Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
piątek, 5 grudnia 2025 11:31
Reklama
Reklama
Reklama

Pomorze Zachodnie promuje się na lotniskach

Skandynawia to jeden z głównych kierunków, z których przybywają do nas turyści, ale i inwestorzy. Dlatego Pomorze Zachodnie od lat stawia na promocję regionu w krajach tej części Europy. Tym razem na lotniskach Danii i Norwegii prezentujemy swoje najciekawsze miejsca i wydarzenia.
Pomorze Zachodnie promuje się na lotniskach

Autor: Fot. UMWZ

W kwietniu promocja skoncentrowana została na Danii i porcie lotniczym Kopenhaga Kastrup. Nie przypadkowo: 1 kwietnia uruchomione zostało nowe połączenie z portem Szczecin – Goleniów. Pasażerowie oczekujący na swoje loty mogli zapoznać się z informacjami o tym, jak wiele możliwości spędzenia wolnego czasu oferuje Pomorze Zachodnie. Na ekranach wyświetlany był film promocyjny ujmujący m.in. Festiwal Słowian i Wikingów w Wolinie, Święto Kaszy w Trzebiatowie czy Międzynarodowy Dzień Latarni Morskich w Świnoujściu. Dodatkowo wyświetlana była prezentacja promocyjna podzielona na kilka bloków tematycznych, takich jak turystyka rowerowa, żeglarstwo, zwiedzanie. W Danii prezentacja była dostępna przez cały kwiecień.

 

To kontynuacja naszych działań promocyjnych, które od lat podejmujemy w Skandynawii. Jesteśmy coraz bliżej siebie, nie tylko dlatego, że gęstnieje sieć połączeń lotniczych. Jesteśmy jedną z najbardziej popularnych destynacji dla turystów z Danii, Szwecji czy Norwegii. Ostatnie lata pokazują też, że jesteśmy atrakcyjnym partnerem biznesowym i dobrym miejscem do lokowaniu biznesu. Chcemy umacniać ten wizerunek i zakorzenić się w świadomości kolejnych tysięcy osób, które podróżują – mówi marszałek Olgierd Geblewicz.

 

Teraz podobne działania prowadzone są w Norwegii. Materiały dotyczące Pomorza Zachodniego opublikowane zostały w magazynach pokładowych linii lotniczych Wizz Air, które obsługują bezpośrednie połączenia z Oslo, Bergen i Stavanger do portu lotniczego Szczecin – Goleniów. Linia Wizz Air posiada w ofercie 144 destynacji w 44 krajach. Reklama pojawi się także na potwierdzeniach rezerwacji lotu oraz kartach pokładowych. W czerwcu i lipcu na norweskich lotniskach w Bergen oraz Stavanger wyświetlane będą prezentacje multimedialne.

 

Zauważyliśmy podczas spotkań B2B z turystyczną branżą skandynawską, że turyści którzy wielokrotnie odwiedzali już Kraków, Warszawę czy Gdańsk, obecnie poszukują nowych miejsc. I to jest nasza szansa, bo jako region z piękną stolicą mamy naprawdę mocną ofertę – mówi Magdalena Bulikowska, kierownik z Wydziału Współpracy Terytorialnej i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego .

 

Zadanie realizowane jest w ramach projektu: „Baltic stories - Zrównoważony rozwój turystyki poprzez profesjonalizację wydarzeń o charakterze kulturowym w regionie Południowego Bałtyku”, realizowanego w ramach programu Interreg Południowy. Całkowity koszt przedsięwzięcia to ponad 448 tys. zł.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama