Po otrzymaniu zgłoszenia o rzekomo źle działających drzwiach, pojazd natychmiast został przebadany przez nasze służby techniczne, które nie stwierdziły nieprawidłowości. Zwróciliśmy również kierowcy odpowiedzialnemu za zaistniałe zdarzenie uwagę, na temat nieodpowiedniego zachowania w stosunku do pasażera. Kierowca w żaden sposób nie jest osobą uprawnioną do pouczania pasażerów a sytuacje w których dodatkowo pozwala sobie na obrażanie innych osób świadczą o bardzo niskim poziomie kultury kierowcy, za co pokrzywdzoną i innych pasażerów serdecznie przepraszamy. Mamy nadzieję, że podobna sytuacja nie będzie miała miejsca w przyszłości.
Pozdrawiam,
Paweł Sadowski
referent ds. przewozów
Skarga pasazerki: www.igryfino.pl/artykul/Zachowanie-kierowcy-jedynki-bylo-karygodne------ocenia-pasazerka__11817








Napisz komentarz
Komentarze