Panie Redaktorze,
dziękujemy za kontakt. Kiedy tylko otrzymujemy sygnały o ograniczonym działaniu bankomatów, to jak najszybciej staramy się rozwiązać problem. Na ten moment urządzenie działa poprawnie. Transakcje realizowane są na bieżąco.
Obecnie w Gryfinie działają dwa bankomaty Banku Pekao (w tym jeden z funkcją wpłat). Jedno z urządzeń wkrótce wymienimy na nowe, dzięki czemu będzie w nim możliwe także realizowanie wpłat. Komunikaty o awarii pojawiają się, gdy funkcja wpłat lub wypłat jest niedostępna, co często wynika z dużego obciążenia bankomatu. Przyczyną mogą być m.in. problemy z gotówką – w urządzeniu jest jej zbyt mało (w przypadku chęci wypłaty) albo zbyt dużo (w przypadku chęci wpłaty) środków. W najbliższych miesiącach planujemy zmiany, które znacząco usprawnią pracę bankomatów, szczególnie urządzeń z funkcją wpłat.
Pozdrawiamy
Zespół Komunikacji Korporacyjnej
Bank Pekao S.A.
Napisz komentarz
Komentarze