Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
czwartek, 25 kwietnia 2024 21:52

Zalety etykiet samoprzylepnych z nadrukiem

Wciąż wzrastająca konkurencja we wszystkich branżach handlowych, wymusza na producentach stosowania wszelkich chwytów marketingowych aby pozyskać klienta. Poza wysoką jakością oferowanych produktów oraz bogatym asortymentem, bardzo istotną rolę odgrywa właściwe wyeksponowanie produktu za pomocą etykiety samoprzylepnej z nadrukiem. W ostatnim czasie rynek etykiet samoprzylepnych rozwija się w zawrotnym tempie, co spowodowane jest coraz większym zapotrzebowaniem producentów. Profesjonalnie wykonane etykiety samoprzylepne świadczą o wysokiej jakości produktu, co umożliwia pozyskanie klientów indywidualnych oraz biznesowych.
  • 21.10.2018 09:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Zalety etykiet samoprzylepnych z nadrukiem

Etykiety samoprzylepne z nadrukiem znajdują zastosowanie w wielu branżach. Ze względu na ogólne przeznaczenie etykiety samoprzylepne dzielimy na:

•       etykiety produktowe - stosowane w branży spożywczej lub bhp (najczęściej są to etykiety samoprzylepne na rolce). Zastosowana technologia sprawia, że etykiety, są odporne na mrożenie lub działanie promieniowania UV (m.in. etykiety na piwo). Stosowane są również do oznaczania produktów importowanych z zagranicy (etykieta zawiera tłumaczenie składu na język polski).

•       etykiety specjalistyczne - należą do najtrwalszych i najtwardszych etykiet stosowanych w przemyśle handlowym. Charakteryzują się dużą odpornością na uszkodzenia mechaniczne oraz odpornością na promienie UV i różnicę temperatur (nie blakną pod wpływem zimna, ciepła, wilgoci lub promieni słonecznych). Zastosowanie znajdują głównie m. in. w przemyśle ciężkim oraz samochodowym.

•       etykiety marketingowe - stosowane do oznakowania produktów przy wyprzedażach, promocjach lub konkursach. Charakteryzują się różnorodnymi kształtami oraz bogatą kolorystyką.

•       etykiety typu triplex (sandwich / piggyback) - technologia etykiet dwuwarstwowych. Po odklejeniu górnej warstwy ukazuje się etykieta np. z opisem produktu (często stosowane w etykietowaniu lekarstw). Nadruk odbywa się na dwóch lub trzech stronach etykiety. Etykieta wielowarstwowa, umożliwia umieszczenie dużej ilości informacji. Ponadto, znajdują zastosowanie jako etykiety gwarancyjne lub plomby.

Etykiety samoprzylepne, charakteryzują się wysoką jakością wykonania, co gwarantuje specjalistyczna technologia zastosowana do ich produkcji. Specjalistyczne drukarnie, do produkcji etykiet samoprzylepnych stosują różnorodne materiały termotransferowe i termiczne, tj. papier (m.in. matowy, półmatowy lub błyszczący), folię aluminiową, PP i PC (tworzywa sztuczne) oraz laminaty. W ofercie dostępne są także samoprzylepne etykiety z białym nadrukiem na folii transparentnej. Profesjonalna drukarnia dysponuje najnowszą technologią (tj. topograficzną i fleksograficzną), produkując etykiety samoprzylepne na rolce czy etykiety samoprzylepne z nadrukiem na potrzeby hurtowej dystrybucji, jak również indywidualne zamówienia, m.in. etykiety na piwo, leki czy kosmetyki dla klienta detalicznego. Klej stosowany przy produkcji etykiet samoprzylepnych jest dobierany w zależności od ich przeznaczenia. W ofercie dostępne są kleje łatwo usuwalne (non - term), permanentny, wielokrotnego użytku, odporny na bardzo wysokie i niskie temperatury oraz standardowy. Kształt etykiet może być klasyczny (z krawędziami, zaokrąglone, itp.) lub dowolny według zlecenia klienta.

Dane spółki:

Arti-Bau sp. z o.o.

ul. Łubinowa 1/1

52-210 Wrocław

NIP: 897 17 46 284

REGON: 020841468

Adres drukarni etykiet Arti Bau:

ul. Brzozowa 8

55-040 Ślęza

--- Artykuł sponsorowany ---