Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
czwartek, 28 marca 2024 12:11
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

To oni wybiorą koordynatora ds. komunikacji

Zastępca burmistrza Gryfina Tomasz Miler lubi pisać. Wiceburmistrz Paweł Nikitiński opowiada ciekawe historie. Beata Blejsz współdecyduje o wydawaniu gminnych pieniędzy. Ewa Sznajder, organizując pracę urzędu, m.in. wysyła mediom odpowiedzi na pytania zadane władzom gminy. Razem spotkają się w komisji rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze - koordynator ds. komunikacji.
To oni wybiorą koordynatora ds. komunikacji

Utworzenie w Urzędzie Miasta i Gminy w Gryfinie nowego stanowiska koordynatora współpracy z mediami wzbudza spore kontrowersje wśród wielu mieszkańców gminy. Burmistrz Mieczysław Sawaryn 24 stycznia 2018 r. powołał 4-osobową komisję mającą przeprowadzić nabór na koordynatora ds. komunikacji.

Skład komisji rekrutacyjnej:

Paweł Nikitiński - przewodniczący komisji,

Tomasz Miler - członek komisji,

Beata Blejsz - członek komisji,

Ewa Sznajder - członek Komisji.

Komisja rekrutacyjna dokona wstępnej selekcji polegającej na analizie złożonych dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu.

Przeprowadzi także rozmowę kwalifikacyjną.

Jak już informowaliśmy, na stanowisko koordynatora ds. komunikacji aplikuje jedna osoba.

 

O wymaganiach, które powinien spełniać kandydat, napisaliśmy tutaj:

http://www.igryfino.pl/wiadomosci/26773,pojdzie-na-wspolprace-nabor-na-koordynatora-ds-kom


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama