-Dzwoniliśmy do dyżurnego koordynatora z Gryfińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego, ale nie odbiera telefonu. Gdy telefonowaliśmy do Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych, to oni nie wiedzą co się dzieje – mówi nam mieszkaniec.
Nam udało dodzwonić się na numer 601-727-360. Damian Buksza poinformował nas, że zna sprawę i już powiadomił serwis w Szczecinie.
-Przyczyną tego stanu rzeczy jest prawdopodobnie zwiększony pobór wody w tym właśnie czasie. Mamy Wigilię, więc większość osób korzysta z wody aby umyć się i przygotować wieczerzę wigilijną. Pobór w łazienkach i kuchniach jest teraz maksymalny. Stąd problemy. Powiadomiłem jednak serwis, który ma wyczyśćić filtry - wyjaśnia Damian Buksza.
Aktualizacja z 24.12.2019 r. godz. 16.46:
Serwis SEC dotarł na miejsce. Wykonano czyszczenie filtrów. Problem został całkowicie usunięty - informuje nas Damian Buksza.











Napisz komentarz
Komentarze