Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
piątek, 10 maja 2024 05:34
Reklama

O bankomacie, który pieniędzy nie wypłacił. Mamy odpowiedź banku

O pomoc do nas zwróciła się czytelniczka, którą wczoraj, 9 lutego 2017 r. spotkała przykra niespodzianka. Otóż bankomat mieszczący się w sklepie Intermarche przy ul. 9 Maja w Gryfinie w pewnym momencie zaciął się, pieniędzy nie wypłacił, ale okazało się, że zostały one pobrane z konta. Obiecaliśmy interwencję w opisanej sprawie. Dyrektor gryfińskiego Oddziału Banku Pekao S.A. zareagował bardzo szybko.
O bankomacie, który pieniędzy nie wypłacił. Mamy odpowiedź banku

Z dyrektorem Oddziału rozmawialiśmy dzisiaj, 10 lutego 2017 r. Wiedział już o całej sprawie. Uzgodniliśmy, że odpowiedź otrzymamy na piśmie w ciągu 2 tygodni.

Jednak korespondencję otrzymaliśmy jeszcze dzisiaj, zaledwie parę godzin po rozmowie.

Poniżej przedstawiamy odpowiedź dyrektora  gryfińskiego Oddziału Banku Pekao S.A.

Zaistniała sytuacja miała miejsce w dniu 9 lutego 2017. Podczas transakcji wypłaty środków pieniężnych przez klientkę, nastąpiło wyłączenie zasilania bankomatu, co uniemożliwiło fizycznie wypłatę pieniędzy. Urządzenie w ciągu kilku minut zostało uruchomione ponownie. Klientka złożyła reklamację w powyższej sprawie w dniu 09.02.2017, która została rozpatrzona dzień później i środki już zostały zwrócone na rachunek bankowy klientki.

Wyłączenie zasilania bankomatu nie wynika z jego wadliwości, więc nie przewiduje się jego wymiany, a naprawa jest niepotrzebna, gdyż jego wyłączenie wyniknęło z czynników zewnętrznych. Reklamacja dotycząca tego bankomatu, która wpłynęła do naszego oddziału jest pierwszą tego typu od momentu zainstalowania bankomatu we wrześniu 2016 roku.

 Rafał Koczkodaj, dyrektor Oddziału

Bank Pekao S.A.

I Oddział w Gryfinie

ul. Parkowa 3

 

O zdarzeniu, które spotkało naszą czytelniczkę, napisaliśmy tutaj:

http://www.igryfino.pl/wiadomosci/21770,pozbawil-gryfinianke-srodkow-do-zycia


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama