Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
niedziela, 14 grudnia 2025 16:29
Reklama
Reklama

Gadu-Gadu przeobraził się dzięki Findecom. Nowy wizerunek, ale Logo ze słoneczkiem zostaje

Polski komunikator Gadu-Gadu ma już za sobą 25 lat. Jego właściciel planuje rozwój i zapowiada powrót na rynek. Zmiana wizerunku potrwa kilka lat.
Gadu-Gadu przeobraził się dzięki Findecom. Nowy wizerunek, ale Logo ze słoneczkiem zostaje
Gadu-Gadu chce teraz dotrzeć także do młodych użytkowników.

Autor: Canva

Komunikator internetowy Gadu-Gadu pojawił się na rynku w 2000 roku. Inicjatorem pierwotnej wersji – jak przypomniało Rado Zet – był Łukasz Foltyn, a opracowała go firma GG Network

W 2011 roku polski komunikator miał 7 mln unikatowych użytkowników, którzy – jak podaje Wikipedia – wysyłali do 300 milionów wiadomości dziennie. I do dziś budzi sentyment. 

W 2025 r. GG przekształcił się w serwis społecznościowy GGap. Jego właścicielem jest obecnie firma Findecom. 

Logo ze słoneczkiem zostaje

W sierpniu tego roku polski komunikator skończy 25 lat. Mimo olbrzymiej konkurencji na tym rynku jego właściciel – jak podaje serwis – planuje rozwój nowej wersji GGapp. Chce dodać do aplikacji funkcje rozmów głosowych, połączeń wideo i płatności. Żeby konkurować z Messengerem czy WhatsApp’em.

Obecnie z aplikacji korzysta około 400 tys. użytkowników

Właściciel komunikatora planuje zmianę jego wizerunku. Zachowa jednak charakterystyczne logo ze słoneczkiem – symbol Gadu-Gadu. W planach jest też ekspansja na rynki UE. Chce w ten sposób dotrzeć do młodych użytkowników, którzy nie pamiętają już początków GG.

Realizacja tych zamierzeń potrwa 2-3 lata

 

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

A. Żmijewski 18.06.2025 12:28
No wszystko płynie pyr pyr tylko uprawa ogrodowych pomidorów w szklarniach zasadniczo jest niezmienna od czterdziestego piątego pyr pyr

z pewnością 18.06.2025 01:28
Jak będzie niezawodne to i chętni się znajdą.

halo tu radiowóz 17.06.2025 17:43
My tu gadu gadu a czas płynie

halo 17.06.2025 14:22
Wrócić na rynek to nie jest prosta sprawa.

Onlyfansiara gryfinska 17.06.2025 13:04
kiedy pol gryfina bedzie zarobkowo zady pokazywaz za kasiorke no pytam sie kiedy

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: kasa misiu kasaTreść komentarza: 120 tysięcy dla Zenka? Polsat chyba kompletnie odleciał! Na tle Stinga to jest żart, ale wciąż to jest olbrzymia kwota za kilkanaście minut śpiewania do playbacku. Widać, że Polsat stawia na masowego, najmniej wymagającego widza i tanie rozrywki. Szkoda, bo mieli tam Beata Kozidrak i Edytę Górniak, a na billboardach i tak będzie Zenek.Data dodania komentarza: 14.12.2025, 15:25Źródło komentarza: Telewizyjna rywalizacja sylwestrowa. Kto stawia na Stinga, a kto na wykonawców disco poloAutor komentarza: gośćTreść komentarza: Trzeba było dostawić jeszcze kilka rzędów krzeseł bliżej sceny. Niepotrzebna dziura.Data dodania komentarza: 14.12.2025, 15:17Źródło komentarza: Nauczyciele na scenie! Jubileusz z pompą i kabaretowym humoremAutor komentarza: bankowiecTreść komentarza: Absolutnie tak! Czesi, Węgrzy, Ukraińcy – wszyscy mają swoje znaki. Polska, jako lider regionu, po prostu musi mieć symbol. Znak graficzny to podstawa identyfikacji wizualnej waluty. Ktoś, kto uważa, że to jest niepotrzebne, nie rozumie znaczenia brandingu w dzisiejszym świecie. Jestem za szybką implementacją.Data dodania komentarza: 14.12.2025, 15:09Źródło komentarza: Ciekawostka: Złotówka ma mieć nowe oznaczenie. Niczym dolarAutor komentarza: A. ŻmijewskiTreść komentarza: Zasadniczo to stacje benzynowe czy apteki pyr pyr nie powinny mieć ustawowej możliwości sprzedawania alkoholu czy papierosów, peawda pyr pyr? No tak na logikę pyr pyrData dodania komentarza: 14.12.2025, 15:08Źródło komentarza: Alkohol na stacjach paliw ma być ukryty. Zakaz sprzedaży nie rozwiąże problemu pijanych kierowców
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama