Anna Glińska wybory do Sejmu - 13.09.2019 - 11.10.2019
Anna Glińska wybory do Sejmu - 13.09.2019 - 11.10.2019
Anna Glińska wybory do Sejmu - 13.09.2019 - 11.10.2019
Klinikamedyk 23.07.2019 - 27.01.2020
Klinikamedyk 23.07.2019 - 27.01.2020
Klinikamedyk 23.07.2019 - 27.01.2020
Neonet 16-22.09.2019
Neonet 16-22.09.2019
Neonet 16-22.09.2019
Grzegorz Napieralski  wybory do Sejmu - 09.09.2019 - 13.10.2019
Grzegorz Napieralski  wybory do Sejmu - 09.09.2019 - 13.10.2019
Grzegorz Napieralski  wybory do Sejmu - 09.09.2019 - 13.10.2019
Obrycki Norbert 16.09.-13.10.2019
Obrycki Norbert 16.09.-13.10.2019
Obrycki Norbert 16.09.-13.10.2019
Mediaexpert 17.09.-01.10.2019
Mediaexpert 17.09.-01.10.2019
Mediaexpert 17.09.-01.10.2019

Rozbudowa szpitala w Gryfinie za 15 milionów? Znamy oferenta w przetargu

  • 20.05.2018, 01:09 (aktualizacja 20.05.2018, 03:10)
  • igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku
Rozbudowa szpitala w Gryfinie za 15 milionów? Znamy oferenta w przetargu Tak ma wyglądać rozbudowany Szpital Powiatowy w Gryfinie. Autor projektu: mgr inż. arch. Andrzej Chrzanowski z Architects & Co., Andrzej Chrzanowski, Wrocław (zdjęcie pochodzi z projektu architektoniczno-budowlanego).
Do piątku 18 maja 2018 r. można było składać oferty w przetargu nieograniczonym pn. „Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Gryfinie”. Tego samego dnia komisja dokonała otwarcia ofert.
Szpital Powiatowy w Gryfinie ma być rozbudowany o budynek mieszczący izbę przyjęć, blok operacyjny, zespół porodowy oraz oddział położniczo-neonatologiczny.
 
Do przetargu przystąpiła jedna firma. Ofertę na rozbudowę szpitala złożył Komputronik Biznes Sp. z o.o. z Poznania. Zaproponował, że zadanie wykona w ciągu 20 miesięcy. Problemem może być jednak cena.
 
Komputronik Biznes Sp. z o.o. z Poznania zaoferował kwotę 15.117.846 zł. Tymczasem zamawiający, czyli powiat gryfiński zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 9.968.200,00 zł brutto.
 
Czy oferent skłonny będzie do negocjacji i obniżenia ceny? Czy władze powiatu przeznaczą wyższą kwotę na realizację inwestycji? Czy dojdzie do kompromisu i podpisania umowy na rozbudowę szpitala? 
 
Prognozy nie są tutaj zbyt optymistyczne i to nie tylko ze względu na wysoką ofertę. Chodzi także o chęć odprzedania swoich udziałów przez Dom Lekarski - współwłaściciela szpitala.
igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku

Zdjęcia (1)

Podziel się:
Oceń:

Komentarze (62)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Leo
Leo 27.03.2019, 17:47
Uwaga na głównego wykonawcę wszystko na papierze. Każdego na ostatniej fakturze dymaja. Pilnować aneksow do terminów bo niby kar nie dają a później ostatnia fakture nie płacą. Uwaga Uwaga Uwaga.
Gryfinianka
Gryfinianka 07.06.2018, 19:33
Szpital jest bardzo potrzebny,więc niech przestaną gadać i debatować ..i niech wybudują w końcu. Nowa sala porodowa przydałaby się bo dużo ciężarnych chce rodzić w Gryfinie ,a nie jechać do Szczecina. Po za tym personel jest super i szkoda by było jego stracić.
88
88 22.05.2018, 19:24
ostry dyżur napisał: To Zarząd Powiatu Gryfińskiego pod kierunkiem pana Wojciecha Konarskiego nie wiedział jak kształtują się usługi budowlanych i ogłaszając przetarg nie miał zaktualizowanego kosztorysu inwestycji. Jeśli tak było to gratulacje w planowaniu inwestycji i przetargu. Kolejna kadencja - 3 czyli 12 lat mija i szpital powiatowy to tylko wizualizacje i kolejne obietnice ekipy Konarskiego.

< przecież te wszystkie obiecanki jakie słychać z ust samorządowców to jedna wielka ściema. Oni uważają ,że durny lud to kupi i ponownie dopuści ich do koryta. Niech się pochwalą tym co zrobili podczas swojej kadencji, jak wywiązali się ze swoich wcześniejszych obietnic.
cynk
cynk 22.05.2018, 20:26
w punkt panie Konarski i spółka, a teraz odkupicie udziały od domu lekarskiego a za ile jest sprzedaliście?
sueren
sueren 21.05.2018, 22:46
Konarski, Miller, Siergiej i Kaczmar to ci panowie odpowiedzą za chwilę co i i dlaczego się stało w sprawie budowy szpitala ..... panowie suweren czeka październik blisko!
wyborca
wyborca 23.05.2018, 21:54
za co odpowiedzą jak szpitala dziś nie ma, a jest tylko na papierze. Powiat zaoszczędzi kasę. To myślę, ze trzeba im podziękować że kasa została. Tyle.
Polak
Polak 21.05.2018, 18:18
Zobaczcie sobie w internecie gotowe projekty. Np. taka hala to koszt 6mln max. http://www.halesportowe.com/ha… tu macie cene. w kosztorysie. za 20mln to będzie miała chyba 3 poziomy. to samo ze szpitalami. to jest taki przekręt ze nie można pozwolić na te inwestycje. bo to nasze pieniądze nie ich.
tak
tak 21.05.2018, 11:22
Przecież nic z tego nie będzie!
Olo
Olo 21.05.2018, 11:08
Gmina zamiast ładować bez sensu 20 milionów za halę dla powiatowej szkoły powinna dołożyć do szpitala, żeby powstał porządny budynek. Bo patrząc ta dobudówka jest za mała na ludzkie warunki - co oni nadal sale na 10 osób przewidują?
dziadostwo!!!
dziadostwo!!! 21.05.2018, 22:19
Szpital powinien być zbudowany porządny a nie taki baraczek – ani ładny, ani pojemny! A gmina faktycznie 20 milionów powinna dołożyć do szpitala a nie sali gimnastycznej dla powiatowego liceum!
p
p 21.05.2018, 18:25
a czemu gmina ma placic za inwestycje powiatu ? jeśli powiatu na nic nie stać to niech zwina interes i będzie nas to dużo mniej kosztowac.. każdy ma swoje wydatki a powiat wiekszosc przejada na wydatki własne. stad nie maja nigdy na inwestycje.
q
q 21.05.2018, 18:32
Jak gmina ma budować powiatowi salę przy szkole powiatowej za 20 milionów - to lepiej żeby te pieniądze przeznaczyła na szpital. Też powiatowy, ale mniej szkód a więcej pożytku...
Rezydenci? Nie jadą !!!
Rezydenci? Nie jadą !!! 21.05.2018, 12:55
Po co komu wielki szpital skoro nie ma wystarczającej ilości ani pielęgniarek ani lekarzy?
jaki "wielki szpital"?
jaki "wielki szpital"? 21.05.2018, 13:07
Tu nie chodzi o jakiś wielki szpital tylko ludzkie przyzwoite warunki a nie łóżka "na wcisk", brak miejsca do manewrowania noszami, brak izby przyjęć i poczekalni!
o co chodzi?
o co chodzi? 21.05.2018, 14:06
Czyli o wyborcza sciemę albo o prowizorkę za 15 mln?
co mu ślina na język...
co mu ślina na język... 21.05.2018, 14:25
gmina podobną prowizorkę za 20 milionów nazywa szumnie "halą" - na 200 osób widowni...

Trzeba trafu - budowaną w prezencie dla powiatowej szkoły - jakby gminne szkoły nie potrzebowały już żadnych inwestycji...
88
88 21.05.2018, 09:41
Ale wymyślili, to pewnie panika przed jesiennymi wyborami samorządowymi. Z jednej strony Starostwa powstało wspaniałe Centrum Przesiadkowe, a z drugiej następna wizja rozbudowanego szpitala. Za te pieniądze, można wyremontować Pałacyk pod Lwami i przeznaczyć go na oddziały szpitalne. Rodzina Milerów powinna pokazać jak ze sobą należy współpracować.
Przychodnia powinna być nadbudowana i tam przeniesiony główna część szpitala. Dawny szpital mógłby być wykorzystany na przychodnie.
Olo
Olo 21.05.2018, 11:10
I co - między oddziałami czy na rentgena chorzy i personel przez pół miasta będą pomykać pod górkę z pałacyku do starego budynku? Weź ty swoje rady zostaw dla burmistrzów...
dziadostwo!
dziadostwo! 21.05.2018, 22:16
Dość dziadowania i wszechobecnej prowizorki! Rozumiem za komuny takie sztukowanie i adaptacje starych budynków na szpitale – ale Gryfino zasługuje na porządny nowy obiekt szpitalny z porządnym zapleczem!

Tym bardziej, że teren wokół starego szpitala jest – nawet na parkingi!
88
88 21.05.2018, 19:09
a jak jest na Arkońskiej w Zdunowie czy Zdrojach ?
nie porównuj nieporównywalnego!
nie porównuj nieporównywalnego! 21.05.2018, 22:18
a ilu pacjentów przyjmują tamte kompleksy? Burmistrze montują 4 lata dwa szlabany przed urzędem - a ty chcesz "łącznik" z pałacyku do starego szpitala???
powstało? gdzie??????
powstało? gdzie?????? 21.05.2018, 09:48
yyyy? wicek od oświaty deklarował zamknięcie szlabanów pod urzędem na 14 maja, mimo że mógł to zrobić dopiero 2 tygodnie po zgodzie wojewody...
yyyyyyy ???
yyyyyyy ??? 21.05.2018, 12:57
deklarować to mógł kiedy chciał bo mu zgoda wojewody do deklarowania nie jest potrzebna
z dekretu Napoleona:)
z dekretu Napoleona:) 21.05.2018, 13:02
tylko w maju deklarował, że uruchomi 14 maja - a NIE MIAŁ PRAWA - bo wojewoda pozwolił dopiero od 30 maja...
co mu ślina na język...
co mu ślina na język... 21.05.2018, 14:23
uchwała o płatnym parkingu "wchodzi w życie 14 dni od ogłoszenia przez wojewodę" - jak wójt Gryfina "dekretował" otwarcie 14 maja - jeszcze wojewoda nawet nie ogłosił...

Nawet nie czytają własnych uchwał...
Borodino
Borodino 21.05.2018, 14:08
Deklarować to se może wszystko co mu ślina na język przyniesie :-) a wojewodzie nic do tego POpaprany smrodzie
pycha podąża przed upadkiem...
pycha podąża przed upadkiem... 21.05.2018, 15:39
dlaczego od razu wyzywasz od "popapranych smrodów" jak ktoś pisze o pyszałku i jego śmiesznej zapowiedzi o parkingu?
co mu ślina na język:):):)
co mu ślina na język:):):) 21.05.2018, 14:20
Tak, nie pierwszy raz pokazał, że jeśli fakty mu przeszkadzają, tym gorzej dla faktów...

Borodino Dzisiaj, 14:08 Deklarować to se może wszystko co mu ślina na język przyniesie
Gryfinianka
Gryfinianka 21.05.2018, 09:33
Wszystko w porządku,tylko jak sale dla pacjentów wyglądają ?!za dużo jest na salach pacjentów,stare łóżka,materace i koce, jedna wielka parodia.Brak ważnych oddziałów w szpitalu,Należało by pomyśleć o zmianie personelu lekarskiego na oddziale wewnętrznym,usunąć ordynator,która przeszła samą siebie.Ludzie ciężko chorzy są wypisywani bez żadnej diagnozy do domów,spisywane są ze starych wypisów stare choroby a powinni lekarze robić wszystko ,żeby pomóc cierpiącym a nie wysyłać na górkę tam już nie ma miejsc pani ordynator!taka robi pani u nas karierę.Brak jest kafeterii, żeby się napić lub zjeść dla gości lub pacjentów,którzy bardzo długo czekają w kolejkach,winda tylko dla personelu co to ma znaczyć? Brak sztuców,papieru toaletowego.Jak już robić dobudówkę, to tak żeby trochę się pomieściło a jeszcze jedno,brak jest oddziału dla dzieci i młodzieży, rodzice muszą jeździć do Szcz.Zdroje.Zrobić ta przybudówkę z głowa za te pieniądze. Dlaczego nikt z państwa nie pomyślał o budynku w Chojnie gdzie miał powstać szpital ,olbrzymi budynek(niestety zdewastowany) czy nikt za to nie odpowie? ile by ulżyło naszym lekarzom i lepiej by było dla pacjentom Do Dębna już nikt nie chce jechać,kto boi się popełnić samobójstwo a nie chce żyć polecam szpital w Dębnie.Proszę to przemyśleć dobrze ten projekt. Jeszcze jedno, gdzie są pieniądze ,które były zbierane na nowy szpital od pracowników Dolnej Odry w latach 1980 -1982?! gdzie zniknęły te duże kwoty,był wtedy dyrektorem dok. Mróz. Pozdrawiam serdecznie.
88
88 21.05.2018, 09:59
Głos rozsądku. Ale z tym Mrozem to już chyba przesadziłaś. Jego, to już tylko niewielu pamięta. Nie ma prezesa Tessara, nie ma dyrektora Mroza, nie ma PRL-u i gejowskiego układu.
gryfinianka
gryfinianka 21.05.2018, 12:26
ale pieniądze zginęły i nikt nie został z tego rozliczony,czy to był PRL czy obecnie poszło w nie pamięć my nie dostaliśmy z powrotem naszej kasy jak szpitala nowego nie było ,nie ma i nie będzie.Lepiej wydać trochę więcej i wybudować nowy z prawdziwego zdarzenia szpital niż co roku ładować w stary budynek miliony.
pomyliło ci się!
pomyliło ci się! 21.05.2018, 13:10
bzdura - zdaje się poszły w fundamenty - sprzedane przez gminę chyba cztery lata temu - resztę zjadła inflacja z lat 80!
Nie rób durnej sensacji jakby tam była zbiórka na wielką poliklinikę!
fan
fan 21.05.2018, 09:24
gdyby nie ten portal,to g....o byśmy wiedzieli
...
... 21.05.2018, 09:10
15mln za ta dobudowke ? smiech na sali. przecież to golym okiem widać ze sam budynek nie wiele więcej wart jak 3mln. na co te 12mln ?
kosztorys
kosztorys 21.05.2018, 09:33
Może to z wyposażeniem?
...
... 21.05.2018, 09:53
chyba ze tak. ale kto nas laskawie poinformuje za co tyle pieniędzy. powinni dawac do publicznej wiadomości uproszczony kosztorys. i byśmy zobaczyli w którym momencie oszukują i podnosza koszty.
zniesmaczony
zniesmaczony 20.05.2018, 23:31
Ale kit!
fotobudka
fotobudka 20.05.2018, 15:01
a ci na zdjęciu to kto? czy to Konarski i Miller?
żuraw
żuraw 20.05.2018, 23:06
a na niebie klucz żurawi poda odlecieć panowie w niebyt polityczny
spec od przetargów
spec od przetargów 20.05.2018, 14:52
kilka zdań komentarza, taniej już tego szpitala nie wybudujecie, już samo to,że zgłosiła się jedna firma pokazuje sytuacje na rynku budowlanym. Sugeruje porozmawiać z sąsiadami z Goleniowa i Stargardu jak wygląda u nich sytuacja. Macie najgorszy z możliwych scenariuszy przyjąć ofertę wiedząc, że ta kwota wzrośnie w trakcie budowy. To jak decyzja Panowie z Zarządu Powiatu?
były z inicjatywy
były z inicjatywy 20.05.2018, 14:34
Wojtek 3 kadencje przy władzy jesteś i nawet byłeś w PO z nimi interesy polityczne robiłeś i nic dla szpitala powiatowego z tego nie wyszło. Pytam, co teraz zrobisz? Teraz jesteś już bezpartyjny fachowiec. Wojtek kiedyś byłeś samorządowcem teraz jesteś polityk z ambicjami i zawiodłeś wielu wyborców tym, co zrobiłeś i robisz w temacie szpitala. Warto porozmawiać z byłymi dyr. szpitala jak wpływałeś na zarządzanie i co z tego teraz wyszło.
wyborca
wyborca 20.05.2018, 19:36
Dobrze, że ciiiiiiiiiiiiiiiiiię nie ma w inicjatywie, bo znowu byś miotał się od lewa do prawego.
macius wykopany
macius wykopany 20.05.2018, 12:20
czemu niebendzie otdzialu psyhiatrycznego rzebym niemusial na leczenie do kannes jezdzic
śds
śds 20.05.2018, 17:33
Oj Pawełku, a kawiarnia pod platanem, którą obiecano organizacjom z dworca i ich oszukano?
łowca idiotów
łowca idiotów 20.05.2018, 14:08
Dla ciebie będzie tam izolatka
nigdy więcej
nigdy więcej 20.05.2018, 09:59
jeszcze troszeczkę ,chwileczkę i ich nie będzie,poczekamy i odrzucimy w wyborach
jamnik
jamnik 20.05.2018, 12:21
ale i tak wybierzecie ekipę konaresku
analizator polityczny
analizator polityczny 20.05.2018, 09:57
Ściema na kółkach. Szpitala nie będzie.
porada
porada 20.05.2018, 08:33
Niech Sawaryn z Nikityńskim zamiast wydawać 20 milionów na halę dla powiatowej szkoły przekaże je powiatowi na szpital. Większy pożytek, mniejsza dewastacja miasta i sensowniej wydane gminne pieniądze!
heniu
heniu 20.05.2018, 13:12
szpital to zadanie powiatu, który się kompromituje od 12 lat.
śds
śds 20.05.2018, 17:35
Sala gimnastyczna dla powiatowej szkoły tym bardziej niech powiat buduje a gmina niech dba o szkoły gminne!

A z tych dwóch szpital zdecydowanie ważniejszy dla mieszkańców!
Gucii
Gucii 20.05.2018, 07:54
Bachor to jesteś ty wiesniaku.
Mona
Mona 20.05.2018, 08:49
Prawda!popieram!!!!!!

Pozostałe