Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
piątek, 29 marca 2024 15:49
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Żabka przeszła remodeling

Wizerunek żabki w logotypie na żółtym tle zastąpił minimalistyczny znak oparty na liternictwie i zgodny z trendami designu. W ślad za nowym logo zmieniła się też identyfikacja wizualna wewnątrz sklepów – wystrój stał się jaśniejszy i bardziej nowoczesny, a nawigacja w sklepie łatwiejsza i bardziej intuicyjna. Zmodernizowane sklepy, obok dobrze znanego asortymentu, zyskały rozszerzoną ofertę przekąsek, ciepłych i zimnych napojów na wynos oraz dań gotowych. Sieć rozwijała także pakiet usług dodatkowych pozwalających na realizację przy okazji zakupów innych codziennych obowiązków, choćby na zapłacenie rachunków.
Żabka przeszła remodeling

Dokonaliśmy jednego z największych remodelingów sklepów w Europie, angażując w ten proces niemal wszystkie departamenty naszej firmy. Od 2016 roku zmodernizowaliśmy ponad 4 tysiące sklepów, otwierając jednocześnie 2500 nowych lokalizacji. Dokonaliśmy kluczowych zmian nie tylko w identyfikacji wizualnej sklepów, ale także w asortymencie, aranżacji oraz wyposażeniu. Nowy, otwarty na zmiany format przyciągnął o 20 proc. więcej nowych klientów i pozwolił nam jeszcze szybciej reagować na potrzeby konsumentów. Żabka, dzięki zmianie formatu, była gotowa na transformację cyfrową i odpowiedzialne działanie w zakresie środowiska naturalnego i najbliższego otoczenia. Dziś to jedna z najbardziej dynamicznych i najszybciej rozwijających się sieci convenience na świecie – mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu firmy Żabka Polska.

Trwający od lipca 2016 roku do końca września 2020 roku remodeling ponad 4 tys. placówek sieci zajął łącznie blisko 462 tys. godzin pracy wielu zespołów remontowych, pracujących zarówno nad zmianą wnętrz sklepów, jak i montażem nowego wyposażenia, regałów czy oświetlenia. Największą dynamikę liczby zmodernizowanych sklepów Żabka zanotowała w 2018 i 2019 roku, kiedy średnio remodelowała aż 4 sklepy dziennie. Przekształcenie jednego sklepu trwało ok. 111 godzin.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
zb.t. 11.10.2020 14:04
najlepsze są te angielsko podobne zwroty

purysta językowy 11.10.2020 14:12
Zapodaj po słowiańsku.

pstrąg 08.10.2020 10:22
Jak dla mnie najważniejsze że w niedzielę czynne.

Anton 08.10.2020 08:10
Odnowili kosztem ajentów, doprowadzając setki ludzi do ruiny. Wymyślają codzień nowe wytyczne, tzn. szykany i jak tu zabrać więcej kasy wyrobników. Dla mnie to nadal zapyziała buda dla meneli z piwskiem.

Jaś 07.10.2020 21:46
I co z tego, jest napisane, czynne do 23.00 a o 22.01 już zamknięte i pani krzyczy, pan nie szarpie czynne do 22.00

kasta 07.10.2020 21:27
Ja już nie pamiętam jak wcześniejsze logo Żabki wyglądało.

Żaba 07.10.2020 21:17
??????bardzo ciekawy artykuł..... wręcz niesamowite... nieprawdopodobne....... nieważne o czym ... ważne byle był ????

Badu 07.10.2020 21:26
Kamilku, zazdrość to brzydka cecha. Nie każdy czeka co mu podyktuje burmistrz tylko próbuje innych tematów, niekoniecznie wódczanych.

częsty klient 07.10.2020 21:16
Fajna zmiana na pewno na plus.

szczeżuja 07.10.2020 19:08
Ropuchy śmieją się szerzej!

Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama