Anna Glińska wybory do Sejmu - 13.09.2019 - 11.10.2019
Anna Glińska wybory do Sejmu - 13.09.2019 - 11.10.2019
Anna Glińska wybory do Sejmu - 13.09.2019 - 11.10.2019
Klinikamedyk 23.07.2019 - 27.01.2020
Klinikamedyk 23.07.2019 - 27.01.2020
Klinikamedyk 23.07.2019 - 27.01.2020
Neonet 16-22.09.2019
Neonet 16-22.09.2019
Neonet 16-22.09.2019
Grzegorz Napieralski  wybory do Sejmu - 09.09.2019 - 13.10.2019
Grzegorz Napieralski  wybory do Sejmu - 09.09.2019 - 13.10.2019
Grzegorz Napieralski  wybory do Sejmu - 09.09.2019 - 13.10.2019
Obrycki Norbert 16.09.-13.10.2019
Obrycki Norbert 16.09.-13.10.2019
Obrycki Norbert 16.09.-13.10.2019
Mediaexpert 17.09.-01.10.2019
Mediaexpert 17.09.-01.10.2019
Mediaexpert 17.09.-01.10.2019

Ksiądz z Gryfina oskarżony o uderzenie dzieci staje przed sądem

  • 05.04.2018, 09:30 (aktualizacja 05.04.2018, 10:55)
  • igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku
Ksiądz z Gryfina oskarżony o uderzenie dzieci staje przed sądem
Przed Sądem Rejonowym w Gryfinie 5 kwietnia 2018 r. rozpoczął się proces księdza Henryka K. Jest oskarżony o uderzenie dwojga dzieci. -Nie uderzyłem żadnych dzieci. To są pomówienia! – zapewniał w rozmowie z nami ksiądz proboszcz z parafii pw. Niepokalanego Serca Maryi przy ul. Krasińskiego w Gryfinie. Dzisiaj przed sądem także nie przyznał się do winy. Postanowił jednak składać zeznania.
-Oba zarzuty, które zostały przedstawione księdzu, dotyczą naruszenia nietykalności cielesnej dzieci. Do pierwszego zdarzenia miało dojść 19 kwietnia 2017 r. na terenie kościoła na Górnym Tarasie w Gryfinie. Podejrzany ręką dwukrotnie uderzył dziewczynkę w głowę. Drugi zarzut dotyczy zdarzenia z 13 sierpnia 2017 r. Tym razem pokrzywdzonym był małoletni chłopiec. Prokurator przedstawił księdzu zarzut, że 13 sierpnia 2017 r. przed kościołem szarpnął dziecko za rękę i popchnął, w wyniku czego chłopiec doznał obrażeń ciała w postaci otarć naskórka i lekkiego skaleczenia – poinformował igryfino rzecznik prasowy z Prokuratury Okręgowej w Szczecinie.
Ksiądz nie przyznał się do postawionych mu obu zarzutów. Jednak prokurator postanowił o zastosowaniu wobec podejrzanego dozoru policji. Ma zakaz zbliżania się do pokrzywdzonych małoletnich. Wydane też zostało postanowienie o poręczeniu majątkowym.
 
Jeszcze dzisiaj przedstawimy Państwu relację z pierwszej rozprawy sądowej dotyczącej gryfińskiego proboszcza.
 
 
O zarzutach postawionych księdzu z Gryfina napisaliśmy tutaj:
 
 
oraz
 
igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku
Podziel się:
Oceń:

Komentarze (108)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Jerzy
Jerzy 17.05.2019, 18:45
Ten księżulek to dobre ziółko , znamy go z Lubina zanim trafił do Gryfina. Czas na sprawiedliwość brawo,źe ho dopadli.😈
betka
betka 10.04.2018, 21:31
To się w głowie nie mieści!
yc
yc 08.04.2018, 23:40
To że staje przed sądem to nie znaczy że winien!
Monia
Monia 08.04.2018, 22:18
Najpierw dziewczynka potem chłopiec to naprawdę coś jest z tym ksiedzem
Sprawiedliwy
Sprawiedliwy 07.04.2018, 16:40
Ksiądz z Gryfina jest tyle samo wart co ksiądz z Gardna i do nich na dokładkę biskup.
Witam
Witam 06.04.2018, 18:41
Przegumować
Do Witam
Do Witam 07.04.2018, 03:13
Ciebie pierwszego przegumowac komunisto!!!!!!!
autentyczny przykład z wczoraj z parku
autentyczny przykład z wczoraj z parku 06.04.2018, 16:26
W parku jest polanka z mnóstwem krokusów. Rodziny z dziećmi robią sobie zdjęcia. Większość rodziców pilnuje dzieci, żeby nie niszczyły.

A wczoraj dziunia stała na ścieżce, a jej bachor latał po polance, deptał krokusy i oczywiście garstkę wyrwanych przyniósł "mamusi".

Czy jakbym wyszarpnęła dziecko z tej trawy, żeby dalej zniszczeń nie robiło, stanęłabym przed sądem?

Co wyrośnie z takiego bachora, któremu nawet nikt nie powie, że to co robi, to jest złe?

Nie zwróciłam uwagi, bo byłam sama, nikogo w pobliżu, i zwyczajnie się bałam.
Bo zupa była za słona
Bo zupa była za słona 06.04.2018, 22:30
Nie ma żadnej wymówki dla usprawiedliwiania stosowania przemocy!!!


A co wyrośnie ż żony która przesoliła zupę? Jak można jej nie przysolić, prawda?
Bachor
Bachor 06.04.2018, 21:14
Czy jakbym wyszarpnęła dziecko z tej trawy, żeby dalej zniszczeń nie robiło, stanęłabym przed sądem?
TAK, wyszarpywanie to przemoc. Przemoc jest karanla.

Co wyrośnie z takiego bachora, któremu nawet nikt nie powie, że to co robi, to jest złe?
NIE twoj problem.
Obiektywny sposób życia
Obiektywny sposób życia 06.04.2018, 12:56
Gdyby to moje dziecko zrobiło to bym mu uszy wytargała a nie do sądu szła.Uczcie szacunku a nie wandalizmu.
Hipo
Hipo 06.04.2018, 13:13
Gdyby to moje dziecko... a nie OBCE !!
Jak bys ruszyla moje dziecko - nawet bym nie pytal za co, nawet jak bys byla kaleka... stokroc bym ci oddal!
widać HIPO twoje wychowanie...
widać HIPO twoje wychowanie... 06.04.2018, 16:20
Nieźle - a pomyślałeś, że mąż tej pani oddałby ci 1000 razy? JAK NIE UMIESZ WYCHOWAĆ, WYCHOWAJĄ ZA CIEBIE.
Nikt nie chce brać na siebie potem takiego dorosłego niewychowanego - KTÓRY RWIE SIĘ DO BICIA KOBIET ZA ZWRÓCENIE UWAGI I WYPROWADZENIE SIŁĄ OD PSUCIA ELEWACJI!
tia
tia 06.04.2018, 15:15
widocznie jesteś niewychowany, jeśli uderzyłbyś kobietę, która na dodatek słusznie skarciłaby twoje dziecko, potem dziwić się, ze chodniki oplute, pod ławkami pełno łupin ze słonecznika, wieczorem nie można otworzyć okna, bo pijane nastolatki klną aż uszy puchną, twoje dziecko też tak wychowujesz?
Hipo
Hipo 06.04.2018, 21:20
Podaj swoj adres prosze.
Dales mi pozwolenie ingerowania w twoje zycie. Bede chodzic za twoimi dziecmi i niech im tylko papierek na ziemie spadnie, niech gume na chodnik wypluja, niech kopna kraweznik, niech ulamia galaz z drzewa, niech tylko glosniej sie odezwa....

Dales mi pozwolenie. Daj adres prosze.
Nie badz moherowym hipokryta.
tia
tia 07.04.2018, 08:53
dostałeś naukę z której nie skorzystałeś, najwyraźniej i wobec ciebie popełniono błędy wychowawcze, a twoje posty są pełne agresji i daleko wykraczają poza zakres dopuszczalnej krytyki w dyskusji.
Kot
Kot 06.04.2018, 21:46
Tragedia. Kto tutaj pisze?
mysz
mysz 06.04.2018, 21:54
Jakieś tłuste koty!
Aleksandra
Aleksandra 06.04.2018, 09:54
Trzeba rozważyć dwie różne sprawy. Z jednej strony niewłaściwe zachowanie, a z drugiej strony nadmierną reakcję na to zachowanie.
Hipo
Hipo 06.04.2018, 10:03
Pani Aleksando, prosze o informacje gdzie chodza Pani dzieci do szkoły i dane kontaktowe.
Pujde, przywale dzieciakowi (w taki sam sposób co pseudoksiądz) i pogadamy, dobrze?
Aleksandra
Aleksandra 06.04.2018, 21:55
Hipo to nie pana sprawa. Sądzenie niech pan zostawi sądom!
autentyczna...
autentyczna... 06.04.2018, 16:28
A za co "przywalisz" dzieciakowi? I dlaczego masz wchodzić do szkoły? Ale jak nauczyciel skarci zasłużenie - nie robię afery.
Hipo
Hipo 06.04.2018, 21:29
Ale ja jestem nauczycielem :) takze prosze o dane kontaktowe.
tia
tia 06.04.2018, 15:29
ale tak bez zdania racji? a może trzeba wysłuchać księdza? nie przypominam sobie aby dziecko doznało uszczerbku na zdrowiu, a pomyślałeś, ze być może to był jedyny raz w życiu tego dziecka kiedy ktoś go skarcił...
a co ty byś zrobił
a co ty byś zrobił 06.04.2018, 01:34
Dzisiaj ktoś zadał już to pytanie: co byś zrobił, jakbyś zobaczył dzieciaka rysującego drutem twój samochód? Z nudów?
Łatwo osądzać księdza - ale dzieci nie są święte. A rodzice często głupiej postępują od dzieci.

Postaw się na miejscu, jakbyś widział niszczącego twój samochód.
Hipo
Hipo 06.04.2018, 10:10
Jak bym zobaczył dorosłego to bym nieumyślnie uczynił go kaleką.

Dziecko? Nic bym nie zrobił. Nie podniusłbym nawet głosu. Do rodziców bym zaprowadził (grzecznie i bez emocji).

Co byś zrobił jak byś widział grad niszczący ci samochód?

Dla info: samochód to przedmiot. Ma Pan bardzo niskie miłosierdzie jak tam Pan reaguje przemocą na obrone przedmiotu.
obłuda, Hipciu!
obłuda, Hipciu! 06.04.2018, 16:38
Hipo - ale z ciebie wyszła obłuda. Twoje pierwsze i ostatnie zdanie. Łatwo innych osądzać, ale w obronie swojego lakieru chętnie zrobisz kalekę?
A pomyślałeś, że ten "dorosły" może być niepełnosprawny intelektualnie i mentalnie gorzej od dziecka?

Hipo Dzisiaj, 10:10 Jak bym zobaczył dorosłego to bym nieumyślnie uczynił go kaleką.



Dla info: samochód to przedmiot. Ma Pan bardzo niskie miłosierdzie jak tam Pan reaguje przemocą na obrone przedmiotu.
autentyczna
autentyczna 06.04.2018, 16:30
Hipo "do rodziców byś dziecko zaprowadził" - DOTKNĄŁBYŚ DZIECIAKA? CUDZEGO? PRZYTRZYMAŁ I JESZCZE WYPYTYWAŁ O DANE OSOBOWE?
Hipo
Hipo 06.04.2018, 21:23
Twojemu byl przywalil tak jak dalas na to sama pozwolnie.
che che
che che 06.04.2018, 09:07
Ciekawe czy piewcy "słodkich bezstresowych dzieciaczków" mówiliby: kochany dzieciaczku, bardzo proszę, przestań tym drutem jeździć po karoserii mojego samochodu...

Czy raczej wyszarpnęliby, żeby smarkacz przestał natychmiast niszczyć?
eskalacja
eskalacja 06.04.2018, 09:46
Nie, trzeba byłoby mu poradzić żeby porysował sobie szyby, co tam karoseria, niech się dzieciątko trochę "rozerwie artystycznie"...
Kleryk
Kleryk 06.04.2018, 08:30
Ja kiedyś widziałem jak facet z nudów zapinał moją starą, więc wzorem księdza sam wymierzyłem "sprawiedliwość" i zgwałciłem sprawcę
Knagulec
Knagulec 06.04.2018, 12:18
Kleryk ja to bym chętnie ciebie pokołysał az po torbę
to żeś dał przykład
to żeś dał przykład 06.04.2018, 08:50
Rozumiem, że smarkacz, który tobie by porysował samochód to co innego niż niszczący elewację kościoła?
dobre!
dobre! 06.04.2018, 08:22
Dobry przykład. Łatwo atakować księdza, ale jak się wyobrazi własny rysowany samochód, to już się pewnym swojej reakcji na takiego smarkacza nie jest!
DZIECKO !!
DZIECKO !! 06.04.2018, 11:04
Baaaardzo dobry przykład:
rysował drutem po samochodzie vs drapał bydynek vs gwałt vs morderstwo

Plus nie zapominajmy że czyniło to DZIECKO !!
Chyba niektórzy moherowi twierdzą że to dziecko jest wszystkiemu winne.
obłuda!
obłuda! 06.04.2018, 16:40
A jaka jest różnica między "drapaniem samochodu" a drapaniem elewacji?
Że samochód twój, a kościół cię nie obchodzi?
DW
DW 06.04.2018, 03:21
Czyli co wg Ciebie? Ksiądz moze bić bo dzieci nie są świete??
Nawet ksiądz nie jest święty ale od niego należy wymagać więcej. Choćby dlatego że jest dorosłym a nie kilkuletnim dzieckiem.
A co to za porównanie do dzieciaka rysujacego drutem samochód?? Może idźmy dalej,podajmy przyklady rodem z USA jak to małe dzieci śmiertelnie raniły rodzeństwo/rodzica z broni palnej.

Do DW
Do DW 06.04.2018, 09:59
Złapać za rękę to chyba nie jest brutalne bicie !!!!! Ksiądz nie bił nie wyolbrzymiajcie !!!!!! Ale porównanie . Broni palnej ksiądz nie użył !!!!!! Hehehe
DW
DW 06.04.2018, 15:48
Nie zrozumiales :)
Ktos broniacy ksiedza-furiata porownuje zabawe kamykami wysypanymi wokol kosciola do niszczenia samochodu.Wyciaga wniosek ze ksiadz moze bic bo dzieci sa zle.
autentyczna
autentyczna 06.04.2018, 16:32
Nie przesadzaj, bo jeszcze "skaleczony paluszek" urośnie do ciężkiej rany!
A jaka jest różnica między niszczeniem elewacji a samochodu?
Olek
Olek 06.04.2018, 08:51
A nie przyszło ci do głowy, że te strzelaniny urządzane przez kilkulatków mają źródło w braku reakcji dorosłych wcześniej na mniejsze wandalizmy?
eskalacja
eskalacja 06.04.2018, 09:35
Eskalacja przemocy nawet kilkulatków bierze się z poczucia ich bezkarności.
Taka prawda. Jak dochodzi do tragedii to się wszyscy zastanawiają "jak to się stało"?

A "to się stało" często wcześniej, jak nikt nie zwracał uwagi na niszczenie mienia!
czyli dorosły może zareagować dopiero jak zobaczy broń w ręku dziecka?
czyli dorosły może zareagować dopiero jak zobaczy broń w ręku dziecka? 06.04.2018, 08:20
A dlaczego usprawiedliwiasz swoją reakcję na rysowanie karoserii swojego samochodu a księdzu odmawiasz prawa do reakcji?

Ja też nie bronię agresywnego zachowania, ale nie jest tak, że mali terroryści moga niszczyć wszystko - "bo im wszystko wolno"...
ZGR
ZGR 07.04.2018, 02:09
Mam wrazenie ze nikt z was komentujacych nie wie co tam zaszlo. Kilkulatek podnosil male kamyki ktore sa wysypane wkolo kosciola.Rzucal nimi wkolo siebie, max na odleglosc metra.To trwala kilka sekund.Zaden kamyk nie uderzyl w sciane,nie zniszczyl elewacji!!
W tym momecie pojawil sie proboszcz i pusily mu nerwy.Opieprzyl dziecko i babcie a nastepnie potarmosil dzieckiem.Scisnal jego dlonie tak mocno ze jedna z nich zaczela krwawc bo w tej dloni chlopiec trzymal kamyk.
Czy takie zachowanie ksiedza jest normalne???
Nie bronicie takiego czynu.
Nie wypisujcie jak to dzieci sa zle itd.
Problemem jest zachowanie sie proboszcza.
Mogl chlop zwyczajnie przeprosic ,kazdy miewa gorsze chwile.
Ale nie,on bedzie klamal,mataczyl nawet przed sadem.
Przez takich jak on ludzie odwracaja sie od kosciola.
ZENADA
Lucjan
Lucjan 05.04.2018, 21:36
Ktoś o mienie musi dbać a rodzice co nie potrafią wychować swoje dzieci niech nie mają pretensji, że próbuje to zrobić kto inny.
Schutzengel
Schutzengel 05.04.2018, 18:24
Widać ,że zawiązał się jakiś komitet obrony pana księdza, dziekana, kanonika, magistra Henryka Krzyżewskiego.Ciekawe czy to moherowe parafiany, czy też inne kiecmany z dziekanatu broniące swojego szefa.
Niestety w państwie gdzie księża są uważani za kogoś uprzywilejowanego, nie można się spodziewać sprawiedliwego wyroku. Żaden sędzia nie odważy się wymierzyć kary adekwatnej do przedstawionych zarzutów, bo albo będzie miał zamkniętą drogę kariery i skazany na ostracyzm w jakiejś pipidówie, albo w nagrodę szybki awans po namaszczeniu przez biskupa. Klecha zostanie uznanym winnym, bez wymierzenia kary. Ewentualnie jeszcze jakaś grzywna ze wskazaniem na Caritas.Boję się, aby rodzicom pobitych dzieci nie wymierzono jakiejś kary za brak nadzoru nad dziećmi. Kruk,krukowi, oka nie wykole.
kamień
kamień 05.04.2018, 21:19
Ciekawe do jakiego komitetu ty należysz anonimowy tchórzu ...! jak jesteś taki odważny w osądzaniu to podaj nazwisko matki dziecka ... a najlepiej też swoje ...
Luj
Luj 06.04.2018, 12:19
Ty to tutaj zamknij jape
a gdyby to nie był ksiądz, tylko nauczyciel z koszem na głowie?
a gdyby to nie był ksiądz, tylko nauczyciel z koszem na głowie? 05.04.2018, 19:08
Za podanie nazwiska masz przechlapane – pamiętaj, że swego czasu był „syn byłego prezydenta Jarosław W.” Czy się podoba, czy nie – takie jest prawo.

A co „komitetu” – daleko mi do „moherów” – ale też daleko mi do histerycznych rodziców, co nie widzą jak ich dzieci rosną na bandytów.
Sorry – ale też dzisiaj czytałem o tych 10 letnich terrorystach ze Sławska, gdzie już 4 dyrektor w szkole, kuratorium interweniuje a mamusia wciąż nie widzi problemu w swoich dzieciach...
sąsiad z Bezrzecza
sąsiad z Bezrzecza 05.04.2018, 19:58
Ksiądz to osoba publiczna. To nie jest poniżany przez nastolatków nauczyciel gej z koszem na głowie, ale ksiądz dobrodziej bijący dzieci, wulgarny i agresywny. Chciałbym go widzieć z wiaderkiem jak myje ściany, ten wielki budowniczy kościoła.
Olo
Olo 06.04.2018, 09:10
No popatrz - te niewinne dzieciaczki jakoś instynktownie nie próbowałyby temu dorosłemu nakładać kosza na głowę, bo wiadomo, że nie pozwoliłby sobie?
eskalacja
eskalacja 06.04.2018, 09:38
Ja też raczej trafiłbym do sądu oskarżany przez mamuśki, niż dał sobie nałożyć kosz.
Nauczyciele, którzy mnie uczyli też raczej by sobie na to nie pozwolili.

niedobre!
niedobre! 06.04.2018, 08:24
Tobie nienawiść przesłania wszystko! Nawet "syn byłego prezydenta Jarosław W." - był pisany inicjałami - bo takie jest prawo!

Dziwne, że tacy praworządni i tacy przeciwni przemocy - a wobec księdza to najchętniej lincz by urządzili.
pogięło cię?
pogięło cię? 06.04.2018, 01:27
Czy ty z nienawiści oszalałeś? To "gej" może mieć kosz na głowie a "hetero" nie? Dzieci to są oprawcy. Nawet 10 letnie - przykład dzisiaj w naszym województwie!
Do sąsiada z Bezrzecza
Do sąsiada z Bezrzecza 05.04.2018, 22:01
To przyjdź i ty umyj ściany kościoła !!!!!! Zaznaczam tobie człowieku POMYŚL !!! myślenie nie boli kościół jest NASZ parafian dziś jest Ten Ksiądz a za jakiś czas będzie inny .My parafianie inwestujemy w ten kościół i nie pozwolimy żeby mamuśki przychodziły na Msze Święta z dziećmi które wychowują bezstresowo jak do piaskownicy czy na boisko !!!!!! Mało tego hałasują i przeszkadzają innym którzy w skupieniu uczestniczą we MSZY ŚWIĘTEJ i przyszli Po to aby się pomodlić!!!!!
Barbie
Barbie 06.04.2018, 00:02
Ciekawa jestem jakby spotkało to twoje dziecko czy też bys tak mówił/ła ? To sa tylko dzieci.... nie bede siedzialy jak baranki w ławce...a to ze dotkną filar to nie znaczy ze mają byc za to karane...a w ogóle co taki ksiądz wie o wychowaniu dzieci!!!! Sorry
a co ty wiesz o wychowaniu?
a co ty wiesz o wychowaniu? 06.04.2018, 01:29
"to są tylko dzieci" - matka 10 letnich terrorystów ze Sławska nawet zacierała dowody ich maltretowania rówieśników - bo tamte "bachory" to nie były "jej dzieciątka"
Do Barbie
Do Barbie 06.04.2018, 00:36
Akurat nie chodzi o dotknięcie filaru tylko o rozsypywanie kamyków które zostały zakupione a babcia to co nie przytomna Taka oddana kościołowi nie reagowała ze wnuczek nie zachowuje się poprawnie to mogła pójść z tym przedszkolem do piaskownicy a nie do Kościoła !!!!!! Nie sztuką jest dzieci narobić tylko SZTUKĄ JEST JE POPRAWNIE WYCHOWAĆ !!!!! Trzeba uczyć dzieci rozróźniac jak zachować się w kościele a jak na boisku , a jak w szkole itd... Jeżeli chodzi o mnie to ja tego uczyłam i Dzięki Bogu potrafiły zachować się w kościele !!!!! Powtarzam raz jeszcze kościół to nie płac zabaw tylko DOM BOŻY !!! A jak nadpobudliwe to leczyć !!!! A co ksiądz wie o wychowaniu a no wie tyle samo co i ty bo przecież ksiądz nie został wzięty z gruszki czy z powietrza ksiądz pochodzi z rodziny takiej jak i ty !!!!!!!!!!!!!
pogromca kurwiłbów
pogromca kurwiłbów 05.04.2018, 22:58
Hej moherze uwazaj zeby ci czasem dekielka nie poderwało parafianinie
Do pogromca kurwiłbów
Do pogromca kurwiłbów 06.04.2018, 00:40
Tobie już ten dekiel poderwało zajmij się wychowaniem dzieci !!!!!!
Pogromca kurwiłbów
Pogromca kurwiłbów 06.04.2018, 08:47
Akurat jestem w tej dobrej sytuacji ze bachorów nie posiadam
prawda
prawda 05.04.2018, 18:06
nic z tego nie bedzie ksiadz gora biskupi w polsce rzadza szkoda szczepic jezyka
zakonik
zakonik 05.04.2018, 20:02
szkoda pisac
a gdyby to nie był ksiądz?
a gdyby to nie był ksiądz? 05.04.2018, 19:01
Jak zobaczysz jak z nudów "dzieciaczek" będzie ci kluczem skrobał po karoserii - pamiętaj odwróć głowę, bo jeszcze wzrokiem go zestresujesz i mamusia cię oskarży, że jej "dzieciątko" przestraszyłeś...
gonia
gonia 05.04.2018, 16:16
wreszcie...............
a gdyby to nie był ksiądz?
a gdyby to nie był ksiądz? 05.04.2018, 19:09
A wyobraźcie sobie, że to nie byłby ksiądz, tylko zwykły człowiek zareagował na wandalizm? Też byście bronili praw „dzieciaczków” do „psocenia”?
Kamil
Kamil 05.04.2018, 16:10
Knagulec to patologiczny wytwór narkomanki i pijaka
Luj
Luj 06.04.2018, 12:21
Co pojechali z tobą patafianie
knagulec
knagulec 05.04.2018, 19:54
Kamilku ptysiu wiesz ze kołysze cie pół Gryfina i dalej sie prujesz
Luj
Luj 05.04.2018, 20:04
Masz racje knagulec kamilek to larwa i żłób
tak też bywa...
tak też bywa... 05.04.2018, 15:47
W Sławsku dwóch DZIESIĘCIOLATKÓW terroryzowało nauczycieli i uczniów! Trudno pochwalać przemoc, jednak nie można przeginać w drugą stronę, gdy dzieci nie mają żadnych barier i żadnego szacunku do innych, do sytuacji czy do mienia.
Kamila
Kamila 05.04.2018, 14:26
Ci rodzice, którzy postawili księdza przed sądem, jeszcze nie raz zapłaczą przez swoje dzieci.
DW
DW 06.04.2018, 02:58
Wróżka?
eskalacja
eskalacja 06.04.2018, 09:40
nie, normalna obserwacja tego, co wyrasta z bezstresowo chowanych dzieci "ze skaleczonym paluszkiem"...
BAT
BAT 05.04.2018, 13:58
PRZESTAŃCIE WRESZCIE WRABIAĆ KSIĘDZA. KAŻDEMU WANDALOWI TERAZ BĘDZIECIE WSPÓŁCZUĆ!
DW
DW 06.04.2018, 03:00
JAKI WANDAL?
W tym drugim przypadku ksiądz potarmosił kilkuletniego chłopczyka,małe dziecko.
eskalacja
eskalacja 06.04.2018, 09:44
Kilkulatek też może być wandalem. I twoje tkliwe "kilkuletni chłopczyk, małe dziecko" - to sobie weź do 10latków, o których tu pisali - gdzie mamuśka tych małych bandytów nie widziała krzywdy innych dzieci i całej szkoły, tylko swoje bachory...
DW
DW 07.04.2018, 02:22
co ty znowu z tymi 10- latkami i ich "hora matka" ??
co to ma wspolnego ze sprawa nerwowego proboszcza?
Sprawiedliwie
Sprawiedliwie 05.04.2018, 13:38
Ciekawi mnie fakt czy wy rodzice doskonale wychowujecie dzieci i bez stresowo.Winni to są wszyscy ci co nie nauczyli szacunku do ludzi nauczycieli i księży.Niech każdy ocenia siebie.
Normalny
Normalny 05.04.2018, 14:09
Brawo. TO BEZSTRESOWE WYCHOWYWANIE TO PROWADZI DO TEGO ŻE WSZYSCY WOKÓŁ MAJA STRES BO GŁUPEK WYCHOWYWANE JEST NA BEZSTRESOWEGO
No mocheros
No mocheros 05.04.2018, 13:25
Nie ma prawa szarpać dzieci !!!
I temat zamknięty ! I nie płaczcie że niewiadomo jak było !!
Do No mocheros
Do No mocheros 05.04.2018, 15:38
A dzieci mogą demolować kościół i w koło kościoła ???!!!!! Dzieci mogą założyć wiadro księdzu albo nauczycielowi na głowę ??!!!!

Pozostałe