PORZĄDEK OBRAD XXXII sesji Rady Miejskiej w Gryfinie w dniu 26 stycznia 2017 r. o godz. 1000
I.Sprawy regulaminowe
1/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum,
2/ przyjęcie protokołu z XXXI sesji.
II.Zgłaszanie wniosków komisji Rady.
III.Zgłaszanie interpelacji i zapytań radnych.
IV.Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Gryfino o stanie finansów publicznych na koniec 2014 roku.
V.Informacja Przewodniczącej Rady o działalności Rady Miejskiej w Gryfinie w 2016 roku
VI.Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdań z działalności stałych komisji Rady w 2016 r.
VII.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej, położonej w obrębie ewidencyjnym nr 2 miasta Gryfino na rzecz aktualnego użytkownika wieczystego
VIII.Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Gryfino do Europejskiego Ugrupowania Współpracy Terytorialnej „Odra+Oder”
IX.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/61/11 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 9 czerwca 2011 r. w sprawie opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola publiczne oraz oddziały żłobkowe w przedszkolach prowadzonych przez Gminę Gryfino
X.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVI/233/16 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 25 sierpnia 2016 r. w sprawie utworzenia i nadania statutu Żłobkowi Miejskiemu w Gryfinie
XI.Podjęcie uchwały w sprawie:
1/ określenia stawek opłat za usuniecie drzew lub krzewów na terenie miasta i gminy Gryfino – DRUK NR 7a/XXXII
2/ określenia stawek opłat za usuniecie drzew lub krzewów na terenie miasta i gminy Gryfino – DRUK NR 7b/XXXII
3/ określenia stawek opłat za usuniecie drzew lub krzewów na terenie miasta i gminy Gryfino – DRUK NR 7c/XXXII
odrębnie do każdej uchwały:
-stanowiska Komisji Rady,
-dyskusja,
-podjęcie uchwały.
XII.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXIII/198/16 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 25 maja 2016r. w sprawie utworzenia samorządowej jednostki organizacyjnej „Centrum Usług Wspólnych w Gryfinie” i nadania jej statutu
XIII. Informacja Burmistrza o pracach podejmowanych w okresie międzysesyjnym i z wykonania uchwał Rady - uwagi i zapytania.
XIV. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych zgłoszone w pkt. III.
XV. Wolne wnioski i informacje.








Napisz komentarz
Komentarze