Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
piątek, 19 kwietnia 2024 12:21
Reklama
Reklama
Reklama

Nowa urzędniczka w UMiG zajmie się gospodarką odpadami

Zakończono nabór na nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami w Wydziale Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie. Na stanowisko to została wybrana Marta Kokosza, mieszkanka Gryfina.
Nowa urzędniczka w UMiG zajmie się gospodarką odpadami

Jak czytamy w uzasadnieniu, „Marta Kokosza spełnia wszystkie obowiązkowe kryteria wymagane do pracy na stanowisku urzędniczym ds. gospodarki odpadami w Wydziale Gospodarki Komunalnej. O wyborze na stanowisko zadecydowały posiadane kwalifikacje i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonanie powierzonych obowiązków”.

Jakie były wymagania niezbędne?

 – wykształcenie wyższe o specjalności ochrona środowiska lub pokrewnej (dopuszczalne było posiadanie wykształcenia wyższego niezwiązanego z charakterem przedmiotowego stanowiska pracy, jednak wyłącznie w sytuacji posiadania co najmniej rocznego odpowiedniego doświadczenia zawodowego na stanowisku pracy związanym z gospodarowaniem odpadami),

- znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, a w szczególności ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o finansach publicznych, ustawy o gospodarce komunalnej.

Wymagania dodatkowe:

- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, biurowych urządzeń technicznych,

- posiadane uprawnień prawa jazdy kat. B,

- zdolności analityczne, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole,

- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.

Marta Kokosza na swoim nowym stanowisku pracy będzie:

- przygotowywała opis przedmiotu zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego

- prowadziła zadania polegające na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,

- nadzorowała realizacje umów w zakresie obsługi systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Gryfino oraz rozliczała koszty funkcjonowania systemu gospodarki odpadami,

- prowadziła akcje informacyjno-edukacyjne w zakresie gospodarowania odpadami,

- prowadziła sprawy związane z likwidacją „dzikich wysypisk śmieci”,

- przyjmowała i weryfikowała sprawozdania podmiotów realizujących zadania z zakresu odbioru odpadów komunalnych oraz instalacji przetwarzania odpadów komunalnych,

- sporządzała wymagane przepisami prawa sprawozdania z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi,

 - ustalała osiągnięte przez gminę Gryfino w danym roku poziomy odzysku poszczególnych frakcji odpadów komunalnych,

- planowała kierunki rozwoju systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Gryfino,

- współdziałała z podmiotem obsługującym gminny system gospodarki odpadami komunalnymi w celu zwiększenia efektywności systemu.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama