Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
sobota, 20 kwietnia 2024 16:46
Reklama
Reklama
Reklama

Pójdzie na współpracę. Nabór na koordynatora ds. komunikacji zamknięty

Do wczoraj, 23 stycznia 2018 r. można było składać oferty w ogłoszonym przez burmistrza Gryfina Mieczysława Sawaryna naborze na tak zwanego koordynatora ds. komunikacji. Koperty z aplikacjami należało zatytułować: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – współpraca z mediami”.
Pójdzie na współpracę. Nabór na koordynatora ds. komunikacji zamknięty

Zapytaliśmy zatem, ilu chętnych zgłosiło się do tworzenia polityki informacyjnej w gminie Gryfino i komunikowania się w imieniu władz samorządowych z mediami oraz mieszkańcami, a także kiedy będzie przeprowadzony drugi etap naboru. Dzisiaj otrzymaliśmy odpowiedź od sekretarz Ewy Sznajder.

-W odpowiedzi na Pańskie zapytanie dotyczące naboru na stanowisko urzędnicze - koordynator ds. komunikacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Gryfinie informuję, że w wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta. W najbliższych dniach zostanie ona zweryfikowana przez komisję rekrutacyjną – informuje portal igryfino sekretarz Ewa Sznajder.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku koordynatora ds. komunikacji:

1. przygotowanie zasad polityki informacyjnej w gminie Gryfino, w szczególności obejmującej sposób przygotowania i prezentacji treści informacyjnych w mediach tradycyjnych, społecznościowych oraz własnych kanałach informacyjnych,

2. wdrożenie polityki informacyjnej, w szczególności koordynacja działań poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu i jednostek organizacyjnych gminy,

3. inicjowanie i prowadzenie akcji informacyjnych z zakresu komunikacji z mieszkańcami gminy Gryfino, z potencjalnymi nowymi mieszkańcami, turystami oraz z przedsiębiorcami.

Wybrane wymagania od kandydata to m.in.:

1. wykształcenie wyższe (wymagany profil: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, public relations, prawnicze, administracyjne lub pokrewne),

2. co najmniej trzyletni staż pracy lub prowadzenie co najmniej trzyletniej działalności gospodarczej w zakresie realizacji zadań określonych w ogłoszeniu,

3. znajomość stosowania przepisów prawnych z zakresu realizowanych zadań, a w szczególności ustawy Prawo prasowe, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych,

4. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,

5. znajomość specyfiki i problemów gminy Gryfino,

6. znajomość zasad funkcjonowania radia, telewizji i prasy,

7. biegła znajomość obsługi komputera,

8. umiejętność redagowania tekstów,

9. znajomość zasad komunikacji oraz łatwość wystąpień publicznych.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
KOMENTARZE
ReklamaMrówka
Reklama