Organizatorzy przygotowali dla uczniów cała gamę atrakcji. Dzieci posługując się wcześniej przygotowaną mapką mieli za zadanie odnaleźć stacje oznaczone poszczególnymi numerami, na których czekały na nich zadania do wykonania. Po wykonaniu zadań w ściśle określonym czasie otrzymywali odpowiednią ilość punktów, które w sumie składały się na wynik końcowy. Każda z drużyn mogła sprawdzić swoją wiedzę z zakresu rozpoznawania instrumentów, melodii, itp. Dzieci współdziałając w grupie tworzyły jak najwięcej wyrazów z rozsypanki literowej, układały interaktywne puzzle oraz miały okazję zagrać w „głuchy telefon” przekazując na schodach filharmonii z ucha do ucha muzyczne hasła. Nad całością czuwali organizatorzy, a także wolontariusze, którzy aktywnie włączali się w poszczególne stacje organizując np. naukę języka migowego i naukę rozpoznawania języków obcych. Nie było przegranych. Każdej zabawie towarzyszyła ciekawość i radość ze wspólnej zabawy, dzięki której mogliśmy także nauczyć się tak wielu pożytecznych rzeczy. Z wiosennym pozdrowieniem oraz podziękowaniem dla Filharmonii Szczecińskiej za umożliwienie uczniom wzięcia udziału w super projekcie – SP Radziszewo.
tekst: MJ, foto: TZ, MJ

























Napisz komentarz
Komentarze