzib i poupychanie w piwnicach po trzy stowarzyszenia w jednym pokoju - faktycznie zachwyt!
Szczególnie historyków z ich zbiorami!
Bonaparte
Bonaparte 17.10.2017, 23:59
Pawełku, odpocznij. Rozmowa z lustrem na dłuższą metę szkodzi.
perspektywa
perspektywa 18.10.2017, 00:04
Zdarta płyta.
żaba
żaba 18.10.2017, 00:08
masz rację - skrzypi ta płyta samozachwytu, oj skrzypi...
racja
racja 17.10.2017, 21:27
Kto wie - skoro mówią, że w urzędzie nawet jak jest burmistrz to i tak odsyła do "wójta"
porażka
porażka 17.10.2017, 23:30
Największa porażka Sawaryna - dobór obu wicków. Zero kompetencji przykrywane arogancją.
I kompletny brak umiejętności myślenia o gminie jak gospodarze. Tyle lat tylko krytykowali, że nie potrafią nic bez niszczenia!
macius wykopany
macius wykopany 17.10.2017, 20:11
a niby kogo mial wzionc skoro fszyscy inteligentni wyjehali lapac infestoruf?
inteligencja gminna:)
inteligencja gminna:) 17.10.2017, 22:45
"wszyscy inteligentni wyjechali" - buchacha - to dlatego Binowo nie wyszło, bo nie było ani jednego inteligentnego w urzędzie?
bezradne władze
bezradne władze 17.10.2017, 17:49
Cóż, bezradność "wójta Gryfina" i burmistrza wobec protestów w sprawie wycinki parku i budowy hali poraża!

Albo to całkowite bezmózgi, które nie potrafią odpowiedzieć konkretnie, albo tak przeżarci pychą, że się nie będą "tłumaczyć przed motłochem"!!!
mira
mira 17.10.2017, 19:22
A można się podpisać pod protestem, czy to tylko takie klepanie w internecie?
racja
racja 17.10.2017, 21:30
To zorganizuj akcję, jak masz czas i siły. A "klepanie w internecie" to wymiana opinii i argumentów.
Władza tego nie potrafi, bo nie potrafi rozmawiać z mieszkańcami!
Olo
Olo 17.10.2017, 21:19
Pewnie protest zostanie sformalizowany, bo czerepach przesadził z pychą!
Też chętnie się podpiszę!
macius wykopany
macius wykopany 17.10.2017, 19:54
morzna a nafet czeba siem POtpisac bo delfiny inaczej fszystko wytnom a ras zdobytego koryta otdac niehcom POtpisy sbiera komitet protestacyjny na uhodzctwie s siedzibom w Lubanofie
Olo
Olo 17.10.2017, 21:20
Skończ już z tym żałosnym "stylem" - bo on naprawdę świadczy o twoich problemach osobowościowych. Kompleks masz jakiś z tym Lubanowem?
macius wykopany
macius wykopany 17.10.2017, 22:09
masz cus do lubanofa czy POprostu nielubisz sfiatowyh wiesniakuf?
Kaźmirz Pawlak
Kaźmirz Pawlak 17.10.2017, 19:16
A w akacjach w rogu boiska na wiosnę słowiki śpiewają... i kwiaty pachniące...
mieszkaniec gryfina
mieszkaniec gryfina 17.10.2017, 08:32
porażka
"myślał" pan N. że podskoczy w powiecie :) a tutaj zimny prysznic a kolejny na wybory :)
kaprys
kaprys 17.10.2017, 09:33
Raczej mentalność rozkapryszonego dzieciaka, co tupał nogami histeryzował i zawsze "dla świętego spokoju" dostawał, co chciał...

Jak można obrażać i grozić jednej ze stron umowy, która po prostu już NIE CHCE WSPÓŁPRACOWAĆ Z DRUGĄ?
Korlełon:)
Korlełon:) 17.10.2017, 09:53
Z nami nie kończy się "współpracy". Ojciec chrzestny...
głód?
głód? 16.10.2017, 22:33
Zastanawiam się, jak ten „gość” musi być naćpany, żeby z 500 komentarzy wyczytał, że naród jest zawistny, wredny i obłudny? W lustro patrzył, czy co?

Gość Dzisiaj, 20:56 Tak często słyszę że ludzie z naszego miasta są zawistni wredni obłudni i. .. fałszywi i coraz bardziej to widzę. Internet. .niby fajna sprawa ale jednocześnie broń XXI wieku. Bezkarności w wypowiedziach gdzie nie trzeba się podpisać. ciekawe co by było gdyście musieli się podpisać ? Też bylibyście tacy bezczelni? Nie oceniajcie kogoś bi nigdy nie wiecie co wam się w życiu przytrafi i jakie decyzje będziecie podejmować w danej chwili. Naród który powinien się wspierać jest w więc siebie jak wróg
Gość
Gość 16.10.2017, 20:56
Tak często słyszę że ludzie z naszego miasta są zawistni wredni obłudni i. .. fałszywi i coraz bardziej to widzę. Internet. .niby fajna sprawa ale jednocześnie broń XXI wieku. Bezkarności w wypowiedziach gdzie nie trzeba się podpisać. ciekawe co by było gdyście musieli się podpisać ? Też bylibyście tacy bezczelni? Nie oceniajcie kogoś bi nigdy nie wiecie co wam się w życiu przytrafi i jakie decyzje będziecie podejmować w danej chwili. Naród który powinien się wspierać jest w więc siebie jak wróg
tyle inwektyw w jednym poście - gościu, szacun:)
tyle inwektyw w jednym poście - gościu, szacun:) 17.10.2017, 09:56
Zawiść, wredność, obłuda, fałsz, bezczelność, tchórzostwo. Ok. :) A coś w sprawie wycinki drzew w parku i debilizmu decyzji budowy hali?
dezorient
dezorient 16.10.2017, 22:25
No właśnie – dlaczego „zielone ludziki” burmistrza tak bardzo chcą wiedzieć, kto pisze, a ani słowem nie odnoszą się do tego, co piszą?

Gość Dzisiaj, 20:56 Bezkarności w wypowiedziach gdzie nie trzeba się podpisać. ciekawe co by było gdyście musieli się podpisać ? Też bylibyście tacy bezczelni? Nie oceniajcie kogoś bi nigdy nie wiecie co wam się w życiu przytrafi
Robert
Robert 16.10.2017, 22:13
To się podpisz.
instynkt samozachowawczy
instynkt samozachowawczy 16.10.2017, 23:21
Jeszcze nie brak mi instynktu samozachowawczego. Wystarczy przykładów "podejrzanych o zdradę" - bezlitośnie hejtowanych przez proburmistrzowskie trolle!
ekolog
ekolog 16.10.2017, 20:43
Jak będzie trzeba przywiążemy się do drzew w parku!!!!!
dezorient
dezorient 16.10.2017, 22:28
Przy tym artykule padło tyle argumentów przeciw takiej hali w takim miejscu - i to konkretnych i rzeczowych - że trudno będzie je odeprzeć, gdy dojdzie do konfrontacji...
tuman
tuman 16.10.2017, 22:38
jako neptyk jadowity zmień informatora bo karmi cię głupotami
kaprys
kaprys 17.10.2017, 09:35
A może poza dziecinnym "fochem" i obelgami jakiś konkret w sprawie afery z antykorupcją w wersji gryfińskiej?
do tumana
do tumana 16.10.2017, 23:22
Tuman, o to chodzi, że ustawa antykorupcyjna wyjątkowo jasno zakazuje urzędnikom działalności gospodarczej – a burmistrzowie od dwóch tygodni nie zajęli stanowiska wobec jej łamania!
tuman
tuman 16.10.2017, 22:38
jako neptyk jadowity zmień informatora bo karmi cię głupotami
kaprys
kaprys 17.10.2017, 09:36
A może poza dziecinnym "fochem" i obelgami coś konkretnie o argumentach w sprawie hali i wycinki parku?
do tumana
do tumana 16.10.2017, 23:21
Tuman, brak rozmowy z mieszkańcami i brak reakcji na konkretne zarzuty to „tumany u władzy”! Czy znasz jakikolwiek argument, który mógłby zbić te konkretne przeciw?
Robert
Robert 16.10.2017, 20:38
Panowie. Odpuście sobie park. Bo przegracie. Przyjedzie tv prasa radio. Nie damy wam parku wyciąć.
zaspawana furtka!
zaspawana furtka! 16.10.2017, 23:23
Dzisiaj w parku pełno dzieci, po ulicy, która po południu jest pusta jeździli na rowerach, biegali, ćwiczyli na siłowni. Boisko powinno służyć mieszkańcom, a nie być zamknięte na zaspawane furtki!
dezorient
dezorient 16.10.2017, 22:26
...I opowiecie przed kamerami o standardach antykorupcyjnych w wersji gryfińskiej – burmistrz drugi tydzień milczy o skandalu złamania ustawy antykorupcyjnej!
Ani nie broni swoich ludzi, ani nie wyjaśnia. I to prawnik!
smutek
smutek 16.10.2017, 09:47
Zapyziałe władze dążą do tego, żeby miasto zrobiło się do końca zapyziałe. Zero rozmowy z mieszkańcami, zero konsultacji - ma być, bo ja tak chcę!
głód?
głód? 16.10.2017, 22:34
No ale jak jedynym argumentem jest, że "wójt Gryfina" sobie umyślił, to urodzony w Gori rzeki zawracał - a on hali nie może postawić?
LasPelas
LasPelas 15.10.2017, 22:43
Pycha kroczy przed upadkiem panowie.
?????????
????????? 16.10.2017, 08:18
Który z tych na zdjęciu pycha a który upadek?
obiektywny
obiektywny 16.10.2017, 08:33
Nie pojęli, że ludzie mogą być przeciwni budowie takiej hali w tym miejscu i takim kosztem!
I co więcej - że nie ma to nic wspólnego z preferencjami wyborczymi.
Bo zniszczenie parku czy boiska jest głupotą niezależnie od tego, kto jak ocenia rządzące akurat władze!
smutek
smutek 16.10.2017, 09:48
A w tle łamanie ustawy antykorupcyjnej i bezczelne milczenie burmistrza w tej sprawie - już drugi tydzień.
Co by było w poprzedniej kadencji?
JA JA
JA JA 15.10.2017, 21:19
Zastanawiam się jak się czuje p Sawaryn na tych "proszonych" spotkaniach z seniorami? Nie widzi gość, że to są zwykłe kpiny, ludzie jaja sobie robią ? Zero honoru, bo przed wyborami musi się POKAZYWAĆ?
obcy:)
obcy:) 15.10.2017, 23:36
Pan burmistrz już drugi tydzień czyta ustawę antykorupcyjną, bo nie może zrozumieć o co chodzi...
?????
????? 16.10.2017, 08:20
Może zdziwiony, że ludzie kontrolują wybranych przez siebie przedstawicieli???
taka prawda
taka prawda 15.10.2017, 18:57
Nie park trzeba wyciąć tylko tą skompromitowaną władzę!!!
pustynia, ruina i chwasty!
pustynia, ruina i chwasty! 15.10.2017, 20:47
Zanim wytną i zniszczą! Żeby w ogóle nie pytać mieszkańców o zdanie w tej sprawie?
Niech o kibel zadbają - nawet to ich przerasta!
prosba
prosba 15.10.2017, 17:38
Lepiej wylaczccie komenty na miesiac bo kawiarenka przyciaga samych psychocos tam co niemaja z kim pogadac w realu
piaskownica
piaskownica 15.10.2017, 21:58
Rozpacz czerepachów sięga dna: "wyłączcie komentarze, bo nas nie lubią" - i co więcej podają argumenty, na które nie umiemy odpowiedzieć...
do nadętych buców
do nadętych buców 15.10.2017, 18:39
Nadęte buce u innych psychozy widzą? Teraz "wyłączcie na miesiąc, bo nam przeszkadza", że ludzie są zbulwersowani?
:):):)
:):):) 15.10.2017, 19:30
Widać wiedzą, czym kończy się pisanie w internecie - czyli to lekarz zabronił czatów?:):):):)

prosba Dzisiaj, 17:38 przyciaga samych psychocos tam co niemaja z kim pogadac w realu
łowca obłudy
łowca obłudy 15.10.2017, 14:26
No tak, poniewierać śp. Piłata za zakup bojlera do szpitalnej łazienki a chwalić się prezentem za 10 milionów dla powiatu – to się nazywa propaganda!
jaki pan taki kram
jaki pan taki kram 15.10.2017, 16:48
Drugi tydzien jest zarzut, że łamią przepisy antykorupcyjne - a burmistrz milczy!
Ani nie przyzna się do winy, ani nie powie, że nieprawda, ani nie obroni swoich ludzi.
No i ma głęboko w.... że mieszkańcom należy się wyjaśnienie...
:):):):)
:):):):) 15.10.2017, 19:31
Pamiętam sytuację z tym podgrzewaczem wody do łazienki dla pacjentów! Wtedy to była niegospodarność a teraz 10 milionów?

Pozostałe