Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
niedziela, 21 grudnia 2025 13:22
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Połączenie marketingu z funkcjonalnością - pendrive z logo

Pendrive z logo to gadżet, o którym po prostu nie można zapominać, gdy przygotowujesz takie dodatki dla swojej firmy. Jest naprawdę użytkowy, a jednocześnie sprawia, że Twoja organizacja będzie lepiej rozpoznawalna w przestrzeni publicznej. Sprawdź, jaki najlepiej wybrać oraz w jaki sposób urozmaicić taki prezent!
  • 04.02.2022 13:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Połączenie marketingu z funkcjonalnością - pendrive z logo

Pendrive z logo chce dostać każdy

Jest niezwykle użytkowy, ale często się gubi. Dlatego pendrive z logo to coś naprawdę użytkowego, w co warto zainwestować. To niewielkie przedmioty, które zmieszczą się do każdej kieszeni, torebki czy portfela, a które jednocześnie często wykorzystywane są w trakcie różnego rodzaju prezentacji. Dzięki temu mają okazję zobaczyć je różnorodne osoby, niekoniecznie związane z Twoim przedsiębiorstwem. To z kolei sprawia, że wzrasta rozpoznawalność danej marki i klienci w przyszłości chętniej kupią Twój produkt bądź skorzystają z Twoich usług. Naprawdę – to chce mieć każdy, a mało kto ma ochotę je kupować!

Gadżet dla każdego Twojego pracownika

Jeśli w Twojej firmie często korzysta się z przenoszenia danych, to powinieneś zainwestować w takie gadżety i sprawić, by to właśnie z nich korzystali w trakcie pracy zatrudnione przez Ciebie osoby. To pomoże Ci zbudować jednolity wizerunek organizacji. W końcu, po co mają być promowane inne przedsiębiorstwa? Ponadto dzięki temu pracownik będzie mógł korzystać z pendrive'a także w sytuacjach prywatnych i na pewno będzie czuł się bliżej związany z firmą, jeśli ta będzie mu towarzyszyć także w codziennych czynnościach.

Jaki pendrive najlepiej wybrać jako gadżet?

Nawet tani pendrive o niewielkiej pojemności będzie dobrym gadżetem. W końcu wystarczy on np. do przenoszenia niewielkich plików tekstowych bądź prezentacji. Jednak inwestycja w jakość zazwyczaj się zwraca. Większa pojemność sprawi, że urządzenie sprawdzi się w większej liczbie sytuacji. Weź również pod uwagę, że coraz częściej przenosi się po prostu duże pliki i np. jeśli pendrive ma pojemność zaledwie 1 lub 2 GB to niektóre zdjęcia, bądź filmy po prostu się na niego nie zmieszczą.

Ważna jest również szybkość przesyłania oraz… wygląd. Ten powinien być jak najbardziej unikatowy, ale i wygodny. Postaw na modele, które można przypiąć do kluczy oraz na takie, które zwracają uwagę przez swój ładny lub zabawny design.

Co dokupić jako dodatek? Nie tylko pendrive

Pendrive z logo Twojej firmy to dobry gadżet, ale wręczenie tylko jego może nie być najlepiej odebrane. Dlatego warto zwrócić uwagę na odpowiednie opakowanie. Również ono może mieć na sobie personalizowany nadruk, a dzięki niemu ten niewielki przedmiot nie będzie gubiło się w torebce bądź plecaku. Ponadto wytrzyma dłużej, ponieważ wyłożone pianką wnętrze odpowiednio zabezpieczy gadżet.

Warto kupić również brelok, który będzie można podpiąć do tego nośnika pamięci, a który sprawi, że łatwiej będzie go odnaleźć. Dlatego inwestując w pendrive, dokup również inne personalizowane przedmioty, które będą dobrym uzupełnieniem tego prezentu. Dzięki takiej inwestycji doskonale zadbasz o wizerunek swojej firmy.

--- Materiał partnera ---


Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaŻyczenia świąteczno-noworoczne gm. Widuchowa (18.12.2025-07.01.2026)
Reklama
ReklamaŻyczenia świąteczno-noworoczne PGE (17.12.2025-07.01.2026)
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama