Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
sobota, 13 grudnia 2025 16:32
Reklama
Reklama

Nie mogłem się dodzwonić do przychodni, to poszedłem tam

Próbowałem się dodzwonić do przychodni Vita-Med w Gryfinie. Przez dwie godziny dzwoniłem bezskutecznie. Postanowiłem się przejść i zobaczyć co jest grane.
Nie mogłem się dodzwonić do przychodni, to poszedłem tam

Stanąłem przed drzwiami Vita-Medu i obserwuję. Tam są szklane drzwi, więc wszystko widać co się dzieje w rejestracji. Dzwonię z komórki, a pani stoi, potem podchodzi druga i sobie rozmawiają jak gdyby nigdy nic. A w telefonie mam sygnał zajętości, czyli podejrzewam, że słuchawka telefonu stacjonarnego jest po prostu odłożona.

Prędzej do lekarza można się dodzwonić, jak się ma numer, niż do rejestracji.

czytelnik


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Pycio 30.05.2022 11:03
Złamane serce bi bardziej niż złamany ku*as

no 30.05.2022 11:26
Ma się rozumie złam asie.

AJWAJ ALELUJA I NA SATURNA 07.10.2020 12:39
PO CO DZWONIĆ PŁACISZ UBEZPIECZENIE TO ZAWSZE MOZESZ WPAŚĆ DO PRZYCHODNI I ZA TE UBEZPIECZENIE POSIEDZIEĆ NA ŁAWECZCE W ŚRODKU AH AHA HA NIC PO ZATYM AH AHA AH

kijem w szprychy 07.10.2020 01:17
Kijem w parapet." Epidemiczne" metody przychodni w Tarnobrzegu Żeby dostać skierowanie do specjalisty, trzeba zastukać kijem w parapet - to nie żart, ale realia jednej z przychodni zdrowia w Tarnobrzegu (woj. podkarpackie). Ten nietypowy sposób na kontaktowanie się pacjentów z personelem stał się hitem w sieci.. .Siedem miesięcy walenia kijem w parapet To się zaczęło od marca, siódmy miesiąc taki proceder trwa. Wszyscy uznali to za normalne i nikt się temu nie dziwi - mówi jeden z mieszkańców miasta. Kijem w parapet po skierowanie. Nietypowe rozwiązanie w Tarnobrzegu (Polsat News) "Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca"

Gryfinianka 06.10.2020 22:24
Nigdy nie miala problemu dodzwonić się do przychodni zawsze odbierają panie telefony no chyb ze zajęty to za chwilę dzwonię znowu i sygnał wolny.Jak sie chce przyczepic to czegis to znajdzie zawsze jakiś powód nie pasuje przychodnia prosze sie przeniesc do innej tam moze odbiora od razu

Ewa 07.10.2020 10:08
To może niech Pani się zwolni jak się pracować nie chce, bo podejrzewam, że to sama rejestratorka pisze. Ale taka jest prawda , nie można się do was dodzwonić.więc po siedzieć w przychodni lepiej w domu.

pacjentka 07.10.2020 12:45
Zgadzam się z panią Ewą i dodam że jak tak będzie dalej to nie będziecie mieli na karku igryfino tylko telewizję.

Rafo 30.05.2022 09:12
zasra.na kiedro pracujesz tam i trzęsiesz *** ze strachu że w końcu ktoś się dopatrzy co robisz i z hukiem wylecisz z pracy. Mam nadzieję że tak własnie bedzie

Rob 06.10.2020 21:51
J.. p... człowiek chory chce pójść do lekarza, a lekarz zdziwiony no jak to przecież pan jest chory i udzielę porady przez telefon - k....a mać co to ma być ....

Robert 07.10.2020 13:11
Wytyczne rządu xD

Pacjent 06.10.2020 21:51
Ja uważam, że pracują tu specjaliści wysokiej klasy i nigdy nie mam żadnych problemów z umówieniem czy przeprowadzeniem wizyty. Wszystko sprawnie, profesjonalnie, jak należy. W aktualnej sytuacji wręcz współczuję konieczności narażania siebie i swoich bliskich. Z dnia na dzień przez Covid musieli się przeorganizować, przejść w tryb teleporad i zapewnić wszelkie środki bezpieczeństwa, co na pewno było nie lada wyzwaniem. Nie mam zarzutów. Wydzielone strefy, zachowane wytyczne. Tak trzymać!

Max 07.10.2020 12:25
Którzy to tacy specjaliści? ? toż to tylko lekarze rodzinni. Pozamykani na cztery spusty. Jedyne co robią to leczą pacjentów telefoniczną porada żeby wezwać karetkę. A karetka cyk jedzie do zapalenia dróg moczowych bo lekarz się boi... a wieczorem z tym samym lekarzem stoję w kolejce w biedronce ? specjaliści kur*a!

Dominika 07.10.2020 15:12
Hahha a przepraszam kim Pan jest? Ciekawe ? Hahhahahha zwykli. Wie Pan czym jest specjalizacja po medycynie? Przy okazji wskaże, że są jeszcze pediatrzy, pulmonolog itd. Jak Pan się nie zna to proszę się nie wypowiadać. A co do Biedronki to lekarz ma przepraszam, nie jeść czy jak hah? Proszę uruchomić myślenie albo się nie wypowiadać.

a 07.10.2020 15:39
Aż lekarze rodzinni. Specjaliści medycyny rodzinnej są na świecie najbardziej cenieni. Trudna specjalizacja łącząca internę z pediatrią. Chcesz latać po lekarzach z wąskimi specjalizacjami i tak sie leczyć to zapłacisz i pożyjesz krócej. Nie rozumiesz, nie wiesz , myślisz po staremu, nie znasz się - nie obrażaj.

Dominika 07.10.2020 13:14
Przykre, że ktoś się poświęca, a tak wiele osób tego nie docenia. Gdzie my żyjemy?! ? Ciemnogród, chcący zdeptac inteligencje. Większość z Państwa pewnie uważa, że Covid to bajka hahhaha powodzenia. Zobaczymy jak zachorujecie. Jak trwoga to do Boga...

88 06.10.2020 20:49
przede wszystkim, to Przychodnia powinna powiadomić swoich pacjentów nawet poprzez media, że zmieniła numer telefonu na rejestrację. Ci co bywają tam często pewno wiedzą, natomiast ci, co bywają tam tylko jak już muszą, dzwonią na nieaktualny numer telefonu.

peron 06.10.2020 20:45
Wydaje mi się, że w przychodniach oszczędzają na personelu a w tych czasach potrzebna jest sprawna telefonistka.

Paranoja 06.10.2020 20:35
Nigdy tam nie udało mi się dodzwonić... Ciągle zajęte.... Jest to problem gdy mieszka się poza Gryfinem....Przyjadę nie ma już wolnych terminów....Na następny dzień to samo. Nie dodzwonisz się... Kompletny bezsens..

czytelnik 06.10.2020 19:36
Ja tam tez byłem dzisiaj, ale patrząc przez szybę widziałem co 5 minut odbierany telefon. Pani owszem odkładała telefon tylko na moment gdy szukała karty. Spanikowani ludzie dzwonią co chwilę stąd linia zajęta.

pacjent 06.10.2020 19:16
Nie tylko w Gryfinie przychodnie ze sobą walczą, w Chojnie też. A pacjent?

Marcin Sz 06.10.2020 19:13
Vita Med , czy Mega Med , czy teraz Lux Med....wszyscy mają s *** pacjęta, ja z dziećmi przeniosłem się do Szczecina, bo w Gryfinie patologia.

Franek S 06.10.2020 19:24
A ja do Suwałk.

J.A. 06.10.2020 18:46
Moje doświadczenia z tą przychodnią są identyczne. Telefonów nie odbierają. Jak juz cudem uda się dodzwonić to już oczywiście okazuje się, że nie ma miejsc na teleporadę. Karzą dzwonić dnia następnego, a wtedy historia się powtarza ... Tragiczne podejście do pacjenta. Na receptę na stałe leki karzą czekać ponad tydzień. Kontakt z lekarzem rodzinnym wręcz niemożliwy ...

jakieś rozgrywki osobiste? 06.10.2020 18:34
A ja nie rozumiem - przecież przychodni z kontraktami nfz jest tyle w Gryfinie. Coś mi tu wygląda na jakieś osobiste porachunki i hejt. Jak mi się nie podoba w danym sklepie - po prostu tam nie chodzę. A nie chodzę i narzekam, że mi się nie podoba....

lekarz poz 06.10.2020 18:41
To tak nie działa. Idziesz do przychodni w której złożyłeś deklarację. Nie można sobie iść do tej której się podoba w danym momencie.

taki z ciebie lekarz.... 06.10.2020 18:56
przecież możesz zmienić - nikt cię nie trzyma, co ty gadasz?

Czytelniczka 06.10.2020 18:42
Hehe osobiste porachunki ??? Tak jest w każdej przychodni w Gryfinie dzwonisz po 100 razy ?

? 06.10.2020 18:59
czyli tak jest w każdej przychodni w Gryfinie? A tu komentarze jakby było jakoś wyjątkowe. Jest wiele przychodni - można się przenieść. A jak tak jest wszędzie - to się zastanowić, dlaczego?

Jolka 07.10.2020 15:31
Możesz tylko 3 razy zmienić lekarza rodzinnego bo chcesz

Fakty 06.10.2020 20:38
Ale jak się ma 20 lat swojego lekarza... To nie takie proste jak sklep zmienić.

myk 06.10.2020 20:43
Fakty ma rację. Tu nie chodzi o lekarze ale o odbierające telefony w rejestracji.

Lola 07.10.2020 10:15
tylko że do sklepu nie płacę haraczu w formie ubezp. zdrowotnego.

Krzysztof 06.10.2020 18:27
List czytelnika oddaje niestety rzeczywistość. Smutną rzeczywistość.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama