Frelichowski z Kukiz'15 odpowiada na list radnego Brzezińskiego

  • 03.08.2017, 11:40
  • igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku
Frelichowski z Kukiz'15 odpowiada na list radnego Brzezińskiego arch.
Nie milkną echa gryfińskiej pizzafery. Oświadczenia, listy otwarte i wypowiedzi w mediach zarówno jednej, jak i drugiej strony zdają się nie mieć końca. Co prawda Kamil Frelichowski, przewodniczący Kukiz’15 Powiat Gryfino zapowiada, że do momentu zakończenia sprawy przez sąd nie zamierza więcej wypowiadać się publicznie na ten temat, ale dzisiaj przysłał swoją odpowiedź na list radnego powiatowego Marka Brzezińskiego. Oświadczenie to publikujemy w całości.

Szanowny Panie

Kiedy brakuje argumentów sięga się po emocje i inwektywy. Kiedy sięga się po emocje i inwektywy, wypisuje się niemądre rzeczy. Dokładnie tak jak Pan to zrobił w liście skierowanym do mnie.

Argument,że nie protestowałem w Gryfinie,kiedy pobito kogoś w Radomiu jest dziwnym argumentem w stylu „a u was Murzynów biją !”, którego prędzej spodziewałbym się od Jerzego Urbana czy dziennikarza „Trybuny Ludu”, niż od Pana. Czyżby emocje uruchomiły w Panu głęboko skrywane atawizmy? Czuję się członkiem lokalnej wspólnoty i dlatego najpierw staje w obronie jej przedstawiciela, któremu Pana emocje odebrały godność. Czy to tak trudno pojąć ?

Jestem również przerażony,że Pan radny nie zna prawa. W czyich rękach są mieszkańcy powiatu ? Pan nie wie,że art.57 konstytucji reguluje ustawa „Prawo o zgromadzeniach”. Zgodnie z Art. 3.2 tej ustawy zgromadzenie pod sądem rejonowym nie było zgromadzeniem spontanicznym, gdyż  nie odbyło się „w związku z zaistniałym nagłym i niemożliwym do wcześniejszego przewidzenia wydarzeniem związanym ze sferą publiczną, którego odbycie w innym terminie byłoby niecelowe lub mało istotne z punktu widzenia debaty publicznej”. Zgromadzenie to było planowane wcześniej i ogłaszane na Facebooku i jednym z lokalnych portali. Zatem, zgodnie z Art. 7.1, organizator zgromadzenia powinien poinformować organ gminy nie później niż 6 dni przed planowaną datą zgromadzenia. Ponadto nie spełniono wymagań określonych w Art. 19.1 tej ustawy. Zgromadzenie to nie było też spacerem. Jak wskazuje nagranie udostępnione przez jeden z portali, było to wydarzenie stacjonarne.

Zaiste pojęcie honoru pojmujemy zupełnie inaczej. Pana żądanie żeby człowiek,któremu odebrał Pan godność, Pana przeprosił, trudno nazwać w jakimkolwiek systemie wartości honorowym. Chyba,że jest Pan człowiekiem takiego honoru jak gen. Kiszczak.

Mógł Pan wyjść z twarzą z całej sytuacji, a tak, pański czyn z 24.07 oceni niezawisły sąd.

Swoim wyjątkowo buńczucznym listem pokazał Pan również brak szacunku dla mieszkańców powiatu i Pańskich wyborców, czyli podatników,którzy składają się na Pańską dietę radnego. Jeżeli nie chce się Pan zrzec mandatu, to niech Pan chociaż zrezygnuje z pobierania diet do czasu rozstrzygnęcia zarzutów za naruszenie Kodeksu Karnego.

Co do mojego zaangażowania w życie społeczne miasta, to na szczęście nie Pańska ocena ma tu znaczenie, a ocena gryfinian uczestniczących w wydarzeniach przeze mnie organizowanych. Mogę Pana zapewnić,że moja pozytywna aktywność na rzecz miasta będzie wzrastała i to nie tylko w zakresie, w którym jestem obecnie kojarzony.

Na koniec chciałbym oświadczyć,że do momentu zakończenia sprawy przez sąd nie zamierzam więcej wypowiadać się publicznie na ten temat.

 

Z poważaniem

Kamil Frelichowski

Sekretarz Kukiz’15 o/Szczecin

Przewodniczący Kukiz’15 Powiat Gryfino

igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (81)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Michał
Michał 06.08.2017, 23:31
Michał 3.08.2017, 00:36
Szanowni czytelnicy, informuję was, iż w związku z dalszym zniesławianiem mojego dobrego imienia, permanentnym naruszaniem moich dóbr osobistych na tle wypowiedzi w tym portalu, umożliwianiu osobą bezimiennym, anonimowym na szkalowanie mojego imienia,rozważam złożenie do prokuratury zawiadomienie nie przeciwko wam którzy się do tego zdobyli, a właścicielowi tego serwisu, jako umożliwiającemu bezimiennie, bez rejestracji, bez ponoszenia konsekwencji za swoje wpisy łamać prawo podmiotowi...

Za razem apeluję do władz serwisu o zaktualizowanie CMS o wyłącznie możliwość logowania się w celu wyrażenia swojego zdania, brania odpowiedzialności za swoje słowa, pozostania osobą świadomą swoich wypowiedzi, doprowadzenia poziomu tego portalu do obecnie obowiązujących konwenansów w tej dziedzinie.
marketing polityczny
marketing polityczny 07.08.2017, 08:48
Apelujesz o listę adresów? Żeby łatwiej było namierzyć niepokornych?
A co ty robiłeś z tą pizzą w tłumie? Sobie szpaler honorowy?
Weź już sobie odpuść!
I przestań zastraszać!
grabarz komuny
grabarz komuny 06.08.2017, 23:54
najpierw trzeba było podpisać się nazwiskiem
więc nie strasz bo się .......
Michał Słyż
Michał Słyż 07.08.2017, 00:09
Nie mam z tym problemu, bo walczę jedynie o dobro własnego nazwiska naruszone przez delikwenta, walczę o przeprosiny ze strony jednej osoby, a nie głosy tysiąców ...
marketing polityczny
marketing polityczny 07.08.2017, 08:51
Podszywanie się pod osobę prywatną jest karalne. A akcja "grilowania" radnego, której przeszkodził pogrzeb śp. Henryka Piłata jest dowodem na to, że komuś bardzo zależy na rozdmuchiwaniu "picafery".
Przy okazji wychodzi, że tak naprawdę chodzi o dane osób niewygodnych, żeby łatwo było zlokalizować niepokornych.
kulej
kulej 06.08.2017, 13:46
czytając ten donos wiem kogo miał na myśli prezes mówiąc o kanaliach
prosty człowiek
prosty człowiek 06.08.2017, 09:39
Mądrej głowie dość dwa słowie - przekaz jest prosty. Czy radny skorzysta czy nie to jego sprawa i nas wyborców ocena.
kiler
kiler 04.08.2017, 23:04
Brzeziński za swój wyczyn powinien odnieść głębokie konsekwencje,nawet optuję za odosobnieniem w życiu towarzyskim-vel public!!!
podziękował
podziękował 04.08.2017, 19:38
Pokazaliście, że polityka nie musi być chamska. Dziękuje!
gość
gość 04.08.2017, 19:34
Niestety przeciwko aktualnej władzy występują ludzie pogubieni, niespełnieni, którzy ryzykując niczego w zasadzie nie tracą. To żadni ideowcy tylko zwykli utracjusze.
mika
mika 04.08.2017, 19:11
Panie kamilu po co miałby zrzekać się z diety i być radnym. To bez sensu ta propozycja.
ŚJ
ŚJ 04.08.2017, 11:16
Ja na zmianę partii rządzącej czekałem 8 lat.
Wy niezadowoleni wytrzymajcie jeszcze 2 lata.
Może ten wasz raj demokracji PO/ PSL
wróci.
Podwarunkiem, że ciemieżony lud przez PiS zagłosuje na swiatłych,nieposzlakowanie uczciwych i europejskich polityków obecnej opozycji.
Pozdrawlaju auf Wiedersehen
drzazga w oku bliźniego, belka w swoim
drzazga w oku bliźniego, belka w swoim 04.08.2017, 11:34
He he - potulnie czekaliście przez 8 lat. I to zamieszczasz pod artykułem wzywającym do rezygnacji wybranego przez ludzi mieszkańców?
Toż cytując ciebie "wytrzymajcie jeszcze rok (...) pod warunkiem, że zagłosują na was"
jojalna lola
jojalna lola 04.08.2017, 18:37
To znowu ty baranie.Mówiłam że idzie ciebie poznać po sposobie wysławiania się.
niejojajna:)
niejojajna:) 04.08.2017, 19:01
drzazga cytuje ŚJ. to o kim mówisz baran?
Głos ludu
Głos ludu 04.08.2017, 09:14
Wolność, Równość, Demokracja, Pizza w mordę!
drzazga w oku bliźniego, belka w swoim
drzazga w oku bliźniego, belka w swoim 04.08.2017, 11:36
Dobre hasło! Ciekawe, ilu "przechodniów z pizzą" przedrze się 10 sierpnia na miesięcznicy!
Ciekawe, jak pan Frelichowski zareagowałby w czasie godziny "W", gdyby jakiś bysio z pizzą przełaził tam i z powrotem "pizza, nie dla was, chcę przejść, no ludzie"
Głos ludu
Głos ludu 04.08.2017, 15:07
Ale to nie miesięcznica, nie godzina W, a spacer wśród spacerowiczów. Różnica znaczna.
niejojajna:)
niejojajna:) 04.08.2017, 19:02
Czyli przyznajesz, że nie przeszedłby przez „miesięcznicę, godzinę W”? Brawo – to się nazywają podwójne kryteria!

Głos ludu Dzisiaj, 15:07 Ale to nie miesięcznica, nie godzina W, a spacer wśród spacerowiczów. Różnica znaczna.
buńczuczny
buńczuczny 04.08.2017, 09:10
Jeśli ktoś chce odwołać partię rządzącą w jego przekonaniu szkodliwie (nieważne, czy to prawda, i która partia aktualnie), to pan Frelichowski i inni uważają że to "zamach na demokrację i legalnie wybraną władzę".
Jak pan Frelichowski dokładnie to samo, co (według rządzących) teraz protestujący względem PiS chce wymóc na jednym radnym - to jest obrońca demokracji.

Nie na darmo pan Frelichowski wykazuje się znajomością wystąpień pana Jerzego Urbana. To się nazywa mistrz obłudy - krzyczeć w banku "łapaj złodzieja", samemu pchając się do sejfu w tym czasie...

"Swoim wyjątkowo buńczucznym listem pokazał Pan również brak szacunku dla mieszkańców powiatu i Pańskich wyborców, czyli podatników,którzy składają się na Pańską dietę radnego. Jeżeli nie chce się Pan zrzec mandatu, to niech Pan chociaż zrezygnuje z pobierania diet"
Prostak
Prostak 04.08.2017, 09:41
Jeszcze raz, tylko prościej. ;-)
haha
haha 04.08.2017, 10:13
hahahahahaha
n
n 04.08.2017, 08:56
Jako mieszkaniec powiatu, dziekuje panu F , za troske, i organizowanie przez niego " Imprez"i upraszam o zakończenie pokazywania sie gdziekolwiek i w czyimkolwiek imieniu poza własnym . dzieki
ps. Mowa ciała - te splecione, agresywnie i butnie rece. Zdecydowanie dzieki i rezygnuje:)
chłodnym okiem
chłodnym okiem 04.08.2017, 00:00
Hieny czyhają na czyjś błąd żeby się tylko wybić.
zoolog
zoolog 04.08.2017, 00:07
Hieny to jedzą padlinę, a tu chodzi o unieszkodliwienie drapieżnika, który może jeszcze kogoś zaatakować.
limba
limba 03.08.2017, 23:30
Sąd powinien wymierzyć 2 kary. Jednemu i drugiemu. Takie moje zdanie.
skandal
skandal 03.08.2017, 22:46
Sprawa jest publiczna, w publicznym miejscu, dokonana przez osobę publiczną więc każdy może mieć swoją ocenę sytuacji i publicznie ją wyrażać!
spokój
spokój 03.08.2017, 23:17
A dajcie już spokój z tym odgrzewaniem kotleta. Radny zrobił to co zrobił. „picermen” zrobił to co zrobił. Dorabianie TYLKO jednemu rogów i TYLKO drugiemu aureoli jest tak samo głupie. Nikt normalny nie uwierzy, że nie była to prowokacja. Nikt normalny nie powie, że radny zrobił dobrze.
A teraz niech się adwokaci zajmą zbieraniem okoliczności łagodzących, kontekstów i wszystkiego, co wpływa na proces. Bo niektórzy chcą sobie tu podbić popularność. I wyżyć się na innych.
Albo załatwiać własne porachunki.
Co potwierdza, że polityka i najstarszy zawód świata mają ze sobą dużo wspólnego!
Magdalena Prawie- Ogórek
Magdalena Prawie- Ogórek 03.08.2017, 20:40
Ten Kamilek to widac jakaś szycha, celebryta wiejski z potężnym parciem na szkło. A nazwisko z jakiego zmienił?
ixi
ixi 03.08.2017, 21:05
Podobno Kirchenbaum
bidul
bidul 03.08.2017, 21:11
O co wam chodzi?
czyt.
czyt. 03.08.2017, 21:17
To chyba żart z tego jak Ogórek dała plamę czepiając się Borowskiego, że zmienił nazwisko. A to zmienił jego ojciec...
albercik
albercik 03.08.2017, 19:51
Nie długo dojdzie do tego że chłop nie będzie mógł z gołą babą w windzie....
paweł K
paweł K 03.08.2017, 19:43
Ooosssssssssssoooooo chhchhhchhhhooooozzzzzzzziiiiii
rumburak
rumburak 03.08.2017, 18:41
Do osoby o nicku: oczywiście!
W 100% się z tobą zgadzam że jajkami nie można w nikogo rzucać,ani w Gryfinie ani w Sanoku ani w żadnym innym mieście.Jajko jest twarde,można kogoś trafić w oko lub skroń i tragedia gotowa.Dlatego jestem przeciwny rzucaniu jajkami.Według mnie tych w Sanoku którzy organizowali,,łańcuch światła" powinno się obrzucić gó[email protected]@wno jest miękkie i nikomu stać się krzywda nie może.Nawet twarda kupa nikomu krzywdy nie zrobi bo jest w miarę elastyczna.A jakby była za luźna to nawet i lepiej bo za jednym rzutem mogła by objąć kilka osób.Więc tak jak pisałem powyżej jajka kategorycznie odradzam ze względów bezpieczeństwa.
dobry przykład!
dobry przykład! 03.08.2017, 19:09
rumburak Dzisiaj, 18:41
Według mnie tych w Sanoku którzy organizowali,,łańcuch światła" powinno się obrzucić gó[email protected]@wno jest miękkie i nikomu stać się krzywda nie może.

Ale to też proponowali kilka godzin przed gryfińskim "łańcuchem światła"

Nie byłem na tym łańcuchu, nie wiem czy bym poszedł, nawet jeśli bym był w Gryfinie. Ale nie dziwię się, że ludzie, którzy szli - byli mocno wrażliwi na ewentualny atak.
I nie dziwię się teraz, że pan radny zareagował na groźbę obrzucenia pizzą.
W kontekście wcześniejszych wydarzeń i wpisów - była uzasadniona groźba ataku.
Marie
Marie 03.08.2017, 20:46
Gdyby każdy polityk PiS-u lub jego wyborcy brali sobie do serca słowa, które padają publicznie z ust prominentnych polityków "totalnej opozycji" żaden z nich nie powinien wychodzić z domu, a jeżeli już to dla swojego bezpieczeństwa powinien zakładać na głowę kas ochronny!

Oto dopuszczalne formy walki z „reżimem PiS-u”, proponowane przez "totalną opozycję"

Były Prezydent RP - Bronisław Komorowski: -”Czasami musimy WALIĆ PRZECIWNIKA DECHĄ W ŁEB, żeby upomnieć się o swoje”

Były Prezydent RP – Lech Wałęsa - „Będzie ultimatum: albo się zgadzacie na demokratyczne rozstrzygnięcia, albo pomożemy wam WYSKAKIWAĆ PRZEZ OKNA" -

Sławomir Neuman - „Na nich łopatka to za mało. Trzeba BEJSBOLA.”

Piotr Misiło - „Tak, rzucałem w towarzysza Piotrowicza tymi poprawkami i żałowałem, że nie są WYRYTE W KAMIENIU”

Na koniec wisienka na torcie - śp. A. Wajda swego czasu poszedł jeszcze dalej w swoich pomysłach walki z kaczystami:

"Dopóki po ziemi łazi ostatni kaczystowski wyborca - nie spoczniemy"

PS. Z moherowym pozdrowieniem dla wszystkich oponentów politycznych:))
spokój
spokój 03.08.2017, 23:21
Marie - bardzo jednostronnie widzisz świat. Jak to było? Drzazgę w oku bliźniego, belki w swoim nie dostrzegasz"?
Pokaż mi partię, która nie ma na koncie głupich agresywnych wypowiedzi, która nie ma na koncie żadnych przekrętów.
Nie pochwalam tego, ale jak się zaczyna pyskówka, to trudno żeby jedna strona sonety Szekspira cytowała.
I nie mam zamiaru rozstrzygać jak w piaskownicy "kto zaczął". Polityka i najstarszy zawód świata mają wiele wspólnego
Marie
Marie 03.08.2017, 23:14
Ojojoj, widzę jedną łapkę w dół:)
Nie spodobały się komuś pomysły czołowych polityków "totalnej opozycji"? Zbyt łagodnie chcą się rozprawić z członkami partii rządzącej?

Ok, podrzucę coś naprawdę mocnego, może się w końcu spodoba...?

Radny Platformy Obywatelskiej - Michał Skoczeń
„(...) mam szczerą nadzieję że zobaczę kiedyś egzekucję tej pisowskiej bandy - Kaczyńskiego, Dudy, Macierewicza, Szydło, Kuchcińskiego, Kępy i kilku innych. Pokazową i publiczną tak żebym mógł otworzyć szampana, opluć i rzucić kamieniem. Piszę to w pełni świadomy i trzeźwy. Jako człowiek, radny oraz członek PO. I będę pisał dopóki ta egzekucja nie nastąpi. Oni nie zasługują nawet na proces tylko na piach” (pisownia oryginalna).
ćwiczenie z myślenia
ćwiczenie z myślenia 03.08.2017, 22:32
Nie ma jak to z mównicy polecieć tekstem "zdradzieckie mordy, zabójcy"?
To się nazywa obłuda, jak widzisz wypowiedzi tylko jednej strony.
I nie zmuszaj, żeby szukać cytatów radnej Kołakowskiej, posłanki Pawłowicz i całej reszty...
Marie
Marie 03.08.2017, 23:32
Nie, tak jak większość Polaków słyszę, czytam ostre wypowiedzi z obu stron i tez krytycznie je oceniam. Ale jeszcze coś - to z lewej strony lecą słowa NAWOŁUJĄCE do FIZYCZNEJ ELIMINACJI przeciwników politycznych.
spokój
spokój 03.08.2017, 23:24
O tym właśnie była mowa - nieważne "kto zaczął", jaki był kontekst, kto powiedział pierwszy, kto odpowiadał itp itd.
Polityka leci na bagno - najdelikatniej mówiąc!
Tak samo w tej sprawie. Idiotyzmem jest przekonywanie, że ktokolwiek tu jest świętym albo diabłem!
Są równi jeden drugiemu.
jojalna lola
jojalna lola 03.08.2017, 19:35
Człowieku puknij się w głowę co ty piszesz.A jakby ktoś niósł rower to też by się bali że ich rowerami obrzucą?A jakby dwóch gości niosło kanapę to by się bali że kanapami?tak?Jak tacy strachliwi to niech w domu siedzą a nie łażą ze świeczkami po mieście.
nie rób drugiemu, co tobie niemiłe
nie rób drugiemu, co tobie niemiłe 03.08.2017, 19:40
Chcielibyście wszystkich zastraszyć - ale się nie da. A jeśli uważasz, że przechodzenie o 21 przez tłum z kanapą albo NIESIONYM rowerem to normalne zachowanie - TO IDŹ TAK NA KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE! ZA TYDZIEŃ!
jojalna lola Dzisiaj, 19:35 Jak tacy strachliwi to niech w domu siedzą a nie łażą ze świeczkami po mieście.
kierowca
kierowca 03.08.2017, 21:05
Od czasu do czasu zdarza mi się nieść rower między godz 21 a 23 podczas powrotu z pijalni piwa.Jechać nie mogę bo by to groziło utratą prawa jazdy.I CO TY NA TO??MOŻNA?
moher
moher 03.08.2017, 22:34
Czyli ten gościu z pizzą też był pod gazem? Nie sądzę, żebyś z tym taranem parł na tym gazie przez tłum.

Zresztą spróbuj za tydzień w Warszawie! Powodzenia!
Łowca duchów
Łowca duchów 03.08.2017, 19:56
Na razie to KODowici straszą wszystkich w koło.Normalni ludzie siedzą w domu albo pojechali na urlop.Ty wiesz że można wykitować na serce jak się zobaczy kogoś kto po ciemku lezie środkiem miasta z zapaloną świecą.A jak lezie kilkunastu ze świecami?Toż to prawie jak zombie.W najlepszym przypadku można się ze..rać ze strachu.
pic afera
pic afera 03.08.2017, 20:15
Łowca duchów Dzisiaj, 19:56 Normalni ludzie siedzą w domu albo pojechali na urlop.

I KTO TU GADA JAK URBAN NA KONFERENCJACH RZECZNIKA RZĄDU?
Przecież to dokładnie ten sam tekst, jak w latach 80 wobec "nielegalnych" demonstracji!
Panie Frelichowski, nie ośmieszaj się pan, angażując się w tę "picaferę"!!!
jojalna lola
jojalna lola 03.08.2017, 20:50
Daj chłopu spokój.Co ty chcesz od tego Frelichowskiego?Zakochałeś się czy co?
Zresztą: pic afera,nie rób drugiemu co tobie nie miłe,dobry przykład!,oraz oczywiście! to ta sama osoba.Poszukała bym jeszcze kilku nicków w innych artykułach pod którymi ta osoba się również ukrywa ale mi się nie chce du....y tym zawracać.Można cię łatwo poznać po sposobie wysławiania się(bardzo prostym zresztą).I nawet jakbyś napisał w nicku cokolwiek i tak wiadomo że to ty.
głupi przykład:(
głupi przykład:( 03.08.2017, 22:42
Taka śledcza - a nick całkiem świeży:) Patrz pani, patrz - to już zaczynacie analizować wpisy? Marzy wam się wszechwładza?
Co do nicków - jeśli uważasz, że pod twoim postem ktokolwiek podpisze się "dobry przykład", to nie licz na to!
plebs
plebs 03.08.2017, 17:00
Nie wskazując na nikogo uważam że wiejskim kacykom woda sodowa wali w łepetynę.Sądzą że jak otrzymali od pospólstwa i kmiotów jakiś tam mandat społeczny to stali się automatycznie równi posłom na sejm albo senatorami RP i że zostali wiecznie przyspawani do wiejskiego koryta.
W związku z tym przypominam wszystkim kacykom w szcególności wiejskim,miejskim i ogólnopolskim że przy korycie sie tylko bywa
Picoland
Picoland 03.08.2017, 15:04
Kamil piękna odpowiedź tylko nasuwa się pytanie czy pan radny ją rozumie?Śmiem twierdzić że jednak będzie miał z tym problem.
Syla
Syla 03.08.2017, 18:06
Piękna to moze byc kobieta a nie odpowiedz.Co do zrozumienia tekstu to nie musi sie pan zamartwiac,pan Marek to inteligentny i oczytany czlowiek niejeden w tym miescie i na tych forach nie dorownuja mu do pięt,nie wiem jak się odniesie do odpowiedzi ale widzę ze tu nie ma do kogo się odnosic bo wszystko wiecie najlepiej.
Drukarz
Drukarz 03.08.2017, 18:42
Tak to już widzieliśmy i czytaliśmy:))
Każdy ma swój honor:)
Każdy ma swój honor:) 03.08.2017, 16:23
Tak, przywołuje panów Urbana i Kiszczaka i ani się nie zająknie, że oni przez całe lata osiemdziesiąte tłumaczyli, że właśnie ci demonstranci to są nielegalni i że nie zgłosili, i zakłócają ruch uliczny i uniemożliwiają przejście spokojnym ludziom. Trzeba naprawdę nie mieć za grosz wyczucia, żeby w takim kontekście powoływać się na panów Urbana i Kiszczaka.

Albo celowo manipulować!

Pozostałe