W skład komisji rekrutacyjnej w Cedyni wchodzą:
1) Gabriela Kotowicz, burmistrz Cedyni – przewodniczący,
2) Krystyna Malka, inspektor w UM w Cedyni - z-ca przewodniczącego,
3) Agnieszka Paszkowiak, inspektor w UM w Cedyni – sekretarz.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 19 stycznia 2015r. do godz.16.00 na adres Urzędu Miejskiego w Cedyni. Otwarcie ofert nastąpi 20 stycznia 2014r. o godz. 14.00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego. Kandydatów, którzy przejdą pozytywnie weryfikację dokumentów, czekać będzie rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagania wobec kandydata na sekretarza Cedyni:
1. niezbędne
1) wykształcenie wyższe – preferowane magisterskie prawnicze lub administracyjne,
2) wymagany staż pracy – co najmniej czteroletni na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202), w tym co najmniej dwuletni staż na kierowniczym stanowisku urzędniczym,
3) posiadanie obywatelstwa polskiego,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
6) niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
8) nieposzlakowana opinia,
9) znajomość regulacji prawny z zakresu samorządu gminnego i administracji samorządowej,
2. dodatkowe:
1) umiejętność planowania pracy i koordynacja działań,
2) komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
3) wysoka kultura osobista,
4) kreatywność, samodzielność, komunikatywność,
5) doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 19 stycznia 2015r. do godz.16.00 na adres Urzędu Miejskiego w Cedyni.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Cedyni w dniu 20 stycznia 2014r. o godz. 14.00. w sali posiedzeń.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w BIP-ie.








Napisz komentarz
Komentarze