Dyrektorka przedszkola usłyszała wyrok

  • 19.04.2017, 18:05 (aktualizacja 19.04.2017, 19:14)
  • igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku
Dyrektorka przedszkola usłyszała wyrok
Chodzi o zarzut naruszenia nietykalności fizycznej dziecka. Matka na posterunku policji złożyła skargę na dyrektorkę przedszkola w Baniach. Informacją o wymierzaniu klapsów zainteresowała się Prokuratura Rejonowa w Gryfinie. Sprawa 13 czerwca 2016 r. trafiła do sądu. Teraz zapadł nieprawomocny wyrok.

Sprawa mocno podzieliła społeczność Bań. Wielu rodziców podkreśla, że są zadowoleni z pracy przedszkola. Wójt Bań Teresa Sadowska zdecydowała się na wyznaczenie z dniem 5 sierpnia 2016 r. zastępstwa za dyrektorkę placówki. Napisaliśmy wówczas o tym.

Materiał dowodowy zgromadzony w sprawie karnej (w tym zeznania przesłuchiwanych świadków) pozwolił sądowi na uznanie oskarżonej dyrektorki winną uderzenia dziecka. Zasądzona została grzywna. Skazana dyrektorka ma zapłacić zadośćuczynienie na rzecz pokrzywdzonego dziecka. Wyrok będzie podany do publicznej wiadomości.

Prawdopodobnie od tego nieprawomocnego postanowienia sądu złożona zostanie apelacja.

igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (51)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

bywa
bywa 24.04.2017, 20:08
Trafiła kosa na kamień.
warius
warius 24.04.2017, 15:18
Cała ta akcja ze zgłoszeniem i rozprawa mnie wygląda na nagonkę.
sprawiedliwy
sprawiedliwy 23.04.2017, 09:24
Dlaczego nikt nie napisze jakimi metodami babcia urabiala pracownice przedszkola? Do czego posunęła sie by uzyskać pozytywne dla siebie zeznania? Do Ania: Skoro masz taką wiedze o nadużyciach i stosowaniu kar cielesnych przez dyrektorkę to zgodnie z art.304 par.1 tobie również należy się wyrok. Dyrektorka wychowała dwójkę dzieci w atmosferze o jakiej większość może jedynie pomarzyć. Nie rozumiem tez co złego w tym że bratowa pełniła funkcję dyrektora. Widocznie miała ku temu predyspozycje. Nie wielu wkłada tyle serca w swoją prace co Pani Edyta a to jak widac powód by kogoś zgnoić.
cyngiel
cyngiel 24.04.2017, 15:15
Ty pseudosprawiedliwy zastanow sie co wypisujesz bo nie jestes bezkarny.Skoro tak dobrze jestes zorientowany "w metodach babci" to dlaczego nie ujawniles ich w trakcie rozprawy?
sprawiedliwy
sprawiedliwy 22.04.2017, 21:14
W pełni zgadzam się z wypowiedzią obserwator2. Jeżeli chodzi o rodziców"pokrzywdzonego" to niestety nie mają zbyt wiele do powiedzenia bo wszystkim steruje babcia. Zresztą z powodu babci chłopczyk przeniesiony został z gryfińskiego przedszkola za podobne pomówienia. Mam przyjemność osobiście znać Panią dyrektor i z pełną świadomością mogę powiedzieć że ten wyrok to farsa. Gdyby nie zaangażowanie i serce włożone w pracę to w Bańskim przedszkolu wciąż używane byly by kuchnie węglowe. Nigdy nie słyszałem by dyrektor krzyczała na dzieci, jakakolwiek forma zwrócenia uwagi dziecku nigdy ne brzmiała jak groźba. A może tatuś pokrzywdzonego cos doda... On najboleśniej doświadcza terroru ze strony mamusi ????
Gosia
Gosia 23.04.2017, 10:20
Jezeli podpisujesz sie "sprawiedliwy" to tylko cieszyć sie ze takich " sprawiedliwych" można pociągać do odpowiedzialności za wypisywanie kłamstw. Lepiej sie zastanowić bo IP łatwo namierzyć.
sprawiedliwy
sprawiedliwy 23.04.2017, 21:01
Jakich klamstw ? Co w mojej wypowiedzi nazywasz kłamstwem? Nie mam niczego do ukrycia to raz a dwa może to rozwiąże języki innym bo mam świadomość tego że nie jestem jedyną osobą która wie o praktykach babci itp.
Gosia
Gosia 23.04.2017, 21:40
To moze podpisz sie z imienia i nazwiska tchórzu, bo właśnie to jest domena kłamców- tchórzostwo , a wtedy porozmawiamy o babciach, dziadkach, ale rowniez innych praktykach "wychowawczych" pani dyrektor , o których mówi i pisze w końcu coraz więcej osób. A kłamstwem nazywam twoje posty, bo nie masz pojęcia o czym piszesz " sprawiedliwy" a raczej śmieszny - to pasuje lepiej :)
obserwator2
obserwator2 22.04.2017, 12:13
Bzdury! Moje dzieci chodziły do tego przedszkola i już była Ta Pani Dyrektorką i nie było takich sytuacji.Może mama która oskarżyła Panią dyrektor faktycznie nie daje sobie rady z wychowaniem swojego dziecka i w ten sposób dziecko odreagowuje sytuację w domu rozrabiając w przedszkolu??? Pani która jest "po" dyrektora w ogóle nie ma predyspozycji żeby pełnić tę funkcję.Wiem to! Łomot porządny powinni zebrać rodzice bo nie mają czasu dla swoich dzieci a potem winne przedszkole.Co będzie robić w szkole to dziecko jak teraz w przedszkolu pluje,wyzywa i kopie panie przedszkolanki i panie z obsługi?Oczerniacie panią dyrektor i pracowników a może po prostu zazdrość zżera niektóre osoby,że mają prace i że jest kolesiostwo? W samym urzędzie gminy też jest kolesiostwo i bajzel...
gryfinianka
gryfinianka 20.04.2017, 20:46
A kto tam jest teraz dyrektorem?
Ewa
Ewa 20.04.2017, 21:28
Długo zastępowała oskarżoną dyrektorkę jej bratowa .... bez komentarza. Teraz jest ktoś z zewnątrz No i paniusiom z przedszkola nie pasuje bo w końcu ktoś sie za nie wziął , ja trzymam kciuki za obecna panią dyrektor.
ania
ania 20.04.2017, 20:21
Szanowni Państwo nie znają historii posądzonej Pani Pedagog. Jej kariera naruszania nietykalnosci cielesnej jest o wiele bogatsza i dłuższa niż ten jeden klaps. A zdarzały się też gorsze rzeczy... tak to bywa w małej wsi gdzie przyzwala się na pewne rzeczy osobom uprzywilejowanym. A im na więcej się przyzwala tym więcej się potem dzieje. W końcu ktos się odważył
ewa
ewa 20.04.2017, 16:36
Nawet swoich dzieci nie ma prawa bić a co dopiero cudze którymi ma się opiekować , skrzywdzona przez kogoś w dzieciństwie niech zmieni zawód skoro dyrektorowanie prowadzi łapskami na dzieciaczkach. Nie ładnie , ciuś ciuś. Jeśli dziecko jest niezdyscyplinowane to najpierw zgłasza się to rodzicom dziecka a nie z łapami bije .
Lulek
Lulek 20.04.2017, 10:27
Tak, nikt nie powinien bic dziecka i to jeszcze w przedszkolu.
Takie mamy przedszkolanki, nie wszyskie.
Bedzie wiosna dzieci wyjdą na polanki z paniami przedszkolankami, prosze posluchac w jaki sposob wydają polecenia i przywolują do porzadku.
Leszek
Leszek 20.04.2017, 12:04
Nie no macie racje, nie ma to jak niańczyć dzieciaczki i unikać wszelkich kar, żeby tylko nie skrzywdzić ich psychiki... A potem mamy pokolenie bezmózgich dzieci Emo i temu podobnej patologi młodzieżowej nie potrafiącej poradzić sobie z najmniejszym problemem czy przeciwnością losu, bo przecież zawsze na nich chuchano i załatwiano wszystko za nich. Chodziłem do przedszkola w latach 80tych i jakoś nic mi się nie stało, a zdarzało się dostać klapsa, zawsze jednak był on zasłużony. Oczywiście co innego gdy ktoś dzieci terroryzuje i się nad nimi znęca, ale klaps w celu przyprowadzenia do porządku nie jest niczym strasznym.
wątpiący
wątpiący 20.04.2017, 10:43
A czy w ogóle wiadomo, że ktoś kogoś pobił?
lech
lech 20.04.2017, 20:47
tak
kermit
kermit 20.04.2017, 00:32
Skoro wyrok jest nieprawomocny więc jeszcze nikt nie został ukarany. Poczekajmy na kolejną instancję bo może się wszystko odwrócić. Nie takie cuda się zdarzają.
na marginesie
na marginesie 20.04.2017, 00:12
Tak abstra ***ąc to środowisko sędziowskie ma w swoich szeregach ludzi wysługujących sie poprzedniemu systemowi, nikt tam nie został zlustrowany, w przeciwieństwie do innych osób pełniących funkcje publiczne.Są sędziowie poza kontrolą, a tłumaczy się to trójpodziałem władz - nie zmienia jednak ów trójpodział tego faktu, że nie ma właściwie konsekwencji nadużywania tej władzy. Od czasów PRL tez ciągnie się swoiste dziedziczenie tego zawodu - jakiś czas temu naruszono ten" ład" poprzez reformy, ale do końca nie wiadomo, na ile to jest skuteczne.
motta
motta 20.04.2017, 00:08
Ktoś tu na kogoś się uwziął...
Antosia
Antosia 19.04.2017, 23:21
Dzieci w dzisiejszych czasach są tak rozpieszczone że klaps i matką by się przydał wychowują dzieci na bandytów złodziei i narkomanów. Nie jestem za biciem dzieci ale jak by mamusia przyłożyła w dupsko to pani dyrektor by nie musiała. Myślę że to nie prawda znam dziewczynę i tego nie zrobiła.
rajmund
rajmund 20.04.2017, 20:46
nie rozumiem, nie jestes za biciem ale jakby matka pobila to by dyrektor nie musial. no to jestes czy nie za tym biciem bo sie zgubilem
Rodzic
Rodzic 20.04.2017, 06:25
Ja mysle ze klaps to by tobie sie przydał . Jak znasz ta kobietę to super - widać reprezentujesz ten sam poziom, przemocą do celu. Współczuje twoim dzieciom .
Antosia
Antosia 20.04.2017, 10:25
Hello! Bez przemocy wychowuje dzieci, ale w dyscyplinie i nie mam problemu z nimi. Wracając do tego trzylatka , wszyscy uwierzyli dziecku które w tym wieku kłamie jak z nut jakich świadków macie? sztab usmarkanych rówieśników?
zech
zech 20.04.2017, 20:23
inne nauczycielki byly swiadkami
Tata
Tata 20.04.2017, 09:09
Ciekawe, że jakoś nikt nie wspomina o zachowaniu tego biednego chłopczyka, który został tak brutalnie potraktowany przez oskarżoną. Mianowicie wspomnieć trzeba, że jeżeli dzieciak wszystkich wyzywa, bije, kopie, robi co mu się rzewnie podoba włączając w to plucie na wychowawców, a mamusia dalej uważa, że on jest grzeczny i kochany (notabene w domu też terrorysta) i nic nie robi, to mu się nie klaps należy ale porządne lanie. Zresztą jak nie mama czy nauczyciel to go dzieci w szkole zweryfikują, kilka razy będą miały przez niego przechlapane i ryjka mu obiją - może wtedy się czegoś nauczy, a jak nie to znowu, i znowu, i znowu...
pedagog
pedagog 20.04.2017, 20:50
mam tylko nadzieje ze nie jestes pedagogiem bo wyjdzie na to ze wszystkie Panie Nauczycielki bija dzieci w Baniach
ryjek
ryjek 20.04.2017, 20:49
chyba ty masz ryjek
lech
lech 20.04.2017, 20:24
przyszla mama tego dziecka porozmawiac z dyrektorka to ja splawila.... tak sie nie traktuje ludzi i malych i duzych
Tata i mama
Tata i mama 20.04.2017, 09:26
Zeby oczerniać trzylatka a wybielać dyrektor która nad sobą nie panuje, trzeba mieć jego rozum:) widze, ze ktoś tu jest mądrzejszy od sędziego i prokuratora.
Tata
Tata 20.04.2017, 11:56
Nie chodzi o oczernianie trzylatka, lecz tego jak rodzice podchodzą do jego wychowania i na co mu pozwalają. W efekcie końcowym to on terroryzuje, chociaż nie do końca świadomie, ale mimo to terroryzuje, a czy winę za to ponoszą rodzice, czy on, to i tak nie można pozwolić na siebie pluć i siebie poniżać.
ryjek
ryjek 20.04.2017, 20:51
lac po ryjkach trzeba nie inaczej
Gosia
Gosia 20.04.2017, 13:04
Rozumiem , ze pisząc w ten sposób znasz jego rodziców . Radzę sie zastanowić o czym pan pisze.
myślący
myślący 20.04.2017, 20:57
Nieważne jacy są rodzice .Pedagog nie stosuje antypedagogiki, czarnej pedagogiki, nie używa zatem PRZE-MO-CY ... Bo klaps to PRZEMOC FIZYCZNA i jeżeli ktoś uważa "że mały gówniarz terrorysta musi dostać po łbie" to jest nikim więcej jak nie radzącym sobie w życiu marnym przedstawicielem dorosłych ludzi...
obserwator obserwatora
obserwator obserwatora 19.04.2017, 22:18
bzdura....? to prokuratura i sąd się mylą...? Nie przesadzaj obserwator spójrz na to obiektywnie.
gąbka
gąbka 19.04.2017, 21:42
przejaskrawione to
Obsereator
Obsereator 19.04.2017, 21:25
Czytajac komentarze zastanawiam sie czy ktsos choc przez chwile pomyslal co przechodzi to dziecko i matka .Zawod nauczyciela wymusza na nim pewne zachowania i jest to przede wszystkim poczucie bezpieczenstwa dziecka w przedszkolu ,jesli tego zabraklo bo ktos nie panuje nad swoimi emocjami nie powinien byc nauczycielem.
Wiedzący
Wiedzący 20.04.2017, 09:12
Przy tym dziecku wszyscy inni nie mieli jak piszesz "poczucia bezpieczeństwa", klaps - jeżeli był - to stanowczo za mało...
ben
ben 20.04.2017, 20:26
to trzeba go bylo zlinczowac dla przykladu
też dyrektor
też dyrektor 19.04.2017, 21:01
Jeśli wyrok zostanie podtrzymany to może pożegnać się z zawodem nauczyciela.
obserwator
obserwator 19.04.2017, 20:26
a ja uważam że to jest wielka bzdura nie wierze w to żeby pani Dyrektor uderzyła jakieś dziecko
dubiel
dubiel 19.04.2017, 20:55
Czyli co? Fałszywe oskarżenie?
robot
robot 19.04.2017, 20:25
Niewiadomo jak bylo. A komus moze zalezalo na tym zeby wywalic pania dyrektor.
dino
dino 19.04.2017, 19:59
To może mieć pozamiatane.

Pozostałe