Stowarzyszenia przerzucają z miejsca na miejsce. Muzeum przestało funkcjonować

Stowarzyszenia przerzucają z miejsca na miejsce. Muzeum przestało funkcjonować
Nie ma gotowych obiecanych przez wiceburmistrza Pawła Nikitińskiego siedzib dla stowarzyszeń w byłym hotelu Platan. Tam miały się przenieść z dworca PKP gryfińskie organizacje. Pomieszczenia w Platanie są jeszcze niewyremontowane. Zaproponowano tymczasowe lokum. Niektóre stowarzyszenia się nie zgodziły. Towarzystwo Miłośników Historii Ziemi Gryfińskiej skierowano do siedziby Feniksa. Ależ zdziwiło się stowarzyszenie anonimowych alkoholików!

Trwa bałagan z dyslokacją organizacji. Nagle do końca października 2017 r. wszyscy musieli się przenieść, ale nie w miejsca, niż początkowo im obiecano. Pisaliśmy już, że Gryfiński Uniwersytet Trzeciego Wieku jest w siedzibie Gryfińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego. Tymczasem TMHZG przeniesiono do rybakówki. W siedzibie Feniksa podczas ostatnich burz woda zalewała pomieszczenia na kilkanaście centymetrów. TMHZG zajęło pomieszczenia, gdzie w rybakówce miały być kasy. Z powodu takich warunków stowarzyszenie musiało zawiesić swoją działalność wystawienniczą. Muzeum w Gryfinie przestało funkcjonować.

igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku

Zdjęcia (2)

Podziel się:
Oceń:
 

Komentarze (297)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Heniutek
Heniutek 13.11.2017, 19:08
Dlaczego te stowarzyszenia nie kupią sobie lokalu np. takiego po Eldomie ? Czy to tak trudno złożyć w tej s[prawie wniosek do budżetu obywatelskiego i na sesji rady przejść się z kapeluszem po radnych- Pan da, a i Pani da ?
członek
członek 14.11.2017, 19:27
Panie Nikitiński ale pan masz głupie pomysły.
spadkobiercy
spadkobiercy 13.11.2017, 15:42
Żądamy wyjaśnień od TMHZG!
cyrograf
cyrograf 13.11.2017, 18:36
Jak się flirtuje z diabłem, trudno się dziwić, że się trafiło do piekła...
dogon
dogon 12.11.2017, 17:37
A wszystko ze strony władz podszyte fałszem, niesamowitym fałszem i nieszczerością.
prawda
prawda 12.11.2017, 18:50
Jak się łamie ustawę antykorupcyjną i bezczelnie milczy od ponad miesiąca od ujawnienia afery - to można się spodziewać wielu jeszcze "kwiatków", z których ten skandal z wpisem rzekomo Towarzystwa jest tylko wierzchołkiem góry lodowej...
Polak
Polak 13.11.2017, 08:30
Czy Towarzystwo "pod stołem" dostało kasę od wiceburmistrza? Co w zamian? Czy w zaciszu gabinetu "załatwiło sobie" zwolnienie z opłat? Co w zamian?
cyrograf
cyrograf 13.11.2017, 18:36
Grubo... Ale z tego wpisu tak wynika...
prośba
prośba 12.11.2017, 08:28
Uważam,że P Katarzyna Figas po powrocie z wypoczynku powinna napisać oswiadczenie wyjaśniające sytuację,bo jest nieciekawie. To na pewno nie pomaga towarzystwu, a może właśnie o to chodzi,aby skłócić ludzi w tym również stowarzyszenia
...od pewnego czasu nie płaci czynszu,ani za media....podczas gdy inni musieli płacić. Proszę tego tak nie zostawiać.
przejrzystość
przejrzystość 12.11.2017, 09:50
W ogóle powinno być podane, kto konkretnie napisał tego posta jako Towarzystwo. Bardzo śmierdząca sprawa! Tym bardziej, że tu nie chodzi tylko o grupkę ludzi ale o pamiątki mieszkańców!
prawda
prawda 12.11.2017, 18:47
Śmierdząca sprawa - można stwierdzić forma korupcji politycznej.

...od pewnego czasu nie płaci czynszu,ani za media...
smutek
smutek 13.11.2017, 10:37
Śmierdzi, śmierdzi. Na dobre imię pracuje się latami...
cyrograf
cyrograf 13.11.2017, 18:37
Kto pracuje na dobre imię, nie flirtuje z diabłem...
żenada
żenada 11.11.2017, 23:19
A czy Towarzystwo Historyczne na dzisiejsze święto coś przygotowało, poza wiernopoddańczym tekstem wobec obecnych władz? Nie wstyd?

TMHZG Wczoraj, 14:08 TMHZG od pewnego czasu nie placi czynszu, ani za media. O eksponaty prosze sie nie martwic. Nareszcie bedziemy mieli stala siedzibe , to jest najwazniejsza widomosc dla nas i naszych sympatykow. To dzieki tej wladzy bedziemy miec po 17 latach dzialalnosci stale miejsce. Czasami nie wszystko idzie z planem i te kilka miesiecy nie wplynie negatywnie na dalsza nasza dzialalnosc. Dlatego wielu wpisow nie rozumiemy. Nawet trudno jest komentowac. Prosimy nie wypowiadac sie w naszym imieniu.
sprawa pod dywan?
sprawa pod dywan? 14.11.2017, 19:09
I co Towarzystwo w sprawie tego wpisu? Jak korzystają z zaufania mieszkańców przekazujących swoje pamiątki, to mają obowiązek wyjaśniać!
prawda
prawda 12.11.2017, 18:52
Swoje zrobili - czekają na marchewkę? Racja, żenada...
mysz pod miotłą
mysz pod miotłą 13.11.2017, 21:33
Marchewkę? Raczej cukierka mordoklejka. Przecież Towarzystwo, zamiast dbać o zabytki siedzi cichutko, jak mysz pod miotłą, Ani słowa komentarza w sprawie uwalenia wniosku BO o mury! Ani słowa w sprawie pałacyku!
Tomasz M.
Tomasz M. 10.11.2017, 23:55
A ktoś może streścić w dwóch słowach o co chodzi? Bo nie chce mi się tego wszystkiego czytać.
:)
:) 11.11.2017, 09:59
Pacyfikacja niezależności przed wyborami.
W czterech słowach można?
Zorro
Zorro 11.11.2017, 08:41
Władza ma gdzieś mieszkańców i ich potrzeby i obawy - tutaj o pamiątki użyczone i przekazane przez mieszkańców. Myśleli że w dobre ręce i warunki - a teraz nikt nie informuje mieszkańców ani gdzie trafią, ani kiedy. Bo przecież są ponadto!
o co chodzi?
o co chodzi? 11.11.2017, 09:25
Ciekawe o co chodzi z tym wpisem - to naprawdę oficjalna wypowiedź i stanowisko TMHZG czy ktoś się podszył?

TMHZG Wczoraj, 14:08 TMHZG od pewnego czasu nie placi czynszu, ani za media. O eksponaty prosze sie nie martwic. Nareszcie bedziemy mieli stala siedzibe , to jest najwazniejsza widomosc dla nas i naszych sympatykow. To dzieki tej wladzy bedziemy miec po 17 latach dzialalnosci stale miejsce. Czasami nie wszystko idzie z planem i te kilka miesiecy nie wplynie negatywnie na dalsza nasza dzialalnosc. Dlatego wielu wpisow nie rozumiemy. Nawet trudno jest komentowac. Prosimy nie wypowiadac sie w naszym imieniu.
sprawa pod dywan?
sprawa pod dywan? 14.11.2017, 19:14
Ale co wam jaśnie wójt Gryfina wyjaśnił? Że remont będzie trwał rok, bo robi go konserwator z urzędu w chwilach wolnych od normalnych obowiązków konserwatora?
I to ma uspokoić?


Ze stowarzyszenia 9.11.2017, 07:57 Władze nam wszystko wytłumaczyły, teraz nie płacimy za lokal, pomogli w przeprowadzce, posiamy naprawdę dobre warunki. Poczekamy na lokal na Sprzymierzonych ze spokojem, rozumiejąc powody opóźnienia jakie przedstawiono.
meritum
meritum 11.11.2017, 01:05
Chodzi o to co zawsze- wszak każdy pretekst jest dobry by powiesić trochę oszczerstw i insynuacji na gryfińskich włodarzach
konkluzja
konkluzja 11.11.2017, 02:05
No tak, bo przecież każda krytyka obciachu i każde inne zdanie niż ma czerepach to "oszczerstwa, insynuacje". I zdrada.
łubudubu, łubudubu
łubudubu, łubudubu 11.11.2017, 07:16
Bo nasza władza genialna jest i żadne jej działanie lub jego brak nie podlega krytyce. Krytykować można tylko zmarłego Poprzednika, nieważne, że już trzy lata mijają od czasu, kiedy przestał być burmistrzem.
wykopki
wykopki 11.11.2017, 09:32
Bo jak sie nie ma własnych sukcesów to się skupiają na krytyce poprzednika.
roczek:)
roczek:) 12.11.2017, 07:54
Tylko po trzech latach własnych rządów to nieco paranoiczne albo dziecinne – „źle zrobiliście”, „nie zrobiliście, choć mogliście” – „A POPRZEDNIK ... (tu inwektywy) NIE ZROBIŁ TEGO I TEGO”...

wykopki Wczoraj, 09:32 Bo jak sie nie ma własnych sukcesów to się skupiają na krytyce poprzednika.
dwa słowa:)
dwa słowa:) 11.11.2017, 00:22
Czerepach krętaczy.
wkurzona
wkurzona 10.11.2017, 18:57
Myślę, że można sprawdzić ( choć my wiemy już) oficjalnie kto jest autorem tekstu podpisanego TMHZG i obiecuję, że będą kłopoty!!
sympatyk
sympatyk 10.11.2017, 19:08
Czyli to ktoś z Towarzystwa wpisał samowolnie jako oficjalne stanowisko, czy ktoś się podszył?
Ciekawe!
bareizm
bareizm 10.11.2017, 19:46
No to kto nagrał w szafie Misia swoje "prezes dba o nas jak ojciec najlepszy"?
Sam Ochódzki?
znajoma
znajoma 10.11.2017, 15:46
Jak rozmawiałam z członkami stowarzyszenia to byli oburzeni. raczej teraz nie zmienili zdania ale ktoś się pod nich podszywa. Nawet chyba wiem kto!
Rob
Rob 10.11.2017, 18:20
Coś okropnego. Za co? Za ochłap z pańskiego stołu?
Jacek
Jacek 10.11.2017, 16:41
Bzdura.
Rob
Rob 10.11.2017, 18:21
To kto konkretnie wpisał ten tekst jako oficjalne stanowisko Towarzystwa? Fałszywka?
prawda ??
prawda ?? 10.11.2017, 15:34
Bardzo dziwna wypowiedż i nie wiem kogo z TMHZG o zwolniemiu stowarzyszenia z opłat za czynsz i media, bo jedni płacili do końca ,jeszcze inni zamykali stowarzyszenie, bo nie mieli NA TE OPŁATY no to jak to jest ?" Są lepsi i lepsiejsi ?"
gruzin
gruzin 10.11.2017, 15:41
"tisze budziesz, dalsze jedziesz" jak mawiają bracia Moskale
wicher
wicher 10.11.2017, 15:56
do gruzina: tą szkapą już nigdzie nie dojedziecie
przejrzystość
przejrzystość 12.11.2017, 09:52
A co, wicher - zajeździłeś "szkapę"?

wicher 2 dni temu, 15:56 do gruzina: tą szkapą już nigdzie nie dojedziecie
gruzin
gruzin 10.11.2017, 16:13
Jak widać szkapa nie rumak ale przydepnąć towarzystwo może

wicher Dzisiaj, 15:56 do gruzina: tą szkapą już nigdzie nie dojedziecie...
TMHZG
TMHZG 10.11.2017, 14:08
TMHZG od pewnego czasu nie placi czynszu, ani za media. O eksponaty prosze sie nie martwic. Nareszcie bedziemy mieli stala siedzibe , to jest najwazniejsza widomosc dla nas i naszych sympatykow. To dzieki tej wladzy bedziemy miec po 17 latach dzialalnosci stale miejsce. Czasami nie wszystko idzie z planem i te kilka miesiecy nie wplynie negatywnie na dalsza nasza dzialalnosc. Dlatego wielu wpisow nie rozumiemy. Nawet trudno jest komentowac. Prosimy nie wypowiadac sie w naszym imieniu.
mysz pod miotłą
mysz pod miotłą 13.11.2017, 21:38
Jak się nikt ma nie wypowiadać "w imieniu" Towarzystwa - to co robi ten wpis? To jakaś uchwała?
Poza tym - tu nie chodzi o ludzi, niech się sami bronią, tylko o eksponaty- pamiątki mieszkańców!

TMHZG 10.11.2017, 14:08 Prosimy nie wypowiadac sie w naszym imieniu.
dwa słowa
dwa słowa 11.11.2017, 00:24
Czy ktoś z zarządu TMHZG potwierdzi, że to on (lub ona napisała")?
Czy będą mieli odwagę zaprzeczyć?
antykorupcja
antykorupcja 11.11.2017, 16:43
Dokładnie - to nie jest prywatna sprawa, odkąd stali się dysponentami pamiątek uzyskanych od mieszkańców!
A ten list "śmierdzi" - i trzeba to wyjaśnić!
bareizm
bareizm 10.11.2017, 19:48
Jaka działalność - przez pół roku będziecie pudełka pokazywać "a w środku mamy eksponaty"?

TMHZG Dzisiaj, 14:08 te kilka miesiecy nie wplynie negatywnie na dalsza nasza dzialalnosc.
sympatyk
sympatyk 10.11.2017, 19:10
A kto tobie dał prawo "wypowiadania się w imieniu"? Kim jesteś, ukrywający się za nickiem towarzystwa? Bo że to nie stanowisko całego towarzystwa wiemy.

TMHZG Dzisiaj, 14:08 Prosimy nie wypowiadac sie w naszym imieniu.
wyborca
wyborca 10.11.2017, 17:02
No i jak – kto konkretnie z członków towarzystwa wysłał tego maila? Czy jest to stanowisko całego towarzystwa?
członek strowarzyszenia
członek strowarzyszenia 10.11.2017, 18:01
Nie, poniewaz nie ustalono tego na zebraniu. Ja też nie zajmuję stanowiska, tylko stwierdzam fakt.
Rob
Rob 10.11.2017, 18:19
No i nikt do ciebie nie ma pretensji. Poza tym nie podpisujesz się jako Towarzystwo!
Więc faktycznie - kto wpisał ten tekst jako całe stowarzyszenie?
twarz
twarz 10.11.2017, 15:35
O – czyli to jakieś przekupstwo? To kto „od pewnego czasu” płacił koszty utrzymania? Inne stowarzyszenia miały takie same warunki na dworcu?
To dlatego teraz tacy spolegliwi?
wyborca
wyborca 10.11.2017, 17:03
Ciekawy wątek - "od pewnego czasu" - czy wszystkie stowarzyszenia na dworcu były zwolnione?
Czy to nie forma przekupstwa?
Kto zwolnił z opłat, no i kto zapłacił rachunki?
?
? 10.11.2017, 15:48
Nienawdze zakłamamia i fałszu p prezes kiedy moge odebrac to co przekazalem wam do muzeum?
dwa słowa:)
dwa słowa:) 11.11.2017, 00:26
Zalewana piwnica pod platanem to nie miejsce na pamiątki mieszkańców ziemi gryfińskiej!
meritum
meritum 11.11.2017, 01:10
Taka piwnica z basenem to świetne miejsce na magazynowanie wigilijnych karpi.
zażenowana
zażenowana 10.11.2017, 15:15
Tu mniej chodzi o towarzystwo, tylko bardziej o pamiątki przekazane przez mieszkańców! Którzy przekazywali nie po to, żeby leżały w kartonach!
Ani w zalewanej piwnicy pod platanem!
wyborca
wyborca 10.11.2017, 17:06
No właśnie - ludzie zaczęli przekazywać, jak zobaczyli porządną siedzibę na dworcu. Czy oddaliby wiedząc, że ich osobiste pamiątki trafią do jakiejś mokrej piwnicy?
Dlaczego mieszkańcy wciąż nie wiedzą jaki los czeka te eksponaty, które nie są prywatną własnością grupki ludzi!
Dlaczego nikt nie powiedział, jak będzie sprawa muzeum wyglądała!
Mieszkańcy mają klaskać i nic nie mówić?
łubudubu
łubudubu 10.11.2017, 14:53
Znowu Czerepach fałszywkę wyprodukował, czy gryfińscy "historycy" liżą d...?

Prosimy nie wypowiadać się w naszym imieniu?
twarz
twarz 10.11.2017, 15:37
Ciekawe, czy będą mieli odwagę ujawnić ewentualną fałszywkę...
ciekawe
ciekawe 10.11.2017, 16:16
No właśnie - czy jakiś zelota wykorzystał fakt wyjazdu przewodniczącej? To do nich podobne, bo "chłopaki pierwszy raz za granicą" mogą nie wiedzieć, że tam też można odbierać internet!
zażenowana
zażenowana 10.11.2017, 15:15
A od kiedy w THMZG obowiązuje taki „zamordyzm”? Co to znaczy „nie wypowiadać się w naszym imieniu”? Była uchwała, czy jakaś jedna osoba się podpisuje THMZG i wypowiada się za wszystkich?
twarz
twarz 10.11.2017, 15:35
Czego to ludzie nie zrobią...
Twarz ma się jedną. Czy wpis „THMZG” jest oficjalnym stanowiskiem towarzystwa, czy ktoś się podszył albo sam wypowiada się w imieniu wszystkich a sam zabrania „innym wypowiadania się”
francuski łącznik
francuski łącznik 10.11.2017, 15:58
Przewodnicząca wyjechała do Francji, więc ktoś się podszywa.
zastraszenie
zastraszenie 10.11.2017, 16:14
Sam fakt, że siedzą cicho jak czerepach odrzucił projekt BO ws murów świadczy o zastraszeniu...
Szarlok
Szarlok 10.11.2017, 00:40
Wygląda na to, że stowarzyszenie wyciągnęło od ludzi pamiątki i dokumenty pod pozorem prowadzenia muzeum i teraz po ich uzyskaniu je zamknęli. Dużo tam kolekcjonerów. Co do armaty potwierdzam. Zaginęła im. Tyle, że to była własność gminy. No i są zadowoleni z zamknięcia muzeum, Ciekawe ?
???
??? 14.11.2017, 19:11
To prawda z zaginięciem jakiejś armaty?
czerepach w zalotach
czerepach w zalotach 9.11.2017, 13:04
Dajcie im Bramę Bańską w dożywotnie bezpłatne używanie a utrzymają się sami z wywieszania banerów wyborczych
brama więzienna
brama więzienna 9.11.2017, 20:38
Im już nawet Brama Bańska nie pomoże!
Gryfinianin
Gryfinianin 9.11.2017, 11:09
A budynek po byłej policji na Grunwaldzkiej to co?. Tam nie jedno stowarzyszenie miało by miejsce.
okolica
okolica 9.11.2017, 12:45
Gdyby władze miasta nie były zafiksowane na developerski biznesik, ten budynek mógłby być perełką. Na starych zdjęciach przedwojennych widać.
Ale jak się przebiera nóżkami po placówkę, to i nic dziwnego, że od chwili przejęcia nawet nie zabezpieczyli podwórka...
Mieczysław I Burzyciel
Mieczysław I Burzyciel 9.11.2017, 16:44
Dostali przecież działający i użytkowany budynek dawnej komendy. Okna dach wymienione. Duże podwórko - można byłoby tam naprawdę dużo pożytecznych rzeczy zrobić - ale trzeba mieć inne pomysły niż sprzedaż i zburzenie...
33
33 9.11.2017, 08:43
a ten pusty od kilku lat lokal po dawnym sklepie Eldom ,róg ul. Chrobrego - Piastów ktoś w końcu wynajął ? To idealne miejsce na takie muzeum. Ten lokal można podzielić i wtedy znajdą się również miejsca dla dziwnych, prawicowych stowarzyszeń zajmujących się krzewieniem ducha katolackiej pańszczyzny, przywiezionej przez bosą szlachtę z Ukrainy, Białorusi, Litwy i innych terenów dawnej Kongresówki, po upadku II RP i przegranej wojnie z sowietami. Pomieszczenia na Sprzymierzonych powinny być przeznaczone do innych celów. Do kościoła będą mieli rzut beretem.
Ta ładna, czarna pani, eksponowana na tych zdjęciach, prowadzi ten interes za friko w czynie społecznym, a tu jej jeszcze kłody pod nogi rzucają. Ona powinna dostać Złotego Bociana. Nie pozostaje nic innego dla kierownictwa Towarzystwa Miłośników Historii Ziemi Gryfińskiej, jak start w wyborach samorządowych.
××
×× 9.11.2017, 14:03
33 jesteś głupszy.niż przepisy przewidują
33
33 9.11.2017, 17:14
też Cię kocham !
https://www.youtube.com/watch?v=2NXrhcbpiV0&list=RD2NXrhcbpiV0&t=39
33
33 9.11.2017, 17:13
też Cię kocham
https://www.youtube.com/watch?v=2NXrhcbpiV0&list=RD2NXrhcbpiV0&t=39
okolica
okolica 9.11.2017, 12:47
No i po twoim wpisie już wiadomo, że czerepach będzie straszył jeszcze dziesięcioma przeprowadzkami, żeby nikt nie wystartował przeciw nim...

33 Dzisiaj, 08:43
Ta ładna, czarna pani, eksponowana na tych zdjęciach, prowadzi ten interes za friko w czynie społecznym, a tu jej jeszcze kłody pod nogi rzucają. Ona powinna dostać Złotego Bociana. Nie pozostaje nic innego dla kierownictwa Towarzystwa Miłośników Historii Ziemi Gryfińskiej, jak start w wyborach samorządowych.
czerepach od zelotów
czerepach od zelotów 9.11.2017, 09:37
Eldom jak i pozostałe nieużytkowane lokale czy budynki w gminie Gryfino nie płacą podatków od nieruchomości ( wbrew obowiązującemu prawu) i dlatego stoją puste
KRECIK
KRECIK 9.11.2017, 08:25
Borodino uważasz, że kto w to wierzy co piszesz ,przecież ty sam nie wierzysz ? Wojenki, nowe mebelki,nowe stanowiska pracy, obiecanki ...i długo można wyliczać,tylko po co. Wszyscy wiedzą jak było i jak jest. Już ta lawina ruszyła, na WASZE ŻYCZENIE
wolny rynek
wolny rynek 9.11.2017, 08:24
Fajna obserwacja rozwoju zelotów.
Podoba mi się podejście „zelotów”. Niech Sybiracy z kombatantami sobie wynajmą jakiś pusty sklep, to samo historycy z pamiątkami, które przekazali mieszkańcy! Chcą „mącić” niech płacą z emerytur komercyjny czynsz.
A władzunia będzie miała i święty spokój i kolejne miejsce na rozrastający się urząd...


przeglądd historii komentarzy... Dzisiaj, 00:28 Ciekawe. Na początku wpisów pojawiały się głównie krytyczne odnośnie sytuacji i z THMZG u innymi stowarzyszeniami.
Aż w środę po południu w kilkunastu postach poszła informacja zelotów o tym, że stowarzyszeniom „nic się nie należy”, że „powinny wynajmować na wolnym rynku” itp.
I od razu pojawiło się mnóstwo wpisów jak z „Misia” i jego słynnej szafy że „stowarzyszenia mają świetne warunki, są zadowolone a pan burmistrz pomaga jak ojciec najlepszy”

Czy to są różne oblicza zelotów, czy „tresura” „homo sovieticusów” daje już aż takie rezultaty?

Sum Wczoraj, 18:29

W Gryfinie burmistrz to jak Św. Mikołaj.
Mieczysław I Burzyciel
Mieczysław I Burzyciel 9.11.2017, 16:47
No - czysty Bareja. najpierw "nic się wam nie należy" a potem wiernopoddańcze wpisy "my jesteśmy zadowoleni, pan prezes dba o nas jak ojciec najlepszy"
A potem zachwyty nad "świetnie działającą" gminą pod przewodnictwem jaśnie oświeconych...
????
???? 9.11.2017, 16:53
I co? Zabolało?
remiza zamiast sali ślubów
remiza zamiast sali ślubów 9.11.2017, 17:45
Twoja choroba przecież nie boli:)
Borodino
Borodino 9.11.2017, 06:06
Bardzo proszę o niemanipulowanie informacjami i aby w swoich partykularnych celach nie wykorzystywać przedmiotowo kwestii stowarzyszeń. Mogą one, i zawsze mogły, liczyć na pomoc i wsparcie władz miejskich które jednakże muszą racjonalizować publiczne wydatki tak aby nam wszystkim żyło się lepiej. Finansowa kołdra zawsze jest za
krótka aby każdy mógł się pod nią ogrzać. Jednakże warto obiektywnie zauważyć ze w przeciwieństwie do skompromitowanych esbeckich POprzedników nasze władze dzielą posiadane środki sprawiedliwie i nie składają pustych, nierealnych obietnic.
łowca propagandy typu goebbelsowskiego
łowca propagandy typu goebbelsowskiego 9.11.2017, 08:15
Jak widzę tę goebbelsowską sztuczkę propagandową z wybitymi literami p i o - nie mam wątlpiwosci o celu tego peanu dla władz!
Ze stowarzyszenia
Ze stowarzyszenia 9.11.2017, 07:57
Władze nam wszystko wytłumaczyły, teraz nie płacimy za lokal, pomogli w przeprowadzce, posiamy naprawdę dobre warunki. Poczekamy na lokal na Sprzymierzonych ze spokojem, rozumiejąc powody opóźnienia jakie przedstawiono.
łowca propagandy typu goebbelsowskiego
łowca propagandy typu goebbelsowskiego 9.11.2017, 08:16
Ile razy ten sam tekst, wkleiłeś zeloto?
Beatka
Beatka 9.11.2017, 08:01
I teraz powinny nastąpić ataki personalne.
lekarz
lekarz 9.11.2017, 07:51
Wicek przed wzięciem leków?
Lekarz
Lekarz 9.11.2017, 07:59
Beata po lekach.
widzący przez ekran komputera:)
widzący przez ekran komputera:) 9.11.2017, 08:19
Pawełek jak w piaskownicy - jesteś gupi - sam jesteś gupi, jestem "lekarz", wcale że nie, to ja jestem lekarz, a tak, a nie.
a on się zaczął.

Czas zmienić terapeutę albo dorosnąć!

ekarz Dzisiaj, 07:51 Wicek przed wzięciem leków?
Lekarz
Lekarz Dzisiaj, 07:59 Beata po lekach.
Psychiatra
Psychiatra 9.11.2017, 16:30
Faktycznie jesteś głupi, więc czas zmienić sposób leczenia
P
P 9.11.2017, 01:33
Dac pomieszczeni w palcyku pod lwami tak tam nic sie niedzieje
wozownia
wozownia 9.11.2017, 01:44
I o to im chodzi - przecież w kwietniu zapowiedzieli, że zburzą, bo albo robią gigantyczny remont naraz albo burzą, bo nie będą robić po kawałku...
33
33 9.11.2017, 09:01
a co przeszkadza robić remont etapami, skoro nie ma pieniędzy ? Wystarczy wziąźć przykład z kolejarzy czy drogowców.Taki remont może trwać wiele lat . Problem chyba w tym ,że nie skończy się przed wyborami. To tak, jak ze strefą przemysłową w Gardnie. Ekipa Piłata miała pomysła i przygotowała grunt, ale sukces bez jakichkolwiek oporów przypisała sobie nowa ekipa. To normalne u Polaków, stara tradycja Kargulów i Pawlaków.
Mieczysław I Burzyciel
Mieczysław I Burzyciel 9.11.2017, 16:49
Remont etapami mogą robić normalni ludzie a nie milionerzy od siedmiu boleści, którzy nie potrafią gospodarować ograniczonym budżetem!
Przecież każdy wie, że ZANIEDBANIE PRZEZ TRZY LATA BĘDZIE KOSZTOWAŁO DUŻO WIĘCEJ, niż systematyczne prace etapami.
Oprócz naszych jaśnie oświeconych...
????
???? 9.11.2017, 16:55
Zaniedbania z trzech kadencji kosztują dużo więcej
jedna kadencja i wystarczy...
jedna kadencja i wystarczy... 9.11.2017, 17:47
Wy nawet butelki randapa nie potrafiliście kupić, żeby ściezki czy mury nie zarastały. To co tu mówić o waszej dbałości?
przeglądd historii komentarzy...
przeglądd historii komentarzy... 9.11.2017, 00:28
Ciekawe. Na początku wpisów pojawiały się głównie krytyczne odnośnie sytuacji i z THMZG u innymi stowarzyszeniami.
Aż w środę po południu w kilkunastu postach poszła informacja zelotów o tym, że stowarzyszeniom „nic się nie należy”, że „powinny wynajmować na wolnym rynku” itp.
I od razu pojawiło się mnóstwo wpisów jak z „Misia” i jego słynnej szafy że „stowarzyszenia mają świetne warunki, są zadowolone a pan burmistrz pomaga jak ojciec najlepszy”

Czy to są różne oblicza zelotów, czy „tresura” „homo sovieticusów” daje już aż takie rezultaty?

Sum Wczoraj, 18:29

W Gryfinie burmistrz to jak Św. Mikołaj.
Zielnik
Zielnik 9.11.2017, 07:53
Ludzie wiedzą że to co pisano to bzdury i napisali prawdę, ocknij się i nie siej fermentu analityku.
zielnik? to adekwatny nick:)
zielnik? to adekwatny nick:) 9.11.2017, 08:29
Tak, czerepach jest tak bezsilnie wściekły, że poza wklejaniem tego samego tekstu "warunki na zgrupowaniu miałyśmy bardzo dobre, prezes dba o nas jak ojciec najlepszy" - nie potrafi merytorycznie zareagować na żaden argument.
A jego krętackie wpieranie swoich własnych czynów innym świadczy o kompletnym pogubieniu

Również w przybieraniiu takich samych nicków co były przed chwilą używane...
Tu nie ma wątpliwości, że ktoś mógł nie zauważyć i użył popularnego słowa jak lekarz czy pamiętam...
Pamiętam
Pamiętam 9.11.2017, 08:08
W poprzednich kampaniach bbsowska nomenklatura obrzydzała rywali sbeckimi pomówieniami, teraz robi się to samo, ohydne i ci ludzie mają, będzie tylko gorzej takie modele.
łowca propagandy typu goebbelsowskiego
łowca propagandy typu goebbelsowskiego 9.11.2017, 08:21
Jeśli przywołujesz kampanię wyborczą - nikt was nie przebił, nie przebije czerepach.
MEBELKI ŁADNE?
spieszę z wyjaśnieniem
spieszę z wyjaśnieniem 9.11.2017, 00:36
To po odprawie proburmistrzowskich trolli.
:)
:) 9.11.2017, 08:31
To prawda. Zmiana o 180 stopni - do wieczora "stowarzyszeniom nic się nie należy, niech wynajmą komercyjnie", wieczorem jak z szafy Misia - "łubudubu"
mury obronne przed głupotą
mury obronne przed głupotą 9.11.2017, 00:21
Było muzeum, a teraz nie ma muzeum! Ci którzy doprowadzili do jego likwidacji powinni ponieść karę!
bombiarz
bombiarz 10.11.2017, 16:39
Czyli kto?

Pozostałe