Żyjemy tu jak w dziewiętnastym wieku – skarżą się mieszkańcy

  • 26.11.2017, 16:59
  • igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku
 Żyjemy tu jak w dziewiętnastym wieku – skarżą się mieszkańcy czytelniczka igryfino
Nasza publikacja listu czytelniczki mieszkającej przy ul. Polnej w Wełtyniu (gm. Gryfino) na temat stanu owej drogi wzbudziła bardzo duże zainteresowanie. –Bardzo dobrze, że ktoś wreszcie poruszył ten temat i zainteresował się jak my tu żyjemy – mówią nasi czytelnicy z Wełtynia. -Jak do Hańczówki przyjechały raz dzieci na kolonię autobusem, to kierowca odmówił wjazdu ze względu na drogę i 30 przedszkolaków szło na piechotę 2 kilometry do gospodarstwa agroturystycznego – dodają mieszkańcy.

-Stan drogi jest fatalny. Na tym jednak nie koniec. Nie ma tam podłączenia wody, kanalizacji. Mieszkający tu ludzie mają studnie i albo wozimy wodę od sąsiadów, albo kupujemy w baniakach. Największy problem jest zimą. Gałęzie przy drodze usuwany sami, ponieważ rysują nam auta. Założyli prąd i jesteśmy wdzięczni, bo siedzieliśmy przy świeczkach lub agregatach. Naprawdę jest sporo do zrobienia: stan drogi, brak kanalizy, bieżącej wody, a zimą droga nie jest odśnieżana. Wcześniej mój tata odśnieżał. Jednak teraz już nie ma tej możliwości – skarżą się wełtynianie z ul. Polnej.

- Na zdjęciu, na którym widać pole, sąsiad sam naprawia drogę. A tam gdzie widać białe snopki, jest ta druga polna droga, gdzie położone są betonowe płyty i idealnie można przejechać. A my czujemy się zupełnie zapomniani przez władze. Żyjemy tu jak w XIX wieku – mówi ze smutkiem jedna z czytelniczek.

 

O ulicy Polnej w Wełtyniu napisaliśmy tutaj:

http://www.igryfino.pl/wiadomosci/25982,zrobcie-cos-z-ta-droga-bo-nie-da-sie-tam-mieszkac-

igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku

Zdjęcia (12)

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (153)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

88
88 19.12.2017, 15:20
Redakcja odpuściła problem ? bo jakoś cicho się zrobiło.
Jak chodziło o parking pod kościołem na Jana Pawła, to listów ze skargami na władze miasta,redaktorzy nie mogli nadążyć pisać, jak to biedni mieszkańcy nie mają gdzie parkować.
Co w tym temacie burmistrzowie i radni miasta mają do powiedzenia ? https://www.youtube.com/watch?…
88
88 02.12.2017, 13:50
Może władze nie wiedzą o stanie nawierzchni tych ulic ?
Proponuję, aby redakcyjny Ormowiec w ramach pokuty, wybrał się w teren i zrobił zdjęcia najgorszych ulic w gminie Gryfino zgłaszanych przez internautów. Taką fotorelację po opublikowaniu na stronie wraz z zapytaniem, kiedy remont i dlaczego tak późno, wysłać do władz Gryfina,wojewody, marszałka i zarządów wojewódzkich PiS i PO.
Trzeba wykorzystać czas przedwyborczy,wskazać kandydatom jak mogą błysnąć wśród wyborców. Przebudowa i remont drogi krajowej nr 31 w ciągu ulic Gryfina i pozostałych miejscowości gminy leżących na jej trasie nie da się przypisać jako sukces lokalnych władz i palić głupa z przecinaniem wstęgi.
Ulica Dębowa w Pniewie to faktycznie tragedia. To terenowy tor przeszkód. Wyjazd na ul. Kasztanową jest bardzo ryzykowny, nie można płynnie włączyć się do ruchu bo utrudniają to głębokie dziury. Nie twierdzę ,że przed zabudowaniem wszystkich działek trzeba tam położyć dywanik asfaltowy, ale puszczenie tam równiarki, zasypanie dziur i ubicie ziemi walcem przed zimą byłoby pięknym gestem dobrej woli władz pod kątem mieszkańców. To samo, przydałoby się na ul. Polnej.
Może tak radni-bezradni,zamiast chodzenia po imprezach andrzejkowych, wigilijnych, parafialnych, ruszą tyłki w teren i dokonają inspekcji dróg pod kątem ich bezpieczeństwa. Tymi drogami nie tylko jeżdżą mieszkańcy, nie raz muszą tędy jechać pojazdy służb ratunkowych. Ile do cholery może kosztować wynajęcie albo zakup przez gminę takiego sprzętu ? Pewnie inne ościenne gminy, też byłyby chętne skorzystać z takiego sprzętu. Koszty zakupu , szybko by się zwróciły.
https://www.youtube.…
ulica Polna
ulica Polna 01.12.2017, 15:23
juz przywoza jakis zwir na ta ulice ciekawie sie zapowiada...
ech
ech 28.11.2017, 18:08
Proburmistrzowskie trolle nie mają wstydu!
rozgoryczenie
rozgoryczenie 29.11.2017, 00:29
Burmistrz lekką ręką daje milionowe prezenty powiatowi, przecina wstążki razem ze starostą, ale na taką Polną nie ma pieniędzy? Nawet na kilka przyczep gruzu, nie mówiąc o „nowatorskich” płytach betonowych?
mieszkanka
mieszkanka 29.11.2017, 15:30
o to wlasnie chodzi ze nie ma jest podzial lepsi i gorsi
burza
burza 28.11.2017, 16:58
No,no zaczynają wypływać wstydliwe sprawy i słabości włodarzy. Ludzie mówią już głośno i bez zahamowań...a to dopiero początek
:D
:D 28.11.2017, 20:26
no nie oszukujmy się ze teraz to będzie najwazniejsza droga do zrobienia w gminie. każdy widzi ze brakuje kasy na wszystko. zaraz ruszy przebudowa drogi wzdloz cmentarza na gornym tarasie może stad wezcie podkład pod droge. poproscie zarzadce. niech się wasz sołtys zainteresuje gdzie remonty sa w gminie i postara się zorganizować frez z drog...
m2
m2 29.11.2017, 10:48
Bardzo dobra rada.ale soltys ma mala sile przebicia.albo po prostu olewa temat !!!!
kropla czystej wody
kropla czystej wody 29.11.2017, 08:12
Zaraz, a czy ta zdarta stara nawierzchnia to nie jest najgorsze trujące świństwo, które trzeba składować na odpowiednich zabezpieczonych wysypiskach, a tu ludziom radzą, żeby wysypali przy swojej studni i ogródku? No i w polu i koło jeziora?
m2
m2 29.11.2017, 10:51
Dokladnie tak ! Najlepszy bylby naturalny material .kamien.gryz.Ale gmina wywalila na ta droge w poprzednich latach tyle badziewia .ze teraz to juz nie ma znaczenia co wysypie.
rozgoryczenie
rozgoryczenie 29.11.2017, 00:32
Od dwóch lat powiat, GDDKIA i inni robią co chcą w mieście a burmistrzowie nie pomyśleli o zagospodarowaniu odpadków? Ty to sołtysom zlecasz? A za co płaci się burmistrzom? To nie jest obowiązek władz gminy?
:D
:D 29.11.2017, 06:45
nie robia co chca tylko remontuja. to po to soltysa wybraliscie zeby on zalatwial. burmistrz to raczej powinien zajmowac sie gryfinem. a jesli mialby zajmowac sie kazda wioska w gminie to po co ci soltysi wtedy ? on powinien isc do burmistrza pogadac i zalatwic. nie inaczej. placzecie z ta droga a w wielu innych miejscach jest podobnie i ludzie jakos zyja.
m2
m2 29.11.2017, 10:55
Fakt .burmistrz nie jest od drobiazgow .bo ma wazniejsze sprawy na glowie.Soltys jest od tego.a jak dziala to chyba wszystcy widza.
"burmistrz nie moja kompetencja"
"burmistrz nie moja kompetencja" 29.11.2017, 07:26
A burmistrza wybierają tylko mieszkańcy miasta Gryfina? I tylko oni płaca podatki na utrzymanie urzędu? No to pojechałeś...

:D Dzisiaj, 06:45 burmistrz to raczej powinien zajmowac sie gryfinem. a jesli mialby zajmowac sie kazda wioska w gminie to po co ci soltysi wtedy ?
:D
:D 29.11.2017, 12:53
Nie tylko gryfina a calej gminy. ale po to sa soltysi zeby dbali o swoj ogrodek czyli wasza wies. maja stanowiska po to zeby zalatwiac zglaszac i ogarniac to co do nich nalezy. wybraliscie go jako przedstawiciela to tak macie. zamiast tu dyskutowac co kto powinien to lepiej zagadac o te materialy i wspolnymi silami z rolnikami okolicznymi zalatwic sprawe, bo drogi tam sie nie doczekacie.
:D
:D 29.11.2017, 06:46
i jeszcze jedno, jakby 20 pare procent dochodow gminy nie szlo na utrzymanie nierobow to by byla kasa na drogi. a tak macie socjalizm ktory sami sobie wybieracie.
"burmistrz nie moja kompetencja"
"burmistrz nie moja kompetencja" 29.11.2017, 07:28
Nie, pensje burmistrzów nie stanowią 20 procent dochodów gminy! No chyba że mówisz o jakichś innych dochodach?

:D Dzisiaj, 06:46 jakby 20 pare procent dochodow gminy nie szlo na utrzymanie nierobow
:D
:D 29.11.2017, 12:48
mi chodzilo o socjalna pomoc, utrzymywaniu bykow 30 letnich ktorym sie pracowac nie chce. a takich wszedzsie pelno czy w gryfinie czy w weltyniu.
Magda
Magda 28.11.2017, 13:07
Jak 2 lata temu Burmistrz organizował imprezę dla pracowników urzędu w Hańczówce to fundusze na remont drogi znalazły sie z dnia na dzień i nie było problemu, że inwestycja niewspisana w budżet. Przecież autokar wiozący świtę na "najebkę" nie będzie po dziurawej drodze jechał. Teraz jedynym argumentem jest brak funduszy i rozkładanie rąk, że przecież takich dróg w gminie jest pełno.
koń
koń 28.11.2017, 15:24
A to ciekawe Magda, pisz pisz złotko więcej.
Magda
Magda 29.11.2017, 21:11
Drogi koniu, napiszę więcej ponieważ ewidentne robią nas w balona. Czy naprawdę gmina jest aż tak biedna, że nie jest w stanie zaplanować konserwacji drogi. Wielkie mi to koszty nie do udzwignięcia aby przysłać koparke która wyrówna nawierzchnię na odcinku 1,5 km. Maksymalnie 2 dni pracy sprzętu.
Garry
Garry 29.11.2017, 21:55
Myślę że mógłby to zrobić konserwator. Tyle przecież robót już wykonał w budynku urzędu
żrebak
żrebak 28.11.2017, 16:35
A co koniu, straszyć zaczynasz ?skopiesz Magdę? Mozesz ją co najwyżej cmoknąć w d...ę jak ci pozwoli
:)
:) 28.11.2017, 14:01
Fajne:)
do Polaka
do Polaka 28.11.2017, 10:06
mamy pretensje rozmowa prosby z burmistrzem z soltysem itp nic nie daje wiec problem jest naglosniony
do Polaka
do Polaka 28.11.2017, 10:05
owszem tez sie zgadzam ze pomost powinni zrobic na Rusalce i droge...ale od pew ego dlugiego czasu jezdzado nas na plaze boczysty piasekidealny dla dzieci plazaduza pola namiotowe organizowany Open Air jak nie wiesz przeczytaj co to jest na google...Tak tez sie zgadza ze towina wladzacego bo soltys moglby spytaco. awierzchnje jak juz klada przez caly Weltyn droge i lampy! tylkowidzisz my sie staramy juz od dluzszegoczasu iwiecznie to samo ze nie maja kasy !a to jest droga gmina nie mieszka tu dwojeludzi tylko kilka z dziecmi i osobami starszymi takze niepelnosprawnymi.
Polak
Polak 28.11.2017, 09:48
w gryfinie wiele drog do remontu gdzie mieszka więcej ludzi. a nie jakies polne drogi donikąd ... wasz sołtys powinien się dogadać z drogowcami którzy remontują droge wojewodzka przez wioske wcześniej od gryfina do weltynia i wziąć od nich to co wyfrezowali i byscie mieli jako taki podkład żeby wygodniej się jezdzilo. pretensje do waszych władz we wsi...
nie moja kompetencja
nie moja kompetencja 28.11.2017, 10:00
"burmistrz nie moja kompetencja" - a nie mógł tego urząd gminy "wywalczyć", żeby drogowcy "machnęli"?
Nie ogarniają co się w gminie dzieje?
A od kiedy to można tak sobie "po cichu" załatwić?
mieszkanka
mieszkanka 28.11.2017, 10:08
wlasnie widac ze po cichu chyba mozna teraz tak wnioskujac po kome tarzach to chodzi tu chyba o kase i kto gorszy lepszy kto jak glosowal ...gorzej jak odmowi nam przyjazdu karetka?bo po takich dziurach nie sadze ze normalnie podlaczy kroplowke beda szli 3 km na piechte?
Polak
Polak 28.11.2017, 11:23
jaka kase ? drogowcy robia droge to co zbiora po frezowaniu pewnie musza wywozić kilkadziesiąt km na jakiś skład. transport utylizacja to koszty. latwiej by im było wywieźć to obok tej drogi i wysypać. na pewno taniej, pozinej dogadać się z rolnikami żeby pomogli to rozlokować i by była jako taka droga... tylko fakt ktoś musiałby pogadać z wykonawca czyli zarzadca drogi np... przykro ze tak to wygląda ale gmina trochę się zgapiła...
urząd gapciów?
urząd gapciów? 28.11.2017, 12:02
nie gmina "trochę się zagapiła", tylko totalnie nie ogarnia koordynacji.
Wiele rzeczy mniejszych i większych można byłoby zrobić przy okazji cudzych inwestycji - tylko trzeba chcieć!
mieszkanka
mieszkanka 28.11.2017, 15:38
dokladnie
Polak
Polak 28.11.2017, 09:50
i dodam ze jestem za remontem drog od cegielni do plazy albo nawet do wirowa. i ta od wejścia na rusalke do weltynia. i oczywscie remont budowa pomostow na plazy... a nie jakas kaluza w steklnie z wypozyczalnia kajakow... 5 razy machnie i po drugiej stronie jeziora...
Rob
Rob 28.11.2017, 09:36
Cytat "Wiecie ile bylo aut po boczach zaparkowanych jak przyjechalo tu 200wojskowych do agroturystyki?"

Czyli oczywiste są żadania - własny biznes - agroturystyka.
Ręce opadają
mieszkaniec
mieszkaniec 29.11.2017, 11:37
Oczywiście, że także własny biznes. Musimy z czegoś żyć i tu właśnie, w tej gminie płacić podatki. Żeby było z czego, trzeba coś zarabiać. Tutaj jest nie tylko agroturystyka, a niby kilka domów, a kilka różnych działalności, które wymagają komunikacji. Zaraz zacznie się np. ruch do plantacji choinek. Na dziką plażę niejeden gryfinianin w sezonie chętnie jeździ. Poza tym, w teorii przynajmniej, jest to droga do Chwarstnicy. Obecnie raczej zupełnie nieprzejezdna, chyba, że czołgiem, bo zwykłym autem ciężko podjąć takie ryzyko...
nie moja kompetencja
nie moja kompetencja 28.11.2017, 10:02
No cóż - patrząc na błyskawicznie wybudowaną autostradę w las - czemu płatnik podatków ma nie wymagać równego traktowania?
do Roba
do Roba 28.11.2017, 10:01
podalamprzyklady!!!!nie czytasz z rozumieniem tylko wyszukujesz cwaniackie teksty! ta drogetez jezdza do chwarstnicy,do gardna ....latem na plaze i co nadal swoj biznes.....??
chwila zastanowie ia
chwila zastanowie ia 27.11.2017, 22:39
Ludzie i z Gryfina z Szczecina itp jezdza latem na plaze korzystja z tej drogi nie tylko ci ludzi ktorzy tu mieszkaja....Wiecie ile bylo aut po boczach zaparkowanych jak przyjechalo tu 200wojskowych do agroturystyki???albo jak byl ko cert Open Air???
88
88 27.11.2017, 21:37
robota na 2 godziny https://www.youtube.com/watch?…
toja
toja 27.11.2017, 22:09
I co? Można? Można!
drogowiec
drogowiec 27.11.2017, 21:36
Ja nie wytrzymam aż muszę coś napisać. Gamonie jedne co wy tu wypisujecie za pierdoły. Drogi ??? Tyle dróg ile powstało za obecnej władzy to poprzednicy o takiej ilości mogli tylko pomarzyć. Kogo chcecie tu zrobić w balona ? Co macie ludzi na idiotów? Ja wiem że każdy by chciał żeby drogi dotknięciem czarodziejskiej różdżki same się zrobiły ale tak się niestety nie da. Tyle lat zmarnowanych gdzie wy wtedy byliście i nie komentowaliście jak się w tym temacie nic nie robiło. Harmonogramów nie żądaliście nie opluwaliście tych co nic nie robili. A co to te drogi w ciągu 3 lat tak się zepsuły ? Otóż nie one tak wyglądają od kilkunastu lat a nawet więcej i jakoś nikt z tym tematem przez te wszystkie lata nic nie zrobił. A teraz proszę jakie żądania. Kampania kampanią ale chociaż piszcie rozumnie bo człowieka jak to czyta to szlak trafia. Co za banda cymbałów ;))
Garry
Garry 29.11.2017, 22:00
To ty jesteś cymbał i to do kwadratu, zainteresuj się jełopie lepiej ile dróg gmina zrobiła sama, a ile województwo
m2
m2 28.11.2017, 10:01
drogowiec.gamon i cymbal to odbija sie w twoim lustrze jak sie w nim przegladasz !
Nie chodzi tu o obrazanie kogokolwiek tylko o stan drogi .
mądrość
mądrość 27.11.2017, 22:34
A o jakich drogach mówisz? Gminnych? Tych w las? A harmonogram czerepach sam obiecywałeś z kolegą. To co się dziwisz?
cha cha cha
cha cha cha 27.11.2017, 22:10
Piszesz o tej drodze do lasu? Pewno nikt tylu dróg do lasu nie wybudował!
drogowiec
drogowiec 27.11.2017, 22:17
Piszę o takim gamoniu jak TY :)
mądrość
mądrość 27.11.2017, 22:35
Nie ma jak to przedstawienie swojego zdania o ludziach mających choć trochę inne zdanie. "gamoniem" jest ktoś, kto wymaga mądrego wydawania pieniędzy?
I PRZEJRZYSTYCH KRYTERIÓW?
tes
tes 27.11.2017, 22:57
do 22.35
Mądrość to się nie przejmuje określeniami: psychopata, schizofrenik, kłamca, swołocz? Gamoń...? :) Wytrzyj nos, bo Ci gluty wiszą.
mniam!:)
mniam!:) 27.11.2017, 23:37
Czyli mamy się cieszyć, że czerepach mówi TYLKO „gamonie” o ludziach, którzy dopominają się przejrzystych kryteriów kolejności remontów i SPEŁNIENIA OBIETNICY odnośnie harmonogramu dróg?

A co twoich wizji czyichś "glutów z nosa" - nie każdy jak picoland na wdechu robi "haaaa" - ten to musi uważać...
tes
tes 28.11.2017, 00:29
do 23.37
Tobie trzeba mówić, z czego masz się cieszyć, nie potrafisz sam, bez wskazówek? A ciesz się, z czego chcesz.
kałuża
kałuża 28.11.2017, 01:09
Nie ma co się cieszyć, jak władza własnych obietnic nie potrafi dotrzymać i jeszcze próbuje zakrzyczeć krytykę!
obiecanki przedwyborcze
obiecanki przedwyborcze 28.11.2017, 08:28
Dokładnie tak. Sami obiecali harmonogram, nikt ich nie zmuszał, sami mówili (przed wyborami) że kryteria będą jasne i przejrzyste!
I co? I ani tego harmonogramu ani prostej odpowiedzi kiedy i dlaczego w takiej kolejności!
vox
vox 27.11.2017, 20:22
Proburmistrzowskie trolle próbują ten tragiczny problem zamienić w żart?
miałem "pomysł na..."
miałem "pomysł na..." 27.11.2017, 20:51
Przecież nie potrafią odpowiadać krótko i na temat, to są bezradni, gdy ktoś tak pyta. Co Nikitiński przyznał parę miesięcy temu - że "nie potrafi odpowiedzieć na pytanie jednym słowem"
Picoland
Picoland 27.11.2017, 21:20
Za to ty "odpowiedziami " bijesz wszystkich na łeb :))) bajkopisarzu ty nasz haaaaaaaa.....
mądrość
mądrość 27.11.2017, 22:37
Pisząc o naszych obecnych geniuszach w urzędzie gminy - określenie "bajkopisarze" jest na miejscu, picolku:)
Rysiek z kranu
Rysiek z kranu 27.11.2017, 19:55
Zstąpił duch i odnowił oblicze ziemi...tej ziemi. Tego CHCIELIŚCIE. Śmierdział wam socjalizm, który was z gnoju za uszy wyciągnął, odwszawił, zaszczepił, umył, nauczył czytać, pisać, posłał na studia, dał mieszkanie, samochód.....itd ale wam BYŁO MAŁO. Uwierało was, że kierownik zakładu pracy zarabiał 3 razy więcej od robotnika. No to teraz zarabia 30 razy więcej. Wam się prymitywy wydawało, że jak porozcapierzacie paluszki w literę V i pokrzyczycie "precz skomunom" to wam przybędzie i będziecie żyli jak Blejk Carington. A tu niespodzianka! hahaha Wcale mi was nie żal prostaki. Po raz pierwszy w historii ludzkości klasa robotnicza wywalczyła kapitalizm. I to od razu taki manchesterski z II poł XIX wieku. Przyszłe pokolenia będą was wskazywać jako niedościgniony wzorzec głupoty. Tylko nie oburzać się kiedy słyszycie na zachodzie "polish jokes" - bez powodu takie dżołki nie powstają. Solidnie na nie zapracowaliście ....
Klan
Klan 27.11.2017, 22:25
Yes! Yes! Yeeeeesssss!
Rychu na prezydenta!!!!!!
ojej!
ojej! 27.11.2017, 20:17
Paweł, a tym razem leków nie pomyliłeś? Nie ta płyta...
niewidzialny harmonogram
niewidzialny harmonogram 27.11.2017, 18:38
Gdyby burmistrze, tak jak obiecywali przed wyborami, pokazaliby "harmonogram remontów dróg" - wszyscy by wiedzieli, czego się spodziewać. No ale czerepach straciłby "argumenty" w grze o przychylny skład rady.

Tymczasem w gminie robią drogi nie wiadomo według jakich kryteriów.

Czy te drogi w Czepinie prowadzą do większej ilości domów?
To ile domów musi jeszcze powstać, żeby zrobili?

To jest właśnie zarządzanie gminą.
ed
ed 27.11.2017, 18:33
Idealnie na agroturystykę!
Rob
Rob 27.11.2017, 18:18
Ludzie co to jest, na zdjęciach jakieś pola, łąki, wygłodniały pies, Ludzie nikt nie zmusza was tam do zamieszkiwania, może jeszcze basen , termy, stok narciarski , i lotnisko
mieszkaniec
mieszkaniec 29.11.2017, 12:32
Sfotografowana jest droga, (no wybaczy Pan , że nie ma zbliżeń na domy mieszkalne), gdyż droga jest tu tematem. Na odległości 1 km mieszka bardzo wiele rodzin i im należy się, jak innym obywatelom, bezpieczne dojechanie do przedszkoli/szkół/pracy. Obok jest jeszcze bardzo wiele działek budowlanych. Gmina się rozwija, z drogą coraz gorzej. Bieżąca woda to tez nie jest jakaś szalona fanaberia...
mieszkanka
mieszkanka 27.11.2017, 22:43
nikt nie mowi o basenie itp bo mamy go na ulicy!!wiesz co przejedz sie cwaniaku ta droga proponuje!!jakies pola,laki????mieszkaja to ludzie dzieci!!!!a ciebie ktos zmuszal do zamieszkiwania gdzie mieszkasz??nie sam wybrales ale jakbys mialtaki teren wokolsiebie to co bys zrobil?????tez bys apelowal tak ja my!!!!!
niewidzialny harmonogram
niewidzialny harmonogram 27.11.2017, 18:35
Pytanie, czy to są nowe domy, czy stare? No i jeśli to droga zakwalifikowana jako gminna - to powinna być jednak w jakimś bardziej przyzwoitym stanie.
mieszkanka
mieszkanka 27.11.2017, 22:28
jest to droga gminna mieszka tu coraz wiecej rodzin amplan zagospodarowania jest na domki jednorodzinne zrobili droge druga polna gdzie miala pomoc maszynom rolniczym w przejezdzie jak bedzie zapchana do zalando a teraz Polna ta omineli.A ta droga nie jest teraz w takim stanienest ona zglaszana od ponad 10lat i nic sasiadka starala sie 15 lat o lampe!!!!!!
Wolny rynek
Wolny rynek 27.11.2017, 17:54
Moze jednak taniej bedzie dac tym ludziom za darmoche dzialki gminne przy JPII w Gryfinie niż robic im tam na tym zadupiu prąd, wodę, kanalizę, gaz no i asfalt?
up
up 27.11.2017, 22:29
ja osobiscoe nie chcialabym dzialki na JPDrugiego w gryfinie
niewidzialny harmonogram
niewidzialny harmonogram 27.11.2017, 18:41
Wolny rynek - jest jeszcze druga strona medalu - jeśli ludziom na tym "zadupiu" zrobią coś tak oczywistego w XXI wieku, to powstaną nowe domy, nowe działki, nowe podatki itp...

mieszkanka
mieszkanka 27.11.2017, 22:35
jest tu agroturystyka,plaza dzikuskalatem coroz samochod ,hodowla psow ,mieszkaja tu dzieci te pokolenie ktore wyroslo zrobilo nastepne domy i maja rodziny!ps tak na marginesie droga ta prowadzi do gardna i do chwasrtnicy
Wolny rynek
Wolny rynek 27.11.2017, 22:28
Powstaną też nowe koszty utrzymania tego badziewia, odśnieżania. Mamy juz debilne puste nabrzeże którego utrzymanie kosztuje 300 tyś złotych rocznie ....
Na szczęście komuchy POwoli wymierają w naszym mieście
zdrowy rozsądek
zdrowy rozsądek 27.11.2017, 22:49
To powiedz, jaki interes gminne geniusze zrobiły na przejęciu KOSZTÓW UTRZYMANIA parkingu pod gminą? Na to mają forsę?
Bo dostępność do tego parkingu była i jest taka sama...

Wolny rynek Dzisiaj, 22:28 Powstaną też nowe koszty utrzymania tego badziewia, odśnieżania.
m2
m2 27.11.2017, 16:06
Dla tych, którzy nie znają tematu, lub nie chce im się czytać o całej sprawie : 1 https://www.youtube.com/watch?…
2 https://www.youtube.com/watch?…
m2
m2 27.11.2017, 16:14
I drugi filmik ; https://www.youtube.com/watch?…

Pozostałe