Nie ma Boga?! - grzmi oburzony występem radny PiS

  • 10.11.2017, 14:50 (aktualizacja 10.11.2017 15:51)
  • Admin Admin
Nie ma Boga?! - grzmi oburzony występem radny PiS
-Na początku śpiewają hymn Polski, a potem, że... nie ma Boga! Nie rozumiem dlaczego samorząd wybiera akurat taką piosenkę „Dżemu” w tak uroczystym dniu - mówi oburzony Tomasz Mirakowski, radny powiatowy i szef struktur PiS w Gryfinie. 9 listopada 2017 r. podczas uroczystej sesji Rady Powiatu z okazji Narodowego Święta Niepodległości występ artystyczny dał Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Chojnie, który sięgnął po utwór zespołu Dżem.

-Nie wierzyłem, że jeszcze oprócz oryginalnej wersji Dżemu spodoba mi się inne wykonanie tej piosenki – powiedział Roman Michalski, przewodniczący Rady Powiatu w Gryfinie po zaprezentowaniu utworu przez uczniów .

Wykonanie piosenek nie spodobało się natomiast radnemu i szefowi struktur powiatowych PiS, wspomnianemu Tomaszowi Mirakowskiemu. Swoimi refleksjami podzielił się chwilę później podczas wieczoru niepodległościowego zorganizowanego przez Gryfiński Komitet PiS. Tutaj młodzież śpiewała piosenki takie jak: „Modlitwa Armii Krajowej”, „Legiony” czy „Przybyli ułani”.

O wieczorze „Polskie orientacje niepodległościowe” tu:

http://www.igryfino.pl/wiadomosci/25740,pis-uczcilo-rocznice-swieta-niepodleglosci

Admin Admin
Podziel się:
Oceń:
  • TAGI:

Komentarze (183)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

jo
jo 15.11.2017, 19:36
Nie widzę jakiejś niestosowności. Ładny repertuar. .Tylko przewrażliwieni sztywniacy albo fanatycy czują się urażeni nie wiem czy. Polska megalomania stawia wszystko na baczność jakby miało to większą wartość. A zazwyczaj te narodowe pieśni są pełne patosu a przez to brzydkie, nudne i sztuczne.
xyz
xyz 14.11.2017, 10:53
Wielu wypowiada się na temat złego doboru repertuaru z okazji 11 listopada - zgoda oraz łatwo feruje wyroki o bezmyślności młodych, którzy wykonali utwór Dżemu i tu się nie zgodzę, ponieważ Ci młodzi ludzie, zostali poproszeni o wykonanie piosenek na GALI WRĘCZENIA BOCIANÓW!!! (repertuar został zatwierdzony),a nie na uroczystości z okazji 11 listopada. Skoro łączy się ze sobą dwie różne uroczystości (przecież faktem jest że wręczano na tej samej gali nagrody w kategorii sport, kultura, przedsiębiorca roku itp.), to nie można mieć później pretensji do różnorodności zaprezentowanego repertuaru. To nie młodzi ludzie tu zawinili, na przyszłość warto rozdzielić dwie różne uroczystości, aby oszczędzić wielu osobą przykrości.
Tak na marginesie to bardzo przykre, że kosztem młodych ludzi, rozgrywają się jakieś polityczne, być może osobiste utarczki.
"na odwal"
"na odwal" 14.11.2017, 16:56
Bo jak się święto narodowe obchodzi "na odwal", to trzeba byłoby od razu z opłatkiem, zaduszkami, barbórką (a co tam), walentynkami (tfu, tfu) i jeszcze może dniem kobiet połączyć?

Tu nie chodzi o to, co śpiewał i jak. Tylko o tego, kto zrobił taki występ przy scenerii 11 listopada!
polityka historyczna
polityka historyczna 14.11.2017, 11:18
A jakby ci Heil hitler zatwierdzili to też byś śpiewał? Od tego masz głowę i wrażliwość żeby myśleć! Włożyłeś rękę do politycznego ognia to co się tak dziwisz jak smarkate dziecko?
njr
njr 14.11.2017, 19:52
tak durnej wypowiedzi w życiu nie widziałam. Lekarza chyba odmówił wizyty.
norma narodowa
norma narodowa 14.11.2017, 08:35
Jedni piosenką wzruszeni jak przewodniczący Michalski, a inni zbulwersowani jak radny Mirakowski. To Polska przecież!
a to Polska właśnie
a to Polska właśnie 14.11.2017, 08:54
Polskę widać w niechlujstwie i bezmyślnym doborze utworów na występ z okazji 11 listopada na uroczystej sesji.
I na pójściu w zaparte i tępym niezauważaniu, że to po prostu był nieodpowiedni utwór na taką okazję w tym miejscu.
I wszystkie analizy tekstu Riedla też sensu nie mają, bo co jak co, ale na "akademię z flagami" to on się w grobie przewraca...
nigdy nie będę robotem
nigdy nie będę robotem 14.11.2017, 00:47
Szanowni Państwo, czas się napić. Za niepodległość! W końcu to nie w kij dmuchał. Wszystkim ględom i wybrzydzaczom do toastu proponuję https://www.youtube.…
Za niepodległość i Riedla!
Maksiu
Maksiu 14.11.2017, 01:07
Akurat Riedel jako bohater używkowych toastów to nie jest najlepszy przykład...
Nieproszony gość
Nieproszony gość 13.11.2017, 22:12
Nie ma Boga? A czy był zaproszony?
alfabet:)
alfabet:) 13.11.2017, 10:33
Niektórzy po prostu zatracili poczucie, co w danych okolicznościach wypada, a co nie.
A teraz usiłują na oślep walić, "że to piękna piosenka".
Rzecz gustu - dla mnie deliryczna.
Ale NA PEWNO NIE NA UROCZYSTOŚĆ 11 LISTOPADA!

Komuś się pomieszało, nie dopilnował, nie przemyślał, rzucił, co miał.
I zamiast przyjąć krytykę - brnie w jakieś głupie uzasadnienia...
yxz
yxz 13.11.2017, 13:55
To była impreza starosty Konarskiego i to jego oczywista wina!
yxz
yxz 13.11.2017, 13:55
To była impreza starosty Konarskiego i to jego oczywista wina!
Abc
Abc 13.11.2017, 10:13
Świetna piosenka, jeśli dobrze wykonana to super! Dzieją się w Polsce gorsze rzeczy na które można się oburzać a nie na młodych ludzi którzy śpiewają utwór tak dobrze znany wcześniejszym pokoleniom. Wielki ukłon że docenili. To wzruszające. Nie widzę sprzeczności z imprezą. Nutka nostalgii nie zaszkodzi. Bardziej mnie przeraża darcie niby patriotycznych pieśni z niby patriotycznych gardeł.
alfabet
alfabet 13.11.2017, 10:30
Widzisz - dla ciebie dżem to "wcześniejsze pokolenie" a "darcie niby (!) patriotycznych pieśni" cię "przeraża".
A nie pomyślałeś, że dla sporej części słuchaczy to utwór dżemu był "darciem"?
Zmuszasz innych do twojego gustu a jednocześnie obrażasz gust innych!
88
88 13.11.2017, 09:49
Przerażające jest, jak bardzo mi się kojarzy film 'Kabaret' z zakłamaną noarodowo-socjalistyczną, kato-patriotyczną prawicą III RP.
Ludzie, nie dajcie się zwieść kartoflanemu kurduplowi z Warszawy i jego barankom w wilczej skórze, którzy są na jego smyczy. Europa już to kiedyś przerabiała. https://www.youtube.…
hm
hm 13.11.2017, 09:32
A to jest święto kościelne, że tak się pan oburzył?
Słuchaczka
Słuchaczka 13.11.2017, 15:07
A mi się podobało. Bardzo : )
logika:)
logika:) 13.11.2017, 09:58
A to jest święto "ateistyczne", że się pan nie ma prawa oburzać?

hm Dzisiaj, 09:32 A to jest święto kościelne, że tak się pan oburzył?
hm
hm 13.11.2017, 10:54
A to święto kościelne, że pan nie ma prawa śpiewać tej piosenki?
khem, khem:)
khem, khem:) 13.11.2017, 11:14
A to piosenka na święto 11 listopada?
To na każde święto teraz będą śpiewać, co im do głowy przyjdzie?

Na przykład na Boże Narodzenie pieśni pasyjne (jak już kościelne święto przywołujesz)?
hm
hm 13.11.2017, 11:30
Poza tym, nie ja przywołuję, tylko pan szef się obruszył.
Ferdydurke a rebours
Ferdydurke a rebours 13.11.2017, 12:00
Jak nie przywołujesz, jak przywołujesz?

hm Dzisiaj, 09:32 A to jest święto kościelne, że tak się pan oburzył?

hm Dzisiaj, 10:54 A to święto kościelne, że pan nie ma prawa śpiewać tej piosenki?
hm
hm 13.11.2017, 11:28
Ktoś uznał, że tak, bo tak mu się kojarzy. Jego prawo.
Ferdydurke a rebours
Ferdydurke a rebours 13.11.2017, 12:01
„Ktoś uznał, jego prawo” – ale dlaczego jeden ma prawo śpiewać, co mu się podoba nie patrząc na okoliczności a inny nie ma prawa mówić, że to zły dobór utworu na taką okazję?

hm Dzisiaj, 11:28 Ktoś uznał, że tak, bo tak mu się kojarzy. Jego prawo.
hm
hm 13.11.2017, 12:09
Ja nie mówię, że nie ma prawa. Ja pytam dlaczego się tak oburza, skoro to święto narodowe.
Ferdydurke a rebours
Ferdydurke a rebours 13.11.2017, 12:40
Dlaczego oburzasz się, że "święto narodowe" i on się oburza, skoro ty się oburzasz, że on się oburza?

Nie widzisz absurdu?

hm Dzisiaj, 12:09 Ja nie mówię, że nie ma prawa. Ja pytam dlaczego się tak oburza, skoro to święto narodowe.
hm
hm 13.11.2017, 17:23
Podoba mi się kierunek w jakim zmierza ta dyskusja :)
Powtórzę: nie oburzam się, pytam.
Ferdydurke a rebours
Ferdydurke a rebours 13.11.2017, 18:31
Ale co cię nie oburza? I o co się pytasz?
hm
hm 14.11.2017, 00:01
No to specjalnie dla Ciebie, bo widzę, że się pogubiłeś, od nowa:

A to jest święto kościelne, że tak się pan oburzył?
urzędowym trollom stop!
urzędowym trollom stop! 14.11.2017, 00:30
A ty z urzędu troll jesteś, że teraz gadasz w kółko?
Raz to może i śmieszne. Ale od nowa?


hm Wczoraj, 09:32 A to jest święto kościelne, że tak się pan oburzył?

logika:) Wczoraj, 09:58 A to jest święto "ateistyczne", że się pan nie ma prawa oburzać?

hm Dzisiaj, 09:32 A to jest święto kościelne, że tak się pan oburzył?

hm Wczoraj, 10:54 A to święto kościelne, że pan nie ma prawa śpiewać tej piosenki?

khem, khem:) Wczoraj, 11:14 A to piosenka na święto 11 listopada?
To na każde święto teraz będą śpiewać, co im do głowy przyjdzie?

Na przykład na Boże Narodzenie pieśni pasyjne (jak już kościelne święto przywołujesz)?

hm Wczoraj, 11:30 Poza tym, nie ja przywołuję, tylko pan szef się obruszył.

Ferdydurke a rebours Wczoraj, 12:00 Jak nie przywołujesz, jak przywołujesz?

hm Dzisiaj, 09:32 A to jest święto kościelne, że tak się pan oburzył?

hm Dzisiaj, 10:54 A to święto kościelne, że pan nie ma prawa śpiewać tej piosenki?

hm Wczoraj, 11:28 Ktoś uznał, że tak, bo tak mu się kojarzy. Jego prawo.

Ferdydurke a rebours Wczoraj, 12:01 „Ktoś uznał, jego prawo” – ale dlaczego jeden ma prawo śpiewać, co mu się podoba nie patrząc na okoliczności a inny nie ma prawa mówić, że to zły dobór utworu na taką okazję?

hm Dzisiaj, 11:28 Ktoś uznał, że tak, bo tak mu się kojarzy. Jego prawo.

hm Wczoraj, 12:09 Ja nie mówię, że nie ma prawa. Ja pytam dlaczego się tak oburza, skoro to święto narodowe.

Ferdydurke a rebours Wczoraj, 12:40 Dlaczego oburzasz się, że "święto narodowe" i on się oburza, skoro ty się oburzasz, że on się oburza?

Nie widzisz absurdu?

hm Dzisiaj, 12:09 Ja nie mówię, że nie ma prawa. Ja pytam dlaczego się tak oburza, skoro to święto narodowe.

hm Wczoraj, 17:23 Podoba mi się kierunek w jakim zmierza ta dyskusja :)
Powtórzę: nie oburzam się, pytam.

Ferdydurke a rebours Wczoraj, 18:31 Ale co cię nie oburza? I o co się pytasz?

hm Dzisiaj, 00:01 No to specjalnie dla Ciebie, bo widzę, że się pogubiłeś, od nowa:

A to jest święto kościelne, że tak się pan oburzył?
hm
hm 14.11.2017, 01:01
Jak mi ktoś w kółko wmawia coś czego nie robię, to może trzeba powtórzyć, nie wiem?
absurd
absurd 14.11.2017, 00:39
widać gminne łapki - też tak powtarzają "specjalnie dla ciebie, bo się pogubiłeś" - ale ani razu nie odpowiedzą na pytanie!
hm
hm 14.11.2017, 00:58
Przecież nie raz odpowiadałem, ale jak ktoś w kółko wałkuje bo nie rozumie to co ja mogę?
doucz się!
doucz się! 14.11.2017, 09:02
A gdzie ty choć raz odpowiedziałeś? To ty nie potrafisz zrozumieć, ze zachowujesz się jak wyjęty z Gombrowicza!
Zarzucasz że "to nie święto kościelne, więc mógł śpiewać" - CZYM PRZYZNAJESZ, ŻE NA ŚWIĘTO KOŚCIELNE TO SIĘ NIE NADAWAŁO.
Ale ponieważ to nie było "święto ateistyczne" - to już nie potrafisz się przyznać, że TEŻ się nie nadawało?

SIADAJ, PAŁA, jak mówił Pimko!
fan Gombrowicza
fan Gombrowicza 14.11.2017, 01:15
Wyście tylko pytali. Raz to było śmieszne. Ale ty na poważnie? To zacytuj swoją jedną odpowiedź na pytania innych!

Gombrowicz jest fajny, do momentu, kiedy mrozi myśl, ze któryś z was tak na poważnie...
!
! 14.11.2017, 09:04
Niedouczeni nawet nie wiedzą, jak ich dyskusja jest bliska Gombrowicza. A rebours, bo tu "tromtadrację" uprawiają w drugą stronę...
hm
hm 14.11.2017, 01:22
Przecież ja nic o Gombrowiczu nie pisałem...
doucz się!
doucz się! 14.11.2017, 08:56
Ty nawet nie wiesz, że całe życie prozą piszesz!
Ale Gombrowiczem a rebours faktycznie zapachniało w twoich "hmkaniach".
hm
hm 14.11.2017, 09:27
Nie, no trochę odleciałeś...
katolik
katolik 12.11.2017, 21:26
Mahomet to dobry Bóg!!! Grzmiał radny z PO!!!
edukacja
edukacja 12.11.2017, 22:58
Mahomet nie jest/był Bogiem. Według wyznawców islamu Prorokiem.
kleryk
kleryk 12.11.2017, 22:21
A pierwsze przykazanie znasz? Właśnie przeciwko niemu wystąpiłeś...
hehe
hehe 12.11.2017, 18:47
Bo ludzie od wieków, mają refleksję na te tematy chłopie : ))) Nawet najwięksi i najmądrzejsi. Po to Bozia dała głowę aby myśleć, również o tym : ))) A na marginesie, to piękna piosenka : )
edukacja
edukacja 12.11.2017, 22:59
Jest wiele pięknych piosenek. Rozumu wypada użyć, żeby wybrać odpowiednie piosenki na odpowiednie okazje i dla odpowiednich słuchaczy!
śmiech przez łzy
śmiech przez łzy 12.11.2017, 19:09
Piękna, ale okazja nie ta. Na to Bozia dała rozum, aby myśleć i wiedzieć co na jaką okazję.
edukacja
edukacja 12.11.2017, 23:00
Ale jeśli żadnej innej piosenki przygotowanej nie mieli - to będą teraz dorabiać teorię...
zwolennik sygnalistów
zwolennik sygnalistów 12.11.2017, 18:27
Pan Mirakowski to prawdziwy sygnalista nowego typu. Wykrył zgrzyt i publicznie ją piętnuje. Brawo, więcej takich patriotów nam trzeba!
fakt
fakt 13.11.2017, 09:39
i takich manipulacji jak wstawienie jego zdjęcia z innego spotkania do zdjęć z uroczystości. brawo red
logika:)
logika:) 13.11.2017, 10:01
Jeszcze się okaże, że na sesji powiatu w ogóle nie było mowy o 11 listopada, tylko się fani Dżemu spotkali.
Weź odpuść...
Dobór piosenki całkiem nieodpowiedni. Nie oceniam ani wykonania, ani piosenki w ogóle. Zgadzam się z głosami, że na sesji z okazji 11 listopada ta piosenka była nie na miejscu. I tyle.

fakt Dzisiaj, 09:39 i takich manipulacji jak wstawienie jego zdjęcia z innego spotkania
dyrdymał
dyrdymał 12.11.2017, 18:14
A Konstanty Ildefons Gałczyński w 1934 r. napisał wiersz pt." Pięć donosów". Polecam lekturę!
uczestnik uroczystości w starostwie
uczestnik uroczystości w starostwie 12.11.2017, 11:53
Ma prawo wyrazić swoja watpliwośc pan radny Tomasz Mirakowski. Dodam, że takie odczucia po występie miał nie tylko on!
edukacja
edukacja 12.11.2017, 23:02
Oczywiście że tak. To był klasyczny zły dobór.
Precz z cenzurą!!!
Precz z cenzurą!!! 12.11.2017, 12:15
Na drzewo z tym przefarbowanym komuchem!
plum
plum 12.11.2017, 17:50
do Precz: to skacz na drzewo, zgdonie z tym co piszesz!
teista
teista 12.11.2017, 11:49
Bóg jest i pewno zadaje sobie pytanie: o co chodzi?
Panna Nikt
Panna Nikt 12.11.2017, 00:45
A jakby zaśpiewał "Nie pytaj mnie o Polskę" Obywatela G.C. to też byłoby źle?
Mam wrażenie, że 3/4 komentujących nie zna piosenki, którą ten chłopak śpiewał.
Ktoś
Ktoś 12.11.2017, 01:54
A czy piosenkę dżemu wykonywał przed ludźmi będącymi fanami tego zespołu?
Znam piosenkę, co więcej, znam wyakcentowanie ostatnich wersów, więc nie dorabiaj na siłę ideologii.
To był zgrzyt z doborem tej piosenki, na taką uroczystość i nic tego nie zmieni.
ja
ja 11.11.2017, 20:52
Nie zapominajmy, że Tym którzy przez wieki walczyli za wolność przyświecało hasło Bóg Honor i Ojczyzna. Szkoda że dziś tak niewiele z tego zostało (przynajmniej dla niektórych), a szkoda bo to piękne hasło, które nie tylko nie powinno tracić na znaczeniu ale rosnąć w siłę
Mirek
Mirek 13.11.2017, 09:32
w czasie I wojny światowej zginęło około 14 milionów ludzi
liczba
liczba 13.11.2017, 13:55
A ile przez grypę hiszpankę?
Ty
Ty 11.11.2017, 22:39
Piszesz cos od czapy.
rechot historii
rechot historii 11.11.2017, 21:28
Nie zapominajmy że jedynym krajem który nie zaakceptował rozbiorów Polski dokonanych przez chrześcijańskich sąsiadów była islamska Turcja
niezdecydowany
niezdecydowany 11.11.2017, 17:24
Jeden radny mówi, że to najlepsze wykonanie, a drugi, że obrazoburcze... I komu tu wierzyć? Komu?
Lop
Lop 12.11.2017, 09:01
Nikomu. Wyrob wlasne zdanie lub nie... :)
mamik
mamik 12.11.2017, 09:35
Lop on właśnie jest niewyrobiony :)))))
obiektywny
obiektywny 11.11.2017, 17:29
Mimo że nie jestem szczególnym zwolennikiem tej partii, to jednak zgadzam się z tym, że to nie był właściwy utwór na to święto i w tym miejscu. Nieważne jak wykonywany.
Ktoś
Ktoś 12.11.2017, 01:58
Oczywiście, że ten utwór nie pasował. Apel szkolny jest adresowany do młodzieży. Tu młodzież... co najwyżej duchem...
Bezrefleksyjne wzięcie repertuaru.
Trzeba porządniej się przygotowywać, panie i panowie ze starostwa.
inna strona
inna strona 11.11.2017, 17:03
Dziś 11 listopada, autobus linii nr 1. Jadą chłopcy patrioci z flagami, w patriotycznej odzieży do Szczecina. Do autobusu wchodzą kontrolerzy. Żaden z tych patriotycznych junaków nie miał biletu. Wszystkich spisano. Tak sobie myślę, to z okazji 11 listopada można państwo okradać? Jak to się ma do patriotyzmu i obchodzenia święta? Kto za to przeprosi?
Patriotyzm i Ojczyzna
Patriotyzm i Ojczyzna 11.11.2017, 17:31
Czyli co? „Polacy i patrioci”, w dzisiejszym dniu, jadąc na demonstrację OKRADALI INNYCH POLAKÓW I POLSKĘ? No bo czym jest jazda bez biletu?
pizza z bejsbolem
pizza z bejsbolem 11.11.2017, 20:11
Miłość do swojej Ojczyzny nie polega na uczciwości, szacunku, przestrzeganiu prawa czy płaceniu podatków ,,,, polega na nienawiści do cudzych ojczyzn :-)))
niecudzołóż
niecudzołóż 13.11.2017, 22:19
To tak samo jak miłość do żony nie polega na tym by ją kochać, dbać i szanować ...polega na nienawiści wobec cudzych żony :)
,
, 11.11.2017, 17:32
W punkt
miejsce
miejsce 11.11.2017, 18:00
W Warszawie!
żenada
żenada 11.11.2017, 22:30
Nie - to nasi, na marsz w Szczecinie - jakby nie patrzeć okradali Polskę i Polaków, jadąc bez biletu.
Jeden - mógłby się zapomnieć. Ale wszyscy?
burak
burak 11.11.2017, 16:53
Starosta jak zwykle w podobnych sytuacjach wykpił się szkolnym przedstawieniem i dał plamę.
obiektywny
obiektywny 11.11.2017, 17:30
Tylko że starosta biorąc apel szkolny, nie sprawdził, na jaką okazję był przygotowany i że na sali nie będzie dużo uczniów szkół średnich.

Pozostałe