Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 15 grudnia 2025 04:32
Reklama
Reklama

Zalando inwestuje, więc sprawdza rynek

Coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy w sieci, a prognozy wskazują, że rynek e-commerce ma wzrosnąć w tym roku o prawie 9 mld złotych. Najczęściej kupowaną kategorią produktów przez polskich e-konsumentów jest odzież i akcesoria. Co kupują mieszkańcy Szczecina? Zalando sprawdziło, jakie trendy zakupowe panują w mieście nad Odrą.
Zalando inwestuje, więc sprawdza rynek
-Mieszkańcy Szczecina kupując online najczęściej wybierają odzież dziecięcą. W porównaniu z innymi miastami w Polsce, w Szczecinie ta kategoria na Zalando sprzedaje się najlepiej – mówi Tomasz Ebbig, Senior Brand Marketing Manager Zalando.
 
Jaką odzież i obuwie kupują Polacy?
Aż 72% e-konsumentów2 wskazuje odzież, akcesoria i dodatki, jako te, które najczęściej kupują przez Internet. Jak wynika z analizy Zalando, poszczególne kategorie produktów są najpopularniejsze w wybranych miastach Polski.
Bydgoszcz reprezentuje klasyczną elegancję. To miejsce z największą ilością czarnych ubrań dla mężczyzn oraz wysokich obcasów. Tutaj te kategorie produktów kupowane są najczęściej.
Wrocław, na tle innych polskich miast, wyróżnia się kolorowym oraz odważnym stylem i takie ubrania kupuje się tu najczęściej.
Warszawa jest liderem w kupowaniu odzieży sportowej oraz marek premium.
W Katowicach dominuje odzież typu „office-wear”. Tu konsumenci najczęściej wybierają formalne stroje.
Lublin, w porównaniu z innymi miastami, to stolica kobiecego stylu. Sukienki to element garderoby, który sprzedaje się tutaj najlepiej.
 
-Polska to najszybciej rozwijający się rynek e-commerce w Europie. Po czterech latach istnienia platformy modowej Zalando.pl widzimy, że dla Polaków zakupy online są czymś zupełnie naturalnym i nie budzą już takich obaw jak kilka lat wcześniej – mówi Tomasz Ebbig, Senior Brand Manager w Zalando. – Coraz więcej osób próbuje e-zakupów, a kanały mobilne odgrywają coraz większe znaczenie wśród konsumentów. Liczba wizyt na naszej stronie przez urządzenia mobilne wynosi obecnie 62%, a od końca 2014 roku do wiosny 2016 wykorzystanie kanałów mobilnych wzrosło o prawie 50%.
 
O Zalando
Zalando (https://corporate.zalando.com) jest wiodącą platformą modową w Europie. Firma z siedzibą w Berlinie oferuje swoim klientom szeroki wybór odzieży, obuwia i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci z darmową dostawą i zwrotem. W asortymencie znajdują się zarówno marki znane na całym świecie, jak i produkty lokalnych projektantów, a także marki własne. Zalando dostosowuje swoją ofertę indywidualnie do specyfiki każdego z 15 obsługiwanych krajów europejskich: Austrii, Belgii, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Luksemburga, Niemiec , Norwegii, Polski, Szwajcarii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Włoch.
 
Sieć logistyczna obejmująca trzy centra logistyczne pozwala na efektywną obsługę naszych klientów w całej Europie. Jesteśmy przekonani, że dzięki umiejętnemu połączeniu trzech komponentów, jakimi są moda, technologia i logistyka, jesteśmy w stanie zaoferować zarówno klientom, jak i partnerom produkt najwyższej jakości. Nasze adresy internetowe każdego miesiąca generują ponad 160 milionów odsłon, a w pierwszym kwartale 2016 roku 62% pochodziło z urządzeń mobilnych, co daje prawie 18,4 miliona aktywnych klientów na koniec kwartału.
Aleksandra Wysocka


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama