Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
piątek, 5 grudnia 2025 11:24
Reklama
Reklama
Reklama

Pójdzie na współpracę. Nabór na koordynatora ds. komunikacji zamknięty

Do wczoraj, 23 stycznia 2018 r. można było składać oferty w ogłoszonym przez burmistrza Gryfina Mieczysława Sawaryna naborze na tak zwanego koordynatora ds. komunikacji. Koperty z aplikacjami należało zatytułować: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – współpraca z mediami”.
Pójdzie na współpracę. Nabór na koordynatora ds. komunikacji zamknięty

Zapytaliśmy zatem, ilu chętnych zgłosiło się do tworzenia polityki informacyjnej w gminie Gryfino i komunikowania się w imieniu władz samorządowych z mediami oraz mieszkańcami, a także kiedy będzie przeprowadzony drugi etap naboru. Dzisiaj otrzymaliśmy odpowiedź od sekretarz Ewy Sznajder.

-W odpowiedzi na Pańskie zapytanie dotyczące naboru na stanowisko urzędnicze - koordynator ds. komunikacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Gryfinie informuję, że w wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta. W najbliższych dniach zostanie ona zweryfikowana przez komisję rekrutacyjną – informuje portal igryfino sekretarz Ewa Sznajder.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku koordynatora ds. komunikacji:

1. przygotowanie zasad polityki informacyjnej w gminie Gryfino, w szczególności obejmującej sposób przygotowania i prezentacji treści informacyjnych w mediach tradycyjnych, społecznościowych oraz własnych kanałach informacyjnych,

2. wdrożenie polityki informacyjnej, w szczególności koordynacja działań poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu i jednostek organizacyjnych gminy,

3. inicjowanie i prowadzenie akcji informacyjnych z zakresu komunikacji z mieszkańcami gminy Gryfino, z potencjalnymi nowymi mieszkańcami, turystami oraz z przedsiębiorcami.

Wybrane wymagania od kandydata to m.in.:

1. wykształcenie wyższe (wymagany profil: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, public relations, prawnicze, administracyjne lub pokrewne),

2. co najmniej trzyletni staż pracy lub prowadzenie co najmniej trzyletniej działalności gospodarczej w zakresie realizacji zadań określonych w ogłoszeniu,

3. znajomość stosowania przepisów prawnych z zakresu realizowanych zadań, a w szczególności ustawy Prawo prasowe, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych,

4. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,

5. znajomość specyfiki i problemów gminy Gryfino,

6. znajomość zasad funkcjonowania radia, telewizji i prasy,

7. biegła znajomość obsługi komputera,

8. umiejętność redagowania tekstów,

9. znajomość zasad komunikacji oraz łatwość wystąpień publicznych.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama