Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
czwartek, 25 kwietnia 2024 22:10
Reklama

Trzy pytania do Bartłomieja Wróbla - kandydata na burmistrza gminy Trzcińsko-Zdrój

Doceniając znaczenie wyborów samorządowych chcemy zachęcić do pójścia do urn oraz pobudzić lokalną debatę publiczną. Dlatego chcemy m.in. zaprezentować szerzej osoby ubiegające się o sprawowanie mandatów wójtów czy burmistrzów. W gminie Trzcińsko-Zdrój z pytaniami zwróciliśmy się też do kandydata Bartłomieja Wróbla.
Trzy pytania do Bartłomieja Wróbla - kandydata na burmistrza gminy Trzcińsko-Zdrój

-Jakie jest Pana hasło wyborcze i dlaczego właśnie takie?

Bartłomiej Wróbel: -Hasło, które towarzyszy mojej kampanii brzmi "Łączy nas wspólna przyszłość". Mieszkańcy gminy Trzcińsko - Zdrój nie chcą tymczasowych rozwiązań, żądają perspektywicznego myślenia i długofalowego działania. Są związani rodzinnie i emocjonalnie z tą gminą. Mają plany i marzenia, które chcą tu realizować. Wiążą z tym regionem przyszłość swoją i swoich bliskich. To hasło idealnie wpisuje się w moją wizję gminy.

 

-Jaki jest Pana zdaniem priorytet do załatwienia dla burmistrza w nowej kadencji?

Bartłomiej Wróbel: -Priorytetem jest redukcja zadłużenia, które hamuje jakikolwiek rozwój gminy. Przywrócenie stabilności i wypłacalności to zadanie od którego należy zacząć. Przygotowaliśmy pakiet naprawczy gminnych finansów, który wprowadzimy jeśli tylko wyborcy postawią na mnie w najbliższą niedzielę.

 

-Jaka cecha charakteru może Panu pomóc w sprawowaniu tak ważnej funkcji, o którą się Pan ubiega?

Bartłomiej Wróbel: -Najważniejszą cechą charakteru człowieka, bez względu na funkcję, którą sprawuje, jest odpowiedzialność. Odpowiedzialność za swoje czyny, słowa i obietnice. Zostając burmistrzem będę realizował program mojego komitetu. Będę odpowiedzialny przed wszystkimi ludźmi, którzy mi zaufają. Poczucie odpowiedzialności to siła napędowa każdego mojego działania, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Stawiam sobie ambitne cele, do których konsekwentnie dążę.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama