Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
niedziela, 14 grudnia 2025 16:32
Reklama
Reklama

Opłacalność imprezy Greenfield Open 2013

-Udział finansowy gminy Gryfino w organizacji konferencji „Potencjał Inwestycyjny Pomorza Zachodniego” w Binowie 12 września wyniósł 10.000 zł netto. Dodatkowo gmina Gryfino poniosła koszty związane z organizacją wyjazdu na teren Parku Regionalnego podczas konferencji oraz zakwaterowania gości z Bersenbrück na łączną kwotę 1600 zł – informuje nas Krzysztof Czosnowski, naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego, Strategii, Rozwoju i Inwestycji Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie. Czy przedsięwzięcie było opłacalne i przyniesie oczekiwane korzyści?
Konferencja Greenfield Open 2013 sfinansowana została przez Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, gminę Gryfino, Kostrzyńsko-Słubicką Specjalną Strefę Ekonomiczną S.A., Agencję Nieruchomości Rolnych oraz sponsorów.
 
Kto uczestniczył
Na polu golfowym Binowo Park 12 września 2013 r. odbyła się impreza Greenfield Open 2013. W jej skład wchodziła konferencja „Potencjał Inwestycyjny Pomorza Zachodniego” na temat korzyści płynących z lokalizacji inwestycji na terenie województwa zachodniopomorskiego. Uczestników powitali marszałek województwa zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz oraz burmistrz Gryfina Henryk Piłat. Naświetlili ogólne uwarunkowania inwestowania na Pomorzu Zachodnim i w strefie ekonomicznej Gryfina. Wiceprezes PAiIZ Anna Polak-Kocińska odniosła się do dużej aktywności podmiotów odpowiedzialnych za pozyskiwanie i realizację inwestycji w naszym regionie. Na temat terenów pod inwestycje głos zabrał przedstawiciel Agencji Nieruchomości Rolnych.
 
W konferencji uczestniczyło ponad 150 osób z kraju i zagranicy: przedstawiciele biznesu, samorządów i władz lokalnych, m.in. prezydent Szczecina Piotr Krzystek oraz burmistrz gminy zbiorowej Bersenbrück Horst Baier wraz z grupą przedsiębiorców z tego regionu, starosta gryfiński Wojciech Konarski. Wśród gości biorących udział w konferencji znaleźli się między innymi Paweł Szynkaruk, dyrektor Generalny Polskiej Żeglugi Morskiej oraz Adam Grzebieluch, wiceprezes Banku Ochrony Środowiska.
Głównym celem przedsięwzięcia było przeprowadzenie działań promocyjnych i wizerunkowych regionu zachodniopomorskiego oraz gminy Gryfino. W konsekwencji zintensyfikowanie pozyskiwania nowych inwestorów.
Konferencja Greenfield Open 2013 została objęta patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych.
Partnerami imprezy byli: Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna SA, Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie, województwo zachodniopomorskie oraz gmina Gryfino.
 
Przyjemne z pożytecznym
Konferencji towarzyszyły akademia golfa i turniej golfowy. We wszystkich aranżacjach imprezy uczestniczyło ponad 250 gości. Pierwszą grupę stanowili golfiści uczestniczący w turnieju golfowym na mistrzowskim polu golfowym. Do turnieju przystąpiło blisko 50 zawodników z kraju i zagranicy.
Każdy z nich otrzymał pakiet materiałów promocyjnych informujących o regionie. Golfiści to w znakomitej większości przedstawiciele biznesu, inwestorzy. Jednocześnie są to osoby, które mają bardzo rozległe kontakty zawodowe. Na szczególną uwagę zasługuje obecność: Wojciecha Łapińskiego reprezentującego Wydział Promocji i Inwestycji Ambasady RP w Brukseli, Roberta Owczarzaka – reprezentującego największy i najbardziej prestiżowy korporacyjny klub golfowy w Brukseli „Golf de Chateau de la Tournette”, który skupia 1600 członków, Matthiasa Waraczewskiego, który występował w imieniu grupy ponad 20 przedsiębiorców z Kolonii (Niemcy); Henryka Przybylskiego, który jest doradcą Sławomira Sikory - prezesa Banku Citi Handlowy SA.
-Reprezentują oni szerokie spektrum aktywności gospodarczej, począwszy od handlu nieruchomościami, skończywszy na konsultingu gospodarczym czy finansowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych. Jesteśmy przekonani, że efekty kontaktu z tą grupą przedsiębiorców nabiorą wymiaru współpracy gospodarczej. Władze Gryfina wyrażają przekonanie, że tegoroczna edycja Greenfield Open 2013 przyniosła oczekiwane efekty i wpisze się na stałe w kalendarz najważniejszych imprez promocyjnych regionu – mówi naczelnik Krzysztof Czosnowski.

  


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: kasa misiu kasaTreść komentarza: 120 tysięcy dla Zenka? Polsat chyba kompletnie odleciał! Na tle Stinga to jest żart, ale wciąż to jest olbrzymia kwota za kilkanaście minut śpiewania do playbacku. Widać, że Polsat stawia na masowego, najmniej wymagającego widza i tanie rozrywki. Szkoda, bo mieli tam Beata Kozidrak i Edytę Górniak, a na billboardach i tak będzie Zenek.Data dodania komentarza: 14.12.2025, 15:25Źródło komentarza: Telewizyjna rywalizacja sylwestrowa. Kto stawia na Stinga, a kto na wykonawców disco poloAutor komentarza: gośćTreść komentarza: Trzeba było dostawić jeszcze kilka rzędów krzeseł bliżej sceny. Niepotrzebna dziura.Data dodania komentarza: 14.12.2025, 15:17Źródło komentarza: Nauczyciele na scenie! Jubileusz z pompą i kabaretowym humoremAutor komentarza: bankowiecTreść komentarza: Absolutnie tak! Czesi, Węgrzy, Ukraińcy – wszyscy mają swoje znaki. Polska, jako lider regionu, po prostu musi mieć symbol. Znak graficzny to podstawa identyfikacji wizualnej waluty. Ktoś, kto uważa, że to jest niepotrzebne, nie rozumie znaczenia brandingu w dzisiejszym świecie. Jestem za szybką implementacją.Data dodania komentarza: 14.12.2025, 15:09Źródło komentarza: Ciekawostka: Złotówka ma mieć nowe oznaczenie. Niczym dolarAutor komentarza: A. ŻmijewskiTreść komentarza: Zasadniczo to stacje benzynowe czy apteki pyr pyr nie powinny mieć ustawowej możliwości sprzedawania alkoholu czy papierosów, peawda pyr pyr? No tak na logikę pyr pyrData dodania komentarza: 14.12.2025, 15:08Źródło komentarza: Alkohol na stacjach paliw ma być ukryty. Zakaz sprzedaży nie rozwiąże problemu pijanych kierowców
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama