Zarząd Związku Gmin Dolnej Odry ogłosił nabór kandydatów na stanowisko kierownika biura Związku w Chojnie 18 czerwca 2013 r. Wymagane dokumenty należało złożyć do 28 czerwca br.
O stanowisko kierownika biura Związku mogła ubiegać się osoba, która posiada: jednolite studia magisterskie (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie i organizacja, zarządzanie i marketing, prawo lub zamówienia publiczne) lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie bądź ekonomiczne studia podyplomowe. Ponadto kandydat musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego, w tym minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.
Kandydat na stanowisko kierownika Biura Związku powinien również posiadać znajomość m.in., zagadnień związanych z gospodarką komunalną, ochroną środowiska, rozwojem lokalnym; problematyki organizacji i statusu Związku, ustawy o samorządzie gminnym oraz aktów wykonawczych do ustawy. Powinien także posiadać znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym oraz prawo jazdy kategorii B.






Napisz komentarz
Komentarze