Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
sobota, 13 grudnia 2025 12:44
Reklama
Reklama

Sieć sklepów powstaje na naszych oczach. Lokalność i unikatowość każdego sklepu

Sklepy tej spółki mamy w Gryfinie, czy Chojnie. Na tej bazie powstanie nowa sieć handlowa. Eurocashu chce stworzyć nowoczesny system franczyzowy. Ten ruch może zmienić handel w naszym regionie i całym kraju. Spółka rusza z największą zmianę w swojej historii.
Sieć sklepów powstaje na naszych oczach. Lokalność i unikatowość każdego sklepu
Te sklepy mają być pod ręką. Teraz mamy Delikatesy Centrum w Gryfinie i w Chojnie.

Autor: Canva

„Sieć Ludzi Stąd – budujemy organizację franczyzową nr 1 w Polsce” – to nazwa nowej strategii, którą ogłosił Eurocash. Jej celem jest stworzenie nowoczesnego systemu franczyzowego Sieci Sklepów STĄD. 

Będą zwolnienia

Ale to oznacza, że zostanie ograniczona działalność Delikatesów Centrum, czyli sklepów własnych Eurocash. Zamkniętych ma być 150 placówek.

Nie wiadomo jaki los spotka sklep przy ul. Krasińskiego w Gryfinie, czy ul. Jagiellońskiej w Chojnie.  

Spółka przekonuje, że te działania są konieczne, żeby skupić się na ekspansji franczyzy, która daje największe szanse rozwoju.

Zatrudnienie w Grupie Eurocash zostanie zmniejszone o ok. 3 tys. pracowników. Zwolnienia będą dotyczyć zarówno sklepów własnych, jak i części administracyjnej (ok. 1 tys. stanowisk) – informuje spółka w komunikacie. 

Lokalność i unikatowość każdego sklepu

Na sieć sklepów STĄD złożą się supermarkety i małe sklepy spożywcze. 

­ Cała nasza strategia jest wyrażona w tych trzech słowach: Sieć Sklepów STĄD. „Sklepy STĄD” podkreślają lokalność i unikatowość każdego ze sklepów na tle konkurencji, a „Sieć” siłę współpracy i skali, której nie da się osiągnąć w pojedynkę mówi Paweł Surówka, prezes zarządu Grupy Eurocash, w rozmowie z Portalem Spożywczym. 

W jego opinii konsumenci coraz chętniej wracają do lokalnych sklepów, w których „znają sprzedawców i czują się częścią sąsiedztwa”. I właśnie na tym ma się opierać budowa nowej sieci. „Polskość” i regionalne pochodzenie produktów traktowane są dziś jako gwarancja świeżości i jakości.

Cyfrowy system usprawniający pracę

Paweł Surówka podkreśla, że „narzędzia digitalowe odgrywają w nowej strategii kluczową rolę”. Grupa stworzyła największy w Polsce cyfrowy system usprawniający codzienną pracę detalistów, np. POS EuroPlatform, który łączy kilkanaście tysięcy sklepów, czy platformę eurocash360.  

– Szacujemy, że na rynku działa co najmniej 15 tys. niezależnych sklepów, które mogą do nas dołączyć – ocenia Paweł Surówka. 

Frisco i Duży Ben też mają się zmieniać

Eurocash nie rezygnuje jednak z rozwoju innych swoich marek. Chodzi o Frisco, supermarket internetowy oferujący zakupy spożywcze z dostawą do domu, i sieć sklepów alkoholowych Duży Ben. Ta ma urosnąć do 3 tys. placówek, co uczyni ją największą siecią w tej kategorii w kraju.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

A. Żmijewski 11.12.2025 18:32
Za marzenia pyr pyr nie karają ale ta sieć będzie się zwijać a nie rozwijać pyr pyr. Frajerów którzy chcą zostać niewolnikami franczyzy jest coraz mniej z dziada pradziada od czterdziestego piątego pyr pyr

kupująca 11.12.2025 13:39
Delikatesy tanio nie mają.

hmm 11.12.2025 12:29
Ciekawe co z tym na Krasińskiego.

Szmalcuś 11.12.2025 08:51
Precik to ***

prawdopodobnie 11.12.2025 08:45
Czyli co? Taka druga Żabka?

Magda 11.12.2025 08:44
Dobre produkty mają ,ale tanio nie jest.

Hehe 12.12.2025 09:16
Magda 11.12.2025 08:44
Dobre produkty mają ,ale tanio nie jest.
Guwno jak każde inne.

Pimpuś 11.12.2025 08:40
Szmalcusiowi kazali s*** (...) ZE WZGLĘDU NA WULGARYZMY USUNIETE. ADMIN2

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama