Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
sobota, 13 grudnia 2025 14:30
Reklama
Reklama

Właściciel Intermarche przeprasza za zachowanie ochroniarza i zapewnia o standardach

Szanowny Panie, w nawiązaniu do listu czytelniczki, opublikowanego 11 sierpnia br., w serwisie igryfino.pl, dotyczącego „zachowania nadgorliwego ochroniarza” w sklepie Intermarché w Gryfinie, pragnę wyrazić szczery żal z powodu nieprzyjemnej sytuacji, jakiej doświadczyła klientka.
Właściciel Intermarche przeprasza za zachowanie ochroniarza i zapewnia o standardach
Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie i dobre samopoczucie wszystkich klientów, a szczególnie tych, którzy podobnie jak autorka listu, regularnie nas odwiedzają.  Zachowanie ochroniarza, o którym była mowa, z pewnością było naganne, dlatego przeprowadziłem z pracownikiem rozmowę dyscyplinującą i mam nadzieję, że podobna sytuacja w przyszłości już się nie powtórzy. Zamierzam też osobiście przeprosić panią za to, że ucierpiała z powodu postępowania ochroniarza.
 
Zapewniam, że zespół Intermarché w Gryfinie dokłada wszelkich starań, by zapewnić najwyższy standard obsługi swoich klientów, a co za tym idzie, by każdego z nich traktować uprzejmie i z szacunkiem.
 
Z poważaniem
Mateusz Dubicki
Właściciel sklepu Intermarché w Gryfinie
 
O sprawie, do której odnosi się pan Mateusz Dubicki, pisaliśmy tutaj: www.igryfino.pl/artykul/Jestem-oburzona-zachowaniem-nadgorliwego-ochroniarza-__12869

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama