Adecco 07.06.2018 - 22.06.2018, 05.09.2018
Adecco 07.06.2018 - 22.06.2018, 05.09.2018
Adecco 07.06.2018 - 22.06.2018, 05.09.2018

Termin remontu Pałacyku pod Lwami jest nierealny – stwierdził burmistrz [WIDEO]

  • 27.07.2018, 00:54 (aktualizacja 27.07.2018 02:53)
  • igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku
Termin remontu Pałacyku pod Lwami jest nierealny – stwierdził burmistrz [WIDEO]
O to, czy będzie realizowany remont Pałacyku pod Lwami, zapytał na sesji Rady Miejskiej w Gryfinie 26 lipca 2018 r. radny Krzysztof Hładki.

Oto co na pytanie radnego odpowiedział burmistrz Gryfina Mieczysław Sawaryn:

 

igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku
Podziel się:
Oceń:
  • TAGI:

Komentarze (283)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

niszczyciele nieruchomości
niszczyciele nieruchomości 31.07.2018, 12:31
oni odejdą, następni będą musieli nadrobić ich zaniedbania. Jak z komendą - przejętą od policji w pełni działania - wszystkie instalacje sprawne, nowy dach i okna.
I trzy lata zaniedbania - i czekania - "może się zawali, może ktoś się włamie, może ktoś zdewastuje" - praktyka niszczycieli nieruchomości z dużych miast - co można posłuchać przy komisji posła Jakiego...
Konserwator konserw
Konserwator konserw 31.07.2018, 09:42
Nikitiński musi odejść do przeszłości tak jak i inne gryfińskie zabytki
bisness is bisness
bisness is bisness 31.07.2018, 09:54
Zależy ci bardzo Hajdasiu aby nazwisko tego nieudacznika wymieniać często?
Konserwator konserw
Konserwator konserw 31.07.2018, 10:32
Nikitiński musi odejść nie tylko dla Hajdasiu!!!
znafca
znafca 31.07.2018, 11:27
Przede wszystkim aby ustąpić miejsca Tomaszkowi Milerowi Konserwatorowi.
fakty po faktach
fakty po faktach 31.07.2018, 09:30
Nierealne panie burmistrzu to wydaje się abyście cokolwiek zrobili spektakularnego w temacie zabytki. Jeśli przez 4 lata nie potrafiliście to szanse są marne. Po prostu jesteście niekompetentni. I to są fakty.
musztarda
musztarda 31.07.2018, 08:45
Dali Sawarynowi wędkę, a on nawet nie wie którym końcem ją trzymać.
jeszcze obsobaczy dawcę wędki, że nie zaczepił na haczyku ryby:)
jeszcze obsobaczy dawcę wędki, że nie zaczepił na haczyku ryby:) 31.07.2018, 12:33
"ale o którą zieleń miejską pani radnej chodzi" - zapytał Sawaryn w zeszłym roku, gdy trawa rosła po pas...
Tomasz
Tomasz 31.07.2018, 06:40
No tak teraz Marszałek razem z Panią E.D. chcą się wybielić i pokazać że dali szansę. MASAKRA
Dobrze, że Gmina w końcu zabrała się za kwestię pałacyku
Dla lenia problem to przyjście do pracy.
Dla lenia problem to przyjście do pracy. 12.08.2018, 00:25
Gdyby byli sprawni i choć trochę przygotowani to dzisiaj było by po przetargu i podpisywano by umowę. A oni na razie dywagują czy zdążą czy nie i jak się okazuje nic nie jest przygotowane. Przecież to miał być tylko pierwszy etap. Ten "pałacyk" to przedwojenna willa, Innymi słowy domek jednorodzinny.
Oj, jak oni się miotają. Są pieniądze-źle, nie ma pieniędzy - źle (a może dobrze bo nic nie trzeba robić. Robota to głupota.
gmina? pałacyk? ale co?
gmina? pałacyk? ale co? 31.07.2018, 07:02
oj, Tomasz, Tomasz... Ale żeś powiedział...
kuna od luster
kuna od luster 30.07.2018, 21:58
Ale o jaki pałacyk Panu chodzi?
 miotła
miotła 30.07.2018, 18:06
Nie dyskutuje się z idiotą, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona własną bronią.
Normal
Normal 30.07.2018, 17:07
Czy marszałek i radna przemyśleli?
z glupim nie współpracować...
z glupim nie współpracować... 30.07.2018, 17:18
Burmistrz nie wygląda na myślącego...
obywatelka
obywatelka 30.07.2018, 09:20
Obywatelu
Po co przepychanki? Jak wiesz o czymś co dla innych jest tajemnicą, no to dawaj PRZYKŁADY, prawdę, bo to co piszesz jest infantylne, a nawet głupie . To tyle
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 09:42
I znowu język który razi, ale zapytam, naprawdę nie wiesz na co gmina pozyskała pieniądze? Trudno w to uwierzyć, ostatnio na drogi, edukację i Pałacyk, wcześniej na stadion, żłobek, park, co tam jeszcze, Senior+, mieszkanie treningowe, ŚDS, niedawno na mieszkanie chronione, termomodernizację...
Księgowa z gminy
Księgowa z gminy 12.08.2018, 00:32
Według sprawozdań finansowych i budżetu w 2016r. gmina Gryfino pozyskała ZERO złotych ze środków unijnych a w 2017r. 143 tysiące. Za to do zakładki w BIP o pozyskanych środkach zewnętrznych, wrzucili dotacje celowe, czyli połowę budżetu tak dla zmyłki. W kręceniu i dezinformacji byliby dobrzy ale są dokumenty, które muszą opublikować i tam prawdę można zweryfikować. To najgorsza ekipa w Gryfinie od 1945r.
Obywatel 2
Obywatel 2 30.07.2018, 18:58
Oj mój ty boże jak można zamieszać ludziom w głowach ŚDS, a co z Centrum Aktywności Lokalnej wyremontowanymi pomieszczeniami w 2014 r. na potrzeby działalności już nikt nie pamięta. Ciekawe jak to się ma do ustawy o finansach publicznych 3 lata działalności i demolka wszystkich pomieszczeń. To się nazywa przyszło nowe sprawiedliwe i oszczędne. Zapewne obecne władze mają na to odpowiedż. Mieszkanie treningowe i ponoć chronione lokalizacja Szczecińska 2 to jest dopiero hit utopionych pieniędzy. Pozyskać można tylko póżniej logicznie spożytkować a nie odcinać kupony na chwilę!!!!!!!!!!!!!!!!! no ale jak widać Gryfino miasto Janusza i Bożeny. No cóż tramwaje po Gryfinie nie jeżdżą więc wszystko się zgadza, a morze jest w Szczecinie i tam jeżdzi się na plażę.
obywatel 3
obywatel 3 30.07.2018, 19:50
w dawnej sali ślubów trzy razy w tej kadencji robili zmiany meblowania. A śluby w karygodnych warunkach...
infantylizm
infantylizm 30.07.2018, 11:24
Infantylny to bardzo delikatne określenie na chwalenie pod tym artykułem "pozyskania" miliona na pałacyk, którego Sawaryn i tak nie jest w stanie wykorzystać...
Popis
Popis 30.07.2018, 17:03
Bzdura aż niewiarygodna wielkością swą!
obłuda?
obłuda? 30.07.2018, 10:23
razi cię język że piszesz "infantylnie albo głupio"? A nie razi cię język obelg i wyzwisk jakimi obrzucany jest każdy krytyczny wobec tercetu wpis?
zelota co ma kota
zelota co ma kota 30.07.2018, 17:48
A gdzie ty tutaj zryta POpierdółko widziałaś obelgi i wyzwiska na każdy twój krytyczny wobec tercetu wpis?
Pieczarkarnia
Pieczarkarnia 30.07.2018, 21:49
Wszystkie twoje wpisy czerepachu są takie!
do zrytego
do zrytego 30.07.2018, 18:21
na Czechosłowackiej
Kola
Kola 30.07.2018, 18:16
PO Andrzeju H. nie można raczej niczego innego się spodziewać zeloto.
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 17:05
Razi mnie za każdym razem kiedy używa się przesadnych słów, a te padają we wszystkich kierinkach.
przesadne słowo infantylny?
przesadne słowo infantylny? 30.07.2018, 17:20
Pokaż swój wpis z "wyrazem urażenia" innym słowem niż "infantylny"...
obywatelka
obywatelka 30.07.2018, 10:16
Obywatelu
No to się uśmiałam jak norka..a cóż to tak ciebie razi, stwierdzenie, że jesteś infantylny? Nadal tak uważam Widzę, że twoja wiedza jest na poziomie zerowym. Sprawdzić należy jak się nie wie, bo np drogi są gminne, powiatowe czy wojewódzkie albo krajowe i co uważasz,że remonty tu robiła gmina? Co zrobiono na stadionie czy w pałacyku? Gdzie są te pozyskane środki? Do projektu 500+ gmina cały czas dopłaca, bo ten pomysł się nie sprawdził.Żłobek czy mieszkania treningowe, albo chronione , ŚDS ( tu temat b śliski, ) przecież to jest realizacja programów województwa lub są to programy rządowe.
Czego jeszcze nie wiesz? Mogę jeszcze wymieniać...
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 17:02
Nie masz żadnych aargumentów i to mnie razi przede wszystkim, oczywiście możesz pisać swoje ogólniki, w zamian otrzymałaś konkrety i nie odnosisz się, choć pytałaś, jesteś zainteresowana?
a co odpowiedzieć pod artykułem o pałacyku na twoje słowa o żłobku i platanie?
a co odpowiedzieć pod artykułem o pałacyku na twoje słowa o żłobku i platanie? 30.07.2018, 17:24
Ale jak odnosić się do "refleksji o hałasie w mieście" gdy radny Sochaj ani słowem wśród wielu argumentów przeciw lokalizacji hali o hałasie nie mówił?

Tu mowa o pałacyku. O braku wydania złotówki przez cztery lata. O tym, że po otrzymaniu malutkiej kwoty w porównaniu z kilkunastoma milionami o jakie bezskutecznie się ubiegali rok temu - TY MÓWISZ "ALE ŻŁOBEK RZĄD ZBUDOWAŁ" - przepraszam - nie powiedziałeś, że to program rządowy - tylko że żłobek to zasługa gminy...

Gmina to podjazd dla wózków trzy lata robiła....
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 01:45
Nie, no twierdzenie, że gmina nie pozyskuje kasy to jakieś nieporozumienie, jak tak w ogóle można?
jak tak można obłudnie mówić, że pozyskała, jak nie pozyskała?
jak tak można obłudnie mówić, że pozyskała, jak nie pozyskała? 30.07.2018, 01:52
Przez cztery lata ani nie wydano własnej złotówki na zabytki (własne) ani nie pozyskano. Bo nawet teraz, jak przeczytasz Sawaryn stwierdził, że to co dostał to i tak nie wyda...
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 02:03
Zadanie masz proste, pisać nie na temat, ale odpowiem mimo wszystko nasza gmina pozyskuje mnóstwo pieniędzy z różnych źródeł, na różne cele, ostatnio na Pałacyk, ale ta kwota to ledwie niewielka część pozyskanych środków.
facty
facty 31.07.2018, 13:38
Piłat pozyskiwał ok 20 razy wiecej srodków w Unii Europejskiej niż obecni nieudacznicy. Pozyskał 100 mln. A obecnie ile?
też obywatel
też obywatel 30.07.2018, 05:38
A ty „jakie masz zadanie – pisanie nie na temat”? Przy artykule o efektach kadencji w pałacyku „mnóstwo”? Gdzie konkretnie! Pokaż wydaną złotówkę!
szpaner
szpaner 30.07.2018, 01:14
Wklejanie 10 razy tego samego posta nie na wiele się zda. Inne gminy sobie radzą, tylko Gryfino kapryśne. Wyciąga rękę po forsę, pisze wniosek - zgadza się na warunki - a potem mówi że terminy nierealne.

A jakoś inne gminy robią pracują i mają efekty.

A w Gryfinie cztery lata zero środków a trzy miesiące przed wyborami wielki płacz, że "nie zdążymy"...

Krytykować terminy to mają prawo te gminy, które w tej kadencji naprawdę coś zrobiły...
Popis
Popis 30.07.2018, 01:41
Czyli Gmina Gryfino jak najbardziej.
jak tak można obłudnie...
jak tak można obłudnie... 30.07.2018, 01:55
a co konkretnie zrobiły władze gminy w sprawie zasobów budynków należących do gminy?
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 02:04
Znowu nie na temat, klasyka!
też obywatel
też obywatel 30.07.2018, 05:40
Jeśli uważasz, że pytanie o efekty kadencji m.in. w pałacyku to "nie na temat"? To co jest na temat?
klasyka obłudy wielbiciela władzy...
klasyka obłudy wielbiciela władzy... 30.07.2018, 02:13
twoja obłuda sięga szczytów - CO ZROBIONO W SPRAWIE BUDYNKÓW W TEJ KADENCJI - TAKICH JAK PAŁACYK to dla ciebie "nie na temat"???

A co konkretnie władze zrobiły w pałacyku, murach?

To co jak nie temat pałacyku jest dla ciebie tematem?

"mnóstwo" - to dla ciebie konkret?
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 01:22
Uważam, że rację ma ten, który zachęca marszałka do podjęcia działań wspierających gminy.
mniej obwiniania innych, więcej własnych efektów...
mniej obwiniania innych, więcej własnych efektów... 30.07.2018, 01:28
"złej tanecznicy przeszkadza rąbek u spódnicy". Ciekawe, że są gminy które spinają się żeby zdobyć jak najwięcej środków a jedna z mizernymi efektami najgłośniej wrzeszczy o terminach.

Najpierw dorównajcie takiej gminie Stare Czarnowo - nieporównywalnie mniejszej i biedniejszej, potem pouczajcie innych...
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 01:36
Wy to znaczy kto? Gmina Gryfino pozyskała mnóstwo środków zewnętrznych, miliony złotych, w różnych dziedzinach i z różnych źródeł. Wystarczy poczytać, ale przecież nie o to chodzi, prawda? Nie zaciąga przy tym kredytów i realizuje mnóstwo zadań, które inne gminy jak dotąd pomijają.
zakładka w BIP...
zakładka w BIP... 30.07.2018, 01:44
i to jest ten twój "konkret"/ Zero wydatków na poprawę stanu zabytków - a ty "mnóstwo", "różne" "różne", "mnóstwo"?
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 01:46
Czytaj uważnie! Powoli.
sprawdzam
sprawdzam 30.07.2018, 02:02
To gdzie napisałeś "obywatelu" o KONKRETACH tej kadencji w sprawie poprawy stanu budynków należących do gminy?
Niosek
Niosek 30.07.2018, 00:59
Najlepiej sprawę opisano tutaj, spokojnie:

Termin należy zmienić.. Mówcie prawdę Dzisiaj, 16:03
Wyjaśnijmy, marszałek w odróżnieniu od innych marszałków w Polsce uważał, że pieniądze unijne będziemy wydawali do końca 2018 roku, no to gminy rezygnują z tego nierealnego terminu, gmina Gryfino jako jedyna mówi otwarcie, źle zaplanowano termin, wskazując, że okres ich wydawania w kraju upływa w 2020 roku i jednocześnie podnosi, że marszałek, tak marszałek, jako jedyny może uzyskać zgodę na określenie terminu umożliwiającego gminom działanie i wykorzystanie środków unijnych. Wszelkie kłamstwa tu ponawiane nie zmienią istoty rzeczy, każdy szczerze zainteresowany może sprawdzić, że inni marszałkowie uzyskali/określili termin na rok 2020. Obarczanie gmin województwa zachodniopomorskiego zaproponowanym rozwiązaniem jest nie tylko bezsensowne, jest szkodliwe i powinno ulec poważnej zmianie.
miotła
miotła 29.07.2018, 18:48
Czytam te komentarze i nie wiem, śmiać się czy płakać, bo głupota, części komentarzy, ma się dobrze w każdej sytuacji. Skoro burmistrz nie chce nic robić i szuka tylko pretekstu ,to po licho podpisywał i brał kasę?? Zresztą może oddać !! Przecież włodarze twierdzili, że wszystko jest dopięte, tylko pieniędzy nie ma. Dostali na część robót, ale w trakcie można przecież starać się o kolejną pomoc finansową, choćby z ministerstwa. TYLKO TRZEBA COS ROBIĆ, nie płakać albo żądać czy szukać winnych, bo komuś coś nie pasuje. Proszę pamiętać, że projekt nie wygrał, a to jest z rezerwy i te pieniądze mógła dostać inna gmina.
P.S Co do radnej sejmiku, to jakaś dziecinada ! Ośmieszacie się i pokazujecie swoją słabość wobec kobiety. Czyżby była dla Was takim zagrożeniem ? Bo takie odnoszę wrażenie ( inni czytelnicy pewnie również) To takie żenujące panowie ..
Prawda
Prawda 29.07.2018, 19:08
Z jednym mogę się zgodzić, jak w innych podobnych wpisach, nie zrobicie nic by gminy z województa zachodniopomorskiego miały takie same warunki jak inne, to już wiemy, a co do radnej to nikt nie porusza sprawył Tej osoby, aż ktoś się tutaj poskarżył.
"ta osoba" - nazwisko przez gardziołko i klawiaturę nie przechodzi?
"ta osoba" - nazwisko przez gardziołko i klawiaturę nie przechodzi? 29.07.2018, 20:45
"ta osoba, pewien człowiek" mówił w grudniu Nikitiński o trzykrotnie wybieranym przez mieszkańców burmistrzu śp. Henryku Piłacie
odp do Prawdy
odp do Prawdy 29.07.2018, 20:12
Ktoś zwrócił uwagę, że( Ta osoba, ) P Dudar została żle potraktowana. Należało przeprosić, a nie wszczynać awantury, tak robią kulturalni ludzie.
Popis
Popis 30.07.2018, 00:11
Za co prznepraszać, żebyś był/była łaskaw napisać, za to, że wszyscy inni byli traktowani w jednakowy, należyty sposób, ani radna, ani radny nie jest stroną umowy, to chyba oczywiste, przynajmnie powinno być.
szpaner
szpaner 30.07.2018, 00:38
nie wiesz za co przepraszać? a to świadczy o twojej kulturze...
Popis
Popis 30.07.2018, 00:47
Ty nie wiesz, napisz jasno.
szpaner
szpaner 30.07.2018, 00:56
a ty potrafisz powiedzieć słowo przepraszam? Przecież to dla ciebie abstrakcja!
Savoir vivre
Savoir vivre 29.07.2018, 23:10
Czego wymagasz od chama ?
Popis
Popis 30.07.2018, 00:12
Klasyka w wykonaniu aferzystów melioracyjnych.
szpaner
szpaner 30.07.2018, 00:39
klasyka w wykonaniu aferzystów przetargowych:)
taki tercet
taki tercet 29.07.2018, 20:48
tak, obrona tercetu jakby przed oskarżeniem o zdradę narodową się bronili - a wystarczyło zdawkowe - no faktycznie, było zamieszanie, przepraszamy, jeśli ktoś się poczuł urażony.
Ale trzeba byłoby mieć klasę a nie przekonanie o boskiej nieomylności i doskonałości...
miotła
miotła 29.07.2018, 19:35
No i to jest "Twojsza" " prawda", czytaj ze zrozumieniem. To były dotacje przyznane gminom z tzw REZERWY, bo ich projekty były za słabe i po prostu w pierwszej kolejności nie przeszły, pewnie inne były lepsze, myślę, że z tego powodu i terminy są o wiele krótsze.pewnym ludziom się nie dogodzi, nie dostali - ZLE, dostali też ZLE. Ktoś tu ma problem z samym sobą.
Henkel
Henkel 30.07.2018, 00:26
Niedługo podamy statystykę gmin, które dzięki wspaniałej polityce województwa, zrezygnowały, mimo, że pieniądze przyznano 1,5 roku temu lub nie wykonają zadań do końca 2018 roku. Zamiast lżyć mądrość Gminy Gryfino, weźcie pod uwagę jej zastrzeżenia, są rozumne i bardzo jasne.
szpaner
szpaner 30.07.2018, 00:41
"lżyć mądrość Gminy Gryfino", "niedługo podamy" - NAPOLEON, "MY CESARZ"? Nie za bardzo ci odbiło???
Henkel
Henkel 30.07.2018, 00:50
O co Ci chodzi, znowu piszesz od rzeczy, tak Gmina Gryfino wykazuje się mądrością i działa w interesie innych gmin.
szpaner
szpaner 30.07.2018, 00:58
ja i naród to jedno - Napoleon, nie za bardzo odleciałeś, zapytam raz jeszcze? Zero prac przez 4 lata w sprawie zabytków - to "mądrość"?
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 01:19
Co Ty z tym Napoleonem, masz jakieś problemy? Akurat projekt remontu Pałacyku to zasługa tej ekipy, jak i pozwolenie na budowę. Sprawdziłem, Gmina wydawała pieniądze na zabytki z własnych środków, nie były to miliony, ale wydawała. Projekt pewnie też kosztował sporo. Widzisz, jak zerkniesz do oficjalnych, publikowanych dokumentów, to coś będziesz wiedział, a tak strzelasz tylko ślepakami.
jak sprawdziłeś, podaj szczegóły:)
jak sprawdziłeś, podaj szczegóły:) 30.07.2018, 01:30
"gmina wydawała na remont zabytków" - tak, ale kościelnych. Świeckich - POKAŻ EFEKTY!

A "projekt kosztował sporo"? A TO NIE ROBILI ZATRUDNIENI W URZĘDZIE URZĘDNICY NA ETACIE?

to ile gminę kosztowały te projekty?
przepłacili:)
przepłacili:) 30.07.2018, 01:58
"projekt kosztował sporo" - ten na kilkanaście milionów, co dwa razy przepadał zdecydowanie przepłacony. No i jak to "kosztował sporo" - zamówiony w firmie zewnętrznej?
Cha, cha, cha.
Cha, cha, cha. 29.07.2018, 18:16
To zgodnie z pierwszą wersją popaprańców pałacyk jednak do rozbiórki.
do cha cha cha
do cha cha cha 29.07.2018, 18:23
Uważaj bo ciebie rozbiorą :))))
Popis
Popis 29.07.2018, 18:23
Po co ten epitet, Pałacyk zostanie uratowany, dlaczego używasz słów obraźliwych, nie znasz innych określeń?
"pałacyk zostanie uratowany" ale nie w tej kadencji...
"pałacyk zostanie uratowany" ale nie w tej kadencji... 29.07.2018, 18:40
Nie widzisz epitetów i obelg w stosunku do każdego krytyka obecnej władzy i do poprzednich kadencji? Obłudna ta twoja wrażliwość...

To Sawaryn rok temu zapowiadał burzenie pałacyku, bo tak był pewien dotacji. Potem przegrał jeden konkurs, drugi - i w końcu dostał okrawek tego, co szumnie zapowiadał jako kilkanaście milionów...
szpaner
szpaner 30.07.2018, 00:42
W zeszłym roku Sawaryn będąc pewnym że otrzyma kilkanaście milionów powiedział, że NIE BĘDZIE REMONTOWAŁ CZĘŚCIOWO, TYLKO ZBURZY ALBO CAŁY NA JEDEN RAZ WYREMONTUJE!
Popis
Popis 30.07.2018, 00:28
Bzdura jakiej mało i to ciągle powtarzana.
szpaner
szpaner 30.07.2018, 00:43
A to się zgodzę - zapowiedź Sawaryna, że będzie burzył pałacyk była "bzdurą jakiej mało"...
Popis
Popis 30.07.2018, 00:54
Niestety Twoja wypowiedź to bzdura.
szpaner
szpaner 30.07.2018, 01:04
Też mnie wkurza, jak przypominam wypowiedź burmistrza z kwietnia 2017 o burzeniu pałacyku. Można sprawdzić - również jak "wyznawcy tercetu" usiłowali zakrzyczeć - aż wydrukowano słowo w słowo wypowiedź...
prawda
prawda 29.07.2018, 18:04
O tym, że burmistrz chce burzyć pałacyk, jeśli nie dostanie kilkunastu milionów dofinansowania mówił Sawaryn ponad rok temu. Jak widać, wszystkie gminy w tej kadencji potrafiły COKOLWIEK zrobić - a Gryfino tylko plany, strategie, "gapy" zamiast herbu...
Obywatel
Obywatel 29.07.2018, 18:09
Gmina Gryfino, zważywszy poziom zadłużenia, zrobiła bardzo dużo i robi bardzo dużo. Obiektywnie jest wzorowo zarządzana.
obiektywnie to jest skandalicznie zarządzana...
obiektywnie to jest skandalicznie zarządzana... 29.07.2018, 18:42
A jaki jest ten "poziom zadłużenia"? Ile procent budżetu stanowi spłata raty kredytów? Ile "wolnej gotówki" gmina trzyma na lokatach krótkoterminowych?
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 00:32
Nie zgadzam się, Gmina Gryfino rośnie i to pod wieloma względami, najważniejsze, że mieszkańcy to widzą. Popatrz na dochody, popatrz na ilośc realizowanych zadań, popatrz na nowe usługi, w większości gmin jest znacznie gorzej.
taki twój konkret
taki twój konkret 30.07.2018, 01:49
Taki ten twój konkret - konkretne pytania a ty propaganda jak z PRLowskiego dziennika telewizyjnego...

obiektywnie to jest skandalicznie zarządzana... Wczoraj, 18:42 A jaki jest ten "poziom zadłużenia"? Ile procent budżetu stanowi spłata raty kredytów? Ile "wolnej gotówki" gmina trzyma na lokatach krótkoterminowych?

Obywatel Dzisiaj, 00:32 Nie zgadzam się, Gmina Gryfino rośnie i to pod wieloma względami, najważniejsze, że mieszkańcy to widzą.
oj tobie się Władek wszystko pokiełbasiło:)
oj tobie się Władek wszystko pokiełbasiło:) 30.07.2018, 00:46
akurat nie gmina miała urosnąć, tylko miasto o jedną trzecią przez przyłączenie hektarów pól. Ale coś chyba nie wyszło w ministerstwie?
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 00:55
A coś na temat rzekniesz?
szpaner
szpaner 30.07.2018, 01:08
Ależ to był komentarz do twojej wypowiedzi "na temat". 4 lata - ZERO WYDATKÓW NA REMONTY GMINNYCH ZASOBÓW TYPU PAŁACYK, KOMENDA, MURY, BRAMA.

ZERO!

I teraz jesteś zadowolony że na temat?

A może zaprzeczysz, że tercet kupił za własne pieniądze herbicyd i sam osobiście pryskał mury, żeby rośliny nie rozsadzały?
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 01:25
Słabe, jak zwykle, konkretnie napisz.
jak można pisac konkretnie jak NIE MA O CZYM????
jak można pisac konkretnie jak NIE MA O CZYM???? 30.07.2018, 01:40
Ale jaki konkret można napisać o efektach - jak ich ZERO!
Co ZROBIONO (nie "zaplanowano") w tej kadencji w komendzie, pałacyku, na murach?

Podobno "sprawdzałeś" - to podaj konkret - usunięto trawę, załatano dziurę w rynnie?
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 01:54
Przeczytaj co napisałem wyżej i nie denerwuj się, to nic nie da, gmina rośnie, obiektywnie.
"słabe, jak zwykle - konkretnie napisz":):):)
"słabe, jak zwykle - konkretnie napisz":):):) 30.07.2018, 02:06
To, że burmistrz chudnie a dwa wicki tyją nie znaczy że "gmina rośnie".
OBIEKTYWNIE - CZTERY LATA ZERO WYDATKÓW NA POPRAWĘ STANU BUDYNKÓW.

A może podasz KONKRETY?
Racja
Racja 29.07.2018, 17:54
O istocie rzeczy napisano tutaj:

Termin należy zmienić.. Mówcie prawdę Dzisiaj, 16:03
Wyjaśnijmy, marszałek w odróżnieniu od innych marszałków w Polsce uważał, że pieniądze unijne będziemy wydawali do końca 2018 roku, no to gminy rezygnują z tego nierealnego terminu, gmina Gryfino jako jedyna mówi otwarcie, źle zaplanowano termin, wskazując, że okres ich wydawania w kraju upływa w 2020 roku i jednocześnie podnosi, że marszałek, tak marszałek, jako jedyny może uzyskać zgodę na określenie terminu umożliwiającego gminom działanie i wykorzystanie środków unijnych. Wszelkie kłamstwa tu ponawiane nie zmienią istoty rzeczy, każdy szczerze zainteresowany może sprawdzić, że inni marszałkowie uzyskali/określili termin na rok 2020. Obarczanie gmin województwa zachodniopomorskiego zaproponowanym rozwiązaniem jest nie tylko bezsensowne, jest szkodliwe i powinno ulec poważnej zmianie.
Marszal
Marszal 29.07.2018, 18:06
Brawo Gmina Gryfino, jedni odważni.
Obserwer
Obserwer 30.07.2018, 00:16
Popieram, Gmina Gryfono powiedziała to, co myśli wielu, ale boi się powiedzieć, wreszcie ktoś mówi jak kombinują.
Gryfono:)
Gryfono:) 30.07.2018, 01:33
"Francja to ja". A burmistrz to "Gmina Gryfino" co "powiedziała"?
łowca idiotów
łowca idiotów 29.07.2018, 18:30
Brawo gmina Gryfino! Znowu matoły nie zrozumiały mowy polskiej. Mieli 1.5 roku na przygotowanie inwestycji. Trzeba było brać się za robotę. Zrobili gów... nie projekt na 1/3 inwestycji i jeszcze mają pretensje.
do skorpiona wyborcy
do skorpiona wyborcy 29.07.2018, 17:47
Ty już przekonywałeś, że komendę miał poprzednik remontować i że "za mało mieszkań" poprzednik wybudował.
Pokaż CO TEN BURMISTRZ ZROBIŁ:
w komendzie
w kwestii budownictwa (gminne tow. BUDOWNICTWA społecznego, które 4 lata zero mieszkań wybudowało)
w pałacyku
na murach, na bramie.

Poprzednik przynajmniej wozownię wyremontował. Gdyby w tej kadencji chociaż stajnie wyremontowali - co ani nie było zbyt skomplikowane ani kosztochłonne.
Wyborca
Wyborca 29.07.2018, 18:08
Poprzednik przynajmniej wozownię wyremontował...............................

BRAWO i zajęło mu to 12 długich lat no geniusz :))) Nie ośmieszaj się już więcej daj sobie na wstrzymanie.
do skorpiona wyborcy
do skorpiona wyborcy 29.07.2018, 18:44
Milioner nie zrozumie, że stare budynki, których na bieżąco drobnymi naprawami się nie remontuje popadają szybko w jeszcze większą ruinę.
TRZEBA BYŁO W TEJ KADENCJI WYREMONTOWAĆ CHOĆBY STAJNIE PRZY PAŁACYKU...
Jakubek
Jakubek 29.07.2018, 18:32
A ci nieudacznicy nawet dokumentów przez 4 lata nie zrobili
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 00:34
Ordynarne kłamstwo, kolejne, po co?
a co zrobili przez 4 lata w pałacyku?
a co zrobili przez 4 lata w pałacyku? 30.07.2018, 00:51
A co przez cztery lata w pałacyku zrobili? I to jest ordynarne kłamstwo, że pisanie kilka razy tego samego wniosku to "potwornie ciężka praca".

A skoro wiedzieli, że "termin nierealny" - to po co składali?
...
... 29.07.2018, 18:45
Bo wciąż tkwią mentalnie w poprzedniej kadencji i na każde pytanie o SWOJE dokonania odpowiadają jak kelner z PRL - "to nie ja, to kolega"...
Obywatel
Obywatel 30.07.2018, 00:35
Jakiej epoce, co Ty piszesz, mają bardzo dużo dokonań, a zapowiada się jeszcze więcej.
O JAKIEJ "EPOCE" MÓWISZ???
O JAKIEJ "EPOCE" MÓWISZ??? 30.07.2018, 00:48
dużo zniszczeń i zaniedbań. I masz rację - patrząc na park - do listopada będzie jeszcze więcej...
Wyborca
Wyborca 29.07.2018, 17:38
liczą się fakty Dzisiaj, 10:39
Burmistrza oceniamy po efektach ( w tym przypadku Pałacyk popada w ruinę) a nie po głupim gadaniu.

Brawo lepiej już nie mogłeś zagadać :)). A co takiego głupiego powiedział ten burmistrz ? Powiedział prawdę. Pałacyk popada w ruinę? Popada a co to w 2014 roku był wspaniałą rezydencją a w ciągu trzech lat tak popadł w ruinę ? A co robiła poprzednia władza dlaczego od niej nie żądaliście kapitalnego remontu obiektu ? A w tamtych latach były dużo większe możliwości pozyskania środków unijnych na ten cel. Nie robiła nic poza łataniem dziur. Burmistrza oceniamy po efektach ? To jak można ocenić poprzednika ?Napisz mi tu te efekty dwanaście lat to ci powinno dnia zabraknąć na pisanie :)). A takie były efekty że obecny sprząta po nich brudy czego się nie dotknie to jeden wielki syf.
Myślicie że jak będziecie głupoty wypisywać to mu zaszkodzicie.? Burmistrz zrobił w ciągu tej kadencji więcej niż poprzednicy przez 12 lat i taka to jest prawda. Mieszkańców w balona nie zrobicie bo ludzie doskonale wiedzą jak wyglądało Gryfino 4 lata temu a jak wygląda dziś a przedstawianie rzeczywistości w krzywym zwierciadle nic tu nie wskóra.
I kultury to wy Sawaryna nie uczcie bo nie jeden z was może uczyć się od niego. A paniusia jak się czuje tak nie doceniona to niech nie szuka winy w braku krzesła. Radnej z powołania krzesło nie jest do niczego potrzebne ona ma służyć ludziom i być wśród nich bo za to my jej płacimy.Co stanie z radnymi jej zaszkodziło ? Najgorzej jak komuś woda sodowa do głowy uderzy. Już nie długo mieszkańcy to podsumują.
tylko nie o takie "więcej" które zrobił burmistrz mieszkańcom chodziło
tylko nie o takie "więcej" które zrobił burmistrz mieszkańcom chodziło 29.07.2018, 17:50
Fakt, nikt tak nie zdemolował parku jak w tej kadencji. Nikt tak nie zaniedbał murów, zabytków, budownictwa, PUK.
Żebyśmy PO 4 LATACH MUSIELI "EKSPORTOWAĆ ŚMIECI" NA JAKIEŚ PRYWATNE WYSYPISKA?
Wyborca
Wyborca 29.07.2018, 18:14
I co tu można napisać ? Nie będę z tobą polemizował ponieważ wegetujesz na bardzo niskim poziomie co koliduje z moją wyrafinowaną osobowością :)))
do skorpiona wyborcy
do skorpiona wyborcy 29.07.2018, 18:48
Fakt, twoja "wyrafinowana osobowość" tylko na bardzo niskich poziomach może kolidować. Na wyższe nie wchodzi.
O umiejętności dyskusji nie wspominając...

Wyborca Dzisiaj, 18:14 wegetujesz na bardzo niskim poziomie co koliduje z moją wyrafinowaną osobowością :)))
arcyleń
arcyleń 29.07.2018, 17:18
Wszystkie gminy pracują, tylko nasz arcyleń "genialny" - JEDYNY mówi że nie da rady. Fakt - do listopada nie zdąży. Szkoda tylko kasy, którą inne gminy zagospodarują...
Arcybutna od krzesła znowu nadaje
Arcybutna od krzesła znowu nadaje 29.07.2018, 17:30
Załóżcie chorym i starszym osobom klimatyzację w salach, wytłumaczcie się z afery melioracyjnej i zmieńcie termin na obowiązujący w innych województwach, to gminy sobie poradzą. Ile lat rządzicie, wstydu nie macie i jeszcze te śnieżynki, lansik i to cała opowieść plus oczywiście krzesło które podobno zabrano radnej, tylko jak zabrać radnej krzesło?
nabombiony od przestawiania krzeseł znowu nadaje
nabombiony od przestawiania krzeseł znowu nadaje 29.07.2018, 17:42
W gryfińskim szpitalu klimatyzacja działa? Lansiki i rozdawanie szmacianych kotków i pod kościołem na dzień kobiet (a zapominanie o własnych pracownicach) to obowiązujący standard?
W Wełtyniu krzesła nie ma
W Wełtyniu krzesła nie ma 29.07.2018, 17:52
Jak zwykle ten sam poziom, oby to krzesło się znalazło, bo możesz się rozchorować. Szpitale i inne placówki służby zdrowia doiwestujcie, macie kasę na inne rzeczy, a jak sobie nie radzicie zostawcie sprawy innym.
A w Chwarstnicy fotelik załatwiony:)
A w Chwarstnicy fotelik załatwiony:) 29.07.2018, 17:59
To może szpital powiatowy niech Gryfino doinwestuje - potem porównujcie ze szczecińskimi...
Popis
Popis 29.07.2018, 18:04
Załóżcie ludziom klimatyzację, nie zwlekajcie.
szpital w Gryfinie
szpital w Gryfinie 29.07.2018, 18:36
A dlaczego Gryfino nie zadba o dofinansowanie szpitala w Gryfinie? Innych pouczasz - od siebie zacznij wymagać tego samego...
taki tercet
taki tercet 29.07.2018, 20:52
wymagać od marszałka poprawy warunków w szczecińskich szpitalach, gdy w Gryfinie nawet ateista przed wejściem robi się pobożny - to trzeba mieć po prostu odlot!

A MOŻE GMINA GRYFINO DOFINANSUJE SZPITAL W GRYFINIE - A POTEM NIECH ZWRACA UWAGĘ NA SZPITALE WOJEWÓDZKIE?
Termin należy zmienić.. Mówcie prawdę
Termin należy zmienić.. Mówcie prawdę 29.07.2018, 16:03
Wyjaśnijmy, marszałek w odróżnieniu od innych marszałków w Polsce uważał, że pieniądze unijne będziemy wydawali do końca 2018 roku, no to gminy rezygnują z tego nierealnego terminu, gmina Gryfino jako jedyna mówi otwarcie, źle zaplanowano termin, wskazując, że okres ich wydawania w kraju upływa w 2020 roku i jednocześnie podnosi, że marszałek, tak marszałek, jako jedyny może uzyskać zgodę na określenie terminu umożliwiającego gminom działanie i wykorzystanie środków unijnych. Wszelkie kłamstwa tu ponawiane nie zmienią istoty rzeczy, każdy szczerze zainteresowany może sprawdzić, że inni marszałkowie uzyskali/określili termin na rok 2020. Obarczanie gmin województwa zachodniopomorskiego zaproponowanym rozwiązaniem jest nie tylko bezsensowne, jest szkodliwe i powinno ulec poważnej zmianie.

Pozostałe