Regulamin
1. Hasło konkursu: „Uroki Gryfina”
2. Cele konkursu:
- popularyzowanie wśród dzieci i młodzieży wiedzy o regionie; - wyszukiwanie i rozwijanie talentów;
- rozwijanie wrażliwości estetycznej inspirowanej specyficzną kulturą i etnografią;
- propagowanie przyrody, tradycji, obrzędów, zabytków regionu, jako wartości ponadczasowych;
- aktywizowanie miłośników sztuki poprzez prezentowanie i honorowanie ich dokonań.
3. Konkurs zostanie przeprowadzony w pięciu kategoriach wiekowych:
-„Przedszkolak”
-„Maluch” – uczniowie klas I – III szkoły podstawowej
-„Młodzik” – uczniowie klas IV – VI szkoły podstawowej
-„Gimnazjalista” – uczniowie klas I – III gimnazjum
-„Licealista” – uczniowie liceów, techników, szkół zawodowych i wieczorowych.
4. Dyrektor placówki, w której uczniowie biorą udział w konkurse wskazuje nauczyciela, który zostaje szkolnym (przedszkolnym) organizatorem konkursu.
5.
• Udział w konkursie polega na wykonaniu przez przedszkolaka lub ucznia szkoły podstawowej samodzielnej pracy na formacie A3 lub A4 (kartki technicznej) w technice rysunkowej lub malarskiej.
• Udział w konkursie gimnazjalistów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych polega na wykonaniu zestawu fotografii (maksymalnie 3 zdjęcia) o wymiarach 20cm/ 30cm. Dopuszcza się również obróbkę komputerową fotografii.
Uwaga!
Odbitki zdjęć można wykonywać w Pracowni Fotograficznej „Studio Foto Expres” w Gryfinie przy ul. Bolesława Chrobrego 20 C, podając hasło: „Uroki Gryfina” – cena odbitki zdjęcia 3 zł.
6. Każdą pracę plastyczną lub zdjęcie należy podpisać na odwrocie, podając: imię, nazwisko, wiek autora oraz nazwę szkoły lub przedszkola.
7. Temat główny konkursu winien być ilustrowany poprzez wykonanie pracy plastycznej, lub fotografii na temat człowieka, tradycji, obrzędów, przyrody, krajobrazu. Prace mogą dotyczyć architektury, historii, okazów flory, fauny Gryfina i najbliższej okolicy.
8. Prace konkursowe wraz z imienną listą uczestników należy dostarczyć do sekretariatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Gryfinie przy ulicy Niepodległości 16 do dnia 30 maja 2014.
2. Cele konkursu:
- popularyzowanie wśród dzieci i młodzieży wiedzy o regionie; - wyszukiwanie i rozwijanie talentów;
- rozwijanie wrażliwości estetycznej inspirowanej specyficzną kulturą i etnografią;
- propagowanie przyrody, tradycji, obrzędów, zabytków regionu, jako wartości ponadczasowych;
- aktywizowanie miłośników sztuki poprzez prezentowanie i honorowanie ich dokonań.
3. Konkurs zostanie przeprowadzony w pięciu kategoriach wiekowych:
-„Przedszkolak”
-„Maluch” – uczniowie klas I – III szkoły podstawowej
-„Młodzik” – uczniowie klas IV – VI szkoły podstawowej
-„Gimnazjalista” – uczniowie klas I – III gimnazjum
-„Licealista” – uczniowie liceów, techników, szkół zawodowych i wieczorowych.
4. Dyrektor placówki, w której uczniowie biorą udział w konkurse wskazuje nauczyciela, który zostaje szkolnym (przedszkolnym) organizatorem konkursu.
5.
• Udział w konkursie polega na wykonaniu przez przedszkolaka lub ucznia szkoły podstawowej samodzielnej pracy na formacie A3 lub A4 (kartki technicznej) w technice rysunkowej lub malarskiej.
• Udział w konkursie gimnazjalistów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych polega na wykonaniu zestawu fotografii (maksymalnie 3 zdjęcia) o wymiarach 20cm/ 30cm. Dopuszcza się również obróbkę komputerową fotografii.
Uwaga!
Odbitki zdjęć można wykonywać w Pracowni Fotograficznej „Studio Foto Expres” w Gryfinie przy ul. Bolesława Chrobrego 20 C, podając hasło: „Uroki Gryfina” – cena odbitki zdjęcia 3 zł.
6. Każdą pracę plastyczną lub zdjęcie należy podpisać na odwrocie, podając: imię, nazwisko, wiek autora oraz nazwę szkoły lub przedszkola.
7. Temat główny konkursu winien być ilustrowany poprzez wykonanie pracy plastycznej, lub fotografii na temat człowieka, tradycji, obrzędów, przyrody, krajobrazu. Prace mogą dotyczyć architektury, historii, okazów flory, fauny Gryfina i najbliższej okolicy.
8. Prace konkursowe wraz z imienną listą uczestników należy dostarczyć do sekretariatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Gryfinie przy ulicy Niepodległości 16 do dnia 30 maja 2014.








Napisz komentarz
Komentarze