Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
środa, 17 grudnia 2025 06:08
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

PGE odpowiada na pytania internautów

W imieniu internautów zaniepokojonych wcześniejszym wyłączeniem ciepłej wody w Gryfinie i jej braku w innych miejscach niż wskazywał oficjalny komunikat, wysłaliśmy zapytanie do PGE GiEK S.A. Poniżej przedstawiamy treść odpowiedzi.
PGE odpowiada na pytania internautów
Szanowny Panie,
w odpowiedzi na Pana pytania informuję, że część odbiorców mogła odczuwać wcześniej, niż zapowiadano w komunikacie brak ciepła ze względu na stopniowe zaniżanie parametrów wody sieciowej niezbędne do wykonania prac związanych z usunięciem nieszczelności ciepłociągu pod ul. Łużycką.
Zgodnie z komunikatem prasowym z dnia 16.06.2014 r. informuję, że nie nastąpiła żadna zmiana dotycząca obszaru braku dostaw ciepła dla odbiorców Gryfina.
Ponadto informuję, że aktualnie trwają prace odtworzeniowe części drogi zajętej podczas remontu sieci ciepłowniczej. Utrudnienia w ruchu drogowym na ulicy Łużyckiej zostaną zlikwidowane najpóźniej we wtorek 24.06.2014 r.
Z poważaniem
Iwona Paziak
rzecznik prasowy
PGE GiEK S.A.

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaŻyczenia świąteczno-noworoczne PGE (17.12.2025-07.01.2026)
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama