Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
niedziela, 7 grudnia 2025 05:27
Reklama
Reklama
Reklama

Zrobili to pierszy raz i zebrali niezłą kwotę

7,2 milionów złotych – to kwota, którą wpisano na czeku przekazanym Jurkowi Owsiakowi podczas 30. Finału WOŚP, która pomoże w zapewnieniu najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Ta kwota może się jeszcze nieco zmienić, ponieważ w dalszym ciągu trwa liczenie pieniędzy wrzuconych do puszek w ponad 3200 sklepów sieci w całej Polsce, a także aukcje internetowe unikatowego członka Gangu Swojaków – łosia – oraz 30 koszy produktów marek własnych Biedronki, wystawionych na licytację. Biedronka po raz pierwszy podczas jubileuszowego 30. Finału została jednym ze sponsorów głównych Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Zrobili to pierszy raz i zebrali niezłą kwotę
Fot. Agnieszka Kubilus/Biedronka

Z kwoty ponad 7 milionów złotych przekazanych dla WOŚP większość – ponad 4,5 mln zł – pochodzi ze sprzedaży specjalnych czapek WOŚP. Zgodnie z przyjętą zasadą „cała kwota pomaga” wszystkie przychody z ich sprzedaży zostały przekazane na cel 30. Finału WOŚP, a sieć Biedronka dodatkowo pokryje koszty podatku VAT tego produktu. Czapki stały się prawdziwym hitem wśród klientów Biedronki – w ciągu 3 tygodni nabyło je niemal pół miliona Polaków!

 

-Dziękujemy wszystkim naszym klientom, którzy masowo wsparli jubileuszowy cel 30. Finału WOŚP, wrzucając datki do puszek w trakcie codziennych zakupów oraz nabywając specjalne produkty WOŚP w sklepach sieci Biedronka. Cieszymy się, że wspólnie zagraliśmy tak głośno, a nasi klienci udowodnili, że tkwi w nich nieograniczony potencjał dobra. Nie byłoby tego sukcesu bez ponad 60 tysięcy naszych pracowników, którzy stali się zaangażowanymi wolontariuszami Orkiestry. Jesteśmy dumni, że mogliśmy uczestniczyć w tym narodowym święcie empatii i pomocy jako Sponsor Główny - powiedział Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej i CSR sieci Biedronka

 

Puszki WOŚP pojawiły się przy kasach we wszystkich sklepach sieci w Polsce już 10 grudnia 2021 r. W sumie było ich ponad 28 000, a do dnia Finału klientom Biedronki wydano niemal 14 milionów serduszek. Od grudnia w ofercie Biedronki były też produkty sygnowane logo WOŚP. Autorskim pomysłem sieci na tegoroczny 30. Finał WOŚP było wprowadzenie do oferty wyjątkowych „czapek, które pomagają”, bo cały przychód z ich sprzedaży został przekazany na rzecz Orkiestry. Kolorowe czapki okazały się prawdziwym hitem i były najchętniej wybieranym przez Klientów produktem wspierającym cel 30. Finału WOŚP, którego zapas wyprzedał się w większości sklepów w ciągu zaledwie kilku dni. Wśród piątki produktów sygnowanych logo WOŚP, cieszących się największym zainteresowaniem klientów znalazły się również smycze, skarpetki oraz kubki termiczne i ceramiczne.
Do 14 lutego trwają aukcje internetowe, które są nieodłącznym elementem każdego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Biedronka, jako Sponsor Główny, oddała na licytacje unikatową maskotkę z Gangu Swojaków, która powstała specjalnie z okazji Finału WOŚP oraz 30 ekskluzywnych koszy z najlepszymi produktami marki własnej Biedronki.

 

Biuro Prasowe sieci Biedronka


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Min. Szumowina 01.02.2022 13:43
Niby niewiele ale starczyłoby na kilka respiratorów dalekiego zasięgu

Klient 31.01.2022 19:11
Brawo wy!!!!!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama