Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
sobota, 27 kwietnia 2024 03:20
Reklama
News will be here
Reklama

Jarmark Moryński ze specjalną strefą edukacyjno-sportową

Twórca kampanii społeczno-edukacyjnej „9 milionów powodów” oraz jedna z marek leków przeciwbólowych bez recepty, patron programu ćwiczeniowego „Rusz się Polsko”, łączą siły we wspólnej, objazdowej akcji skierowanej do seniorów. Już 20 lipca br. odwiedzą Moryń, aby edukować seniorów w kwestii dbania o protezy zębowe, a także zachęcać do aktywności fizycznej i cieszenia się pełnią życia bez względu na wiek. W specjalnie stworzonej strefie przy ulicy Akacjowej na uczestników czeka masa atrakcji, między innymi darmowe konsultacje higieny jamy ustnej czy ćwiczenia z trenerem.
Jarmark Moryński ze specjalną strefą edukacyjno-sportową

Autor: fot. dost.

Edukacja seniorów w kwestii higieny jamy ustnej podczas Jarmarku Moryńskiego

W tym roku to już druga edycja kampanii „9 milionów powodów”. Powstała ona, aby edukować ludzi w zakresie higieny jamy ustnej oraz aby uświadamiać, że noszenie protezy to całkowicie normalna rzecz i nie powinna stanowić tematu tabu. Ambasadorem kampanii po raz kolejny został Robert Janowski,
Wielu ludzi noszących protezę zębową przyznaje, że odbiera im to pewność siebie, przez co są mniej aktywni i częściej niż inni rezygnują ze spotkań z rodziną i znajomymi. Chcąc przekonać seniorów do tego, że noszenie protezy nie powinno wiązać się z żadnymi ograniczeniami, jedna z firm podjęła w tym roku szereg działań skierowanych bezpośrednio do nich. Podczas drugiej edycji projektu eksperci tej firmy wyruszą w Polskę, aby osobiście porozmawiać z Polakami na tematy związane z pielęgnacją protez zębowych.

Już 20 lipca w godzinach 10:00-17:00 na uczestników Jarmarku Moryńskiego będzie czekał bus edukacyjny, w którym zespół fachowców z zakresu stomatologii będzie prowadzić darmowe konsultacje na tematy związane z higieną jamy ustnej czy poprawnego stosowania kremów do protez. Na uczestników imprezy będą czekać również próbki produktów.

Aktywni seniorzy, czyli ćwiczenia i konsultacje dla mieszkańców Morynia

O strefę aktywności podczas Jarmarku Moryńskiego zadba jedna z marek leków bez recepty, która jako specjalista do walki z bólem, jest odpowiedzialna za program „Rusz się Polsko”, zachęcający seniorów do codziennego ruchu. W jego ramach eksperci stworzyli zestaw 20-minutowych ćwiczeń, pomagający tym, którym dolegliwości mięśni i stawów przeszkadzają w codziennym życiu. Z badań Światowej Organizacji Zdrowia wynika, że już 20 minut ćwiczeń dziennie pomaga zwiększyć ruchomość stawów, wzmocnić mięśnie i poprawić samopoczucie. Poza serią ćwiczeń, które są ogólnodostępne na stronie programu „Rusz się Polsko”, przedstawiciele owej marki postanowili przygotować objazdową akcję edukacyjno-sportową.

Podczas Jarmarku Moryńskiego, seniorzy będą mogli skorzystać z porad specjalistów owej marki i wziąć udział w ćwiczeniach na matach z trenerem. 20-minutowe zajęcia pod okiem specjalisty mają na celu wskazanie odpowiednich aktywności, które można wykonywać każdego dnia w celu poprawy samopoczucia i sprawności ruchowej mięśni i stawów.

Poza strefą edukacyjno-sportową na uczestników czeka również fotobudka, gdzie odwiedzający będą mogli zrobić pamiątkowe zdjęcia. Bus, wokół którego zbudowane zostanie miasteczko obu marek zlokalizowany będzie przy ulicy Akacjowej. Więcej informacji o projekcie i kampaniach znajduje się na stronie: https://www.9milionowpowodow.pl/ oraz https://ruszsiepolsko.pl/.

 

[1] Raport IQS dla GSK “Corega Tracking”, lipiec 2017, s. 5


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama