Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
wtorek, 16 grudnia 2025 13:13
Reklama
Reklama

Potrącił pieszego na przejściu

Zdarzenie miało miejsce na oznakowanym przejściu dla pieszych. W Gryfinie na ul. Bolesława Chrobrego (przy baszcie) doszło do potrącenia pieszego uczestnika ruchu drogowego.
Potrącił pieszego na przejściu

Autor: Fot. Policja

-23-letni kierujący pojazdem marki Mazda był trzeźwy. Zatrzymane mu zostało prawo jazdy. Pieszy w wieku 61 lat (również trzeźwy) doznał obrażeń w postaci złamania palca u ręki - informuje nas mł. asp. Jakub Kuźmowicz, oficer prasowy w Komendzie Powiatowej Policji w Gryfinie.

Do zdarzenia doszło 2 listopada 2022 r. ok. godz. 17:15.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

a jednak 10.11.2022 01:05
Wcale nie musiało dojść do tego wypadku.

nieJa 06.11.2022 08:32
jedyna rada .Wyłączyć Chrobrego z ruchu samochodowego.Nie czarujmy się .co 50mprzejście dla pieszych.Po wejściu nowych przepisów pieszy nie upewniwszy się wchodzi na przejście.w dodatku często albo zagadany z kimś albo z telefonem przy uchu.więcej jak 10km/h nie da się tam przejechać.Współczuję mieszkańcom przy tej ulicy.Przy takiej samej ilości spalin samochód ptzejedzie o wiele mniejszą drogę .czyli zwięlsza sie ilość spalin w powietrzu.Taka jest prawda

gospodarz miasta mógłby doświetlić przejścia... 06.11.2022 10:04
Ale kto ci nakazuje jechać ulicą Chrobrego, skoro tak według ciebie to masakryczne? Idź na piechotę. Wtedy zobaczysz, co to znaczy osobom starszym przemierzać kilometry do dwóch przejść, które chciałbyś zostawić - i to dzień w dzień. A jak ci refleks szwankuje - to zostaw samochód i nie narażaj innych. Jakoś większość kierowców i większość pieszych funkcjonuje.

nieJa 06.11.2022 12:47
osoba starsza idąc wzdłuż Chrobrego nawdycha się spalin tyle że skraca sobie życie o ileś tam lat.Poza tym osoba starsza na spacerek do parku a nie przemierzać kilometry CBDO

? 09.11.2022 22:56
leszku - lepiej nie pić i nie jeździć po pijaku, prawda?

df 09.11.2022 20:15
Kompletne bzdury, miedzy pasami sa metry nie kilometry, prywatne porady mozna kierowac do swoich domownikow jezeli lubia je wysluchiwac. Gospodarz miasta? Gdyby ludzie nie wcinali zupy ktora serwowal za darmo na placu barnima i na niego nie glosowali, pewno byloby teraz bez klopotow. Zupa ponoc objadywalo sie cale miasto. To prawda?

? 05.11.2022 21:33
Może już czas na wspólną akcję policji i straży miejskiej- o zmierzchu i o zmroku rozdawać przez kilka dni elementy odblaskowe.

pieszy 05.11.2022 19:23
My się boimy! Kierowco, jeśli masz zamiar zatrzymać się przed przejściem dla pieszych, nie hamuj w ostatniej chwili!!!

qq 09.11.2022 20:16
Pieszy niech tez nie wchodzi pod kola, jezeli zamochod nie zatrzymuje sie! Nie po to ze ma racje, tylko zeby nie stracil zdrowia i zycia.

robert 05.11.2022 09:30
Z dużo jest przejść oznakowanych z pierwszeństwem pieszego trzeba stawac co 50 metrów, a miały być polikwidowane niektóre z nich i zastąpione przejsciem bez pierwszeństa pieszego, tak jest za naszą granicą i tam zmuszono pieszych do uważania a unas wszyscy pchają się pod koła

wstyd 05.11.2022 15:02
Biedaczku - nie możesz rozpędzić się środkiem miasta i narzekasz, że musisz "co 50 metrów przystawać"? Ale starsi ludzie idący miastem mają dygać ćwierć kilometra do jednego przejścia, bo "jaśnie pan" chce się rozpędzić?

kk 05.11.2022 20:34
Kierowca powinien bardziej uwarzac, kazdemu z nas mogloby sie to przydazyc czy za kolkiem czy na pasach. Oswietlenie jest marne o zmroku. Przejscia dla pieszych co 25 metrow w centrum miasta to najwieksza glupota. Szczegolnie przed i za skrzyzowaniami. Ogolnie, bez wytykania palcami- wszyscy musimy uwarzac i nie wchodzic na przejscie dopoki pojazd nie zachamuje, i nie uzywac oglupiajacych smartphones przechodzac przez pasy.

głupota? 05.11.2022 20:46
Ty - ale przejścia na skrzyżowaniach są właśnie "przed i za" - chciałbyś na skos?

kk 09.11.2022 17:41
Tak, nie przemyslalem. Masz racje. Ale tych przejsc jest za duzo. Tak mi sie wydaje. Moze sie myle.

analogia 09.11.2022 23:10
No tak bywa w centrum miasta - trzeba zrozumieć, że tu ludzie mieszkają i żyją chodząc piechotą - trudno wymagać, żeby nadrabiali. Podobnie jakby powiedzieć, żeby kierowcy jechali obwodnicą... Po prostu trzeba uważać - ale zarówno kierowcy jak i piesi - a nie tylko piesi mają być winni, że przepisy ich chronią a kierowcy nie przestrzegają. W Niemczech jakoś to działa, prawda?

niestety 05.11.2022 21:37
kk, życia nie znasz. Niby proste a wypadki się zdarzają.

kk 09.11.2022 17:27
Nie znam, ale niestety jest krolem zycia. Moze jeszcze inni krolowie.

ll 05.11.2022 20:36
Oprocz tego oswietlenie jest bardzo slabe o zmroku, naprawde mozna nie zauwazyc pieszego, ktory czesto wchodzi na pasy bez upewnienia sie ze pojzad hamuje.

? 05.11.2022 20:47
Hmmm - masz rację, pieszy powinien uważać, bo kierowca może nie chcieć go przepuścić i nie ma zamiaru hamować przed przejściem....

aa 09.11.2022 17:25
Ma zamiar. ale moze nie zauwarzyc, bo przejscie nie jest oswietlone, inne samochody oslepiaja swiatlami , wszystko razem powoduje gorsza widocznosc. Jezeli samochod jest w ruchu to nie zahamuje w miejscu. Wiec jak ktos z nienacka wejdzie na ulice moze byc potracony. Bez sarkazmu prosze.

sarkazm 10.11.2022 05:58
Mnóstwo jest pokazywanych w telewizji ujęć (tam, gdzie jest monitoring) jak to "znienacka" pieszego co już schodzi z przejścia potrąca kierowca, co "nie zauważył" idącego...

fakt 10.11.2022 12:17
do sarkazm: I przeważnie jest wtedy duża prędkość lub wyskakuje nagle zza zakrętu.

Uwaga 05.11.2022 08:36
Piesi powinni mieć bezwzględny nakaz noszenia pasków odblaskowych. Kierowcy nie mają noktowizorów w oczach. Uniknęło by się takich wydarzeń i nieszczęść jak ostatnio np w Pniewie.

... 05.11.2022 15:04
Ale tu jest centrum miasta i naprawdę doświetlenie przejścia to nie jest luksus cywilizacyjny...

ss 05.11.2022 20:36
Tak samo uwazam.

qwerty 05.11.2022 06:33
wgl jak sie jedzie luzycka to nic nie widac na przejsciach dla pieszych, sam nie raz mialem rebusa czy ktos tam stoi czy nie.

niegospodarność 05.11.2022 08:29
do qwerty: bo to specyficzna ulica, zaniedbana przez Sawaryna.

efekty widać 05.11.2022 11:04
Niegospodarność i bezmyślność tego człowieka jest porażająca!

aha 09.11.2022 20:05
To jest droga krajowa? Czy sie myle? Ale czy nie mozna porozumiec sie i z instytucja/odddzialem ktory odpowiada za drogi krajowe zeby polozyc chodnik , ktory byl ostatnio wylewany na otwarcie zakladu Dolna Odra przez Gomulke? Bardzo prosze madrzejszych o glos w tej sprawie, bez zbednych komentarzy. Na temat i do rzeczy.

niestety 10.11.2022 06:01
zbędnym komentarzem w Gryfinie jest pytanie, kto zawinił w sprawie Łużyckiej i kto podpisywał "porozumienie" którego sam nie dotrzymał...

Fakt 10.11.2022 12:19
Niestety zawalił Sawaryn. Co innego obiecał a co innego zrobił czy też prawie nic nie zrobił.

proste 04.11.2022 21:05
Gdyby kierowca był po 70 - od razu byłyby komentarze, że nie może siadać za kierownicą. A pomyślał ktoś, jak ma żyć starszy człowiek po likwidacji autobusów?

czlowiek starszy 05.11.2022 20:39
Starszy czlowiek , przez definicje bycia starszym i bardziej doswiadczonym - powinien zachowac wiecej ostroznosci i zaczekac jak pojazd sie zatrzyma. Dlaczego? Zeby nie miec uszczerbku na zdrowiu pomimo pierszenstwa na pasach.

duża czcionka... 05.11.2022 20:48
doczytaj o co chodziło... a jak jeszcze nie wiesz, przeczytaj jeszcze raz...

czlowiek starszy 09.11.2022 17:35
Dzieki. To takie uprzejme z twojej strony.

On 04.11.2022 17:14
I będzie więcej takich potrącen przejścia dla pieszych są nieoświetlone nie widać czy ktoś przechodzi.

ryba 05.11.2022 12:43
idąc ulicami Gryfina w święto zmarłych po zmroku zauważyłem, że oświetlenie jest coraz gorsze. oczywiście zaraz wszystko spadnie na kryzys

sd 09.11.2022 17:36
Dlatego wszyscy musimy na siebie uwarzac.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama