Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie i dobre samopoczucie wszystkich klientów, a szczególnie tych, którzy podobnie jak autorka listu, regularnie nas odwiedzają. Zachowanie ochroniarza, o którym była mowa, z pewnością było naganne, dlatego przeprowadziłem z pracownikiem rozmowę dyscyplinującą i mam nadzieję, że podobna sytuacja w przyszłości już się nie powtórzy. Zamierzam też osobiście przeprosić panią za to, że ucierpiała z powodu postępowania ochroniarza.
Zapewniam, że zespół Intermarché w Gryfinie dokłada wszelkich starań, by zapewnić najwyższy standard obsługi swoich klientów, a co za tym idzie, by każdego z nich traktować uprzejmie i z szacunkiem.
Z poważaniem
Mateusz Dubicki
Właściciel sklepu Intermarché w Gryfinie
O sprawie, do której odnosi się pan Mateusz Dubicki, pisaliśmy tutaj: www.igryfino.pl/artykul/Jestem-oburzona-zachowaniem-nadgorliwego-ochroniarza-__12869







Napisz komentarz
Komentarze