-Kiedy zatelefonowałam do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chojnie, otrzymałam wiadomość, że… kierownik zastanowi się nad przekazywaniem mediom informacji o planowanych pracach na moście w Gryfinie. Dla przykładu powiem, że jak Niemcy zamierzają wykonywać jakieś roboty drogowe, to dużo wcześniej o tym można przeczytać na lokalnych portalach i na banerach. A u nas? Jak chcemy przekonać i zachęcać turystów (w tym zagranicznych), żeby do nas przyjeżdżali, skoro mogą być potraktowani tak jak ja i jeszcze kilku mieszkańców Gryfina oraz paru obywateli Niemiec zdezorientowanych i czekających na możliwość przejazdu przez nieczynny most? Chciałam przedstawić tę sprawę, żeby nikt więcej nie przeżywał takiego stresu, jak ja wtedy, że spóźnię się do pracy – mówi nasza czytelniczka, mając nadzieję, że Rejon Dróg Wojewódzkich zacznie w końcu informować media o planowanych pracach i zrobi to odpowiednio wcześniej.
Most zwodzony na Odrze Wschodniej otwierany jest na wezwanie żeglugi, w sytuacji gdy na przejście pod mostem oczekują jednostki pływające, a także na każde wezwanie ZZDW w Koszalinie lub Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chojnie.
Ponadto przęsło podnoszone jest planowo dwa razy w miesiącu w celu wykonania czynności konserwacyjnych wg zatwierdzonego harmonogramu otwierania i zamykania mostu.
Telefon do przedstawiciela firmy obsługującej most - 503 135 360 lub 801 359 456.
Napisz komentarz
Komentarze