Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
niedziela, 14 grudnia 2025 10:48
Reklama
Reklama

Budują markę bez kompleksów

Lokalne firmy, produkty i usługi powinny wspierać budowę prestiżu Pomorza Zachodniego. O wyzwaniach, jakie stoją przed polskimi firmami na rynkach UE, a także o działaniach Komisji Europejskiej na rzecz przedsiębiorców, opowie 21 kwietnia 2017 r. Elżbieta Bieńkowska, Komisarz UE ds. Rynku Wewnętrznego, Przemysłu, Przedsiębiorczości i MŚP. W wydarzeniu weźmie również udział Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz.
Budują markę bez kompleksów

Autor: Spotkanie w maju 2014 r. z wicepremier Elżbietą Bieńkowską w Szczecinie z Service Inter-Lab na WZIEU US w sprawie Polska Zachodnia (wzp)

Sukcesy, porażki i wyzwania dla polskich firm na rynkach UE - głównie tą tematykę poruszy podczas spotkania w Szczecinie Komisarz UE Elżbieta Bieńkowska. Zdobywanie europejskich rynków, to zdaniem marszałka Olgierda Geblewicza jeden z najlepszych sposobów rozwijania przedsiębiorstw, a wartością dodaną takiego działania może być wzmacnianie prestiżu regionu oraz wspieranie lokalnej społeczności. Jak to zrobić? Opowiedzą m.in. Edward Osina, prezes firmy CALBUD a prywatnie mecenas kultury, Wojciech Ciuruś – współwłaściciel firmy Ciroko a zarazem społecznik, a także Laura Hołowacz – Prezes CSL, inicjatorka odbudowy Starej Rzeźni. Organizatorami wydarzenia są marszałek województwa zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz oraz Stowarzyszenie ROTA,

Budowanie prestiżu Pomorza Zachodniego poprzez silne firmy i ich marki. 
Zachodniopomorskie firmy bez kompleksów na rynkach UE
.”

z udziałem: 
Elżbiety Bieńkowskiej, Komisarz UE ds. Rynku Wewnętrznego, Przemysłu, Przedsiębiorczości i MŚP
oraz Olgierda Geblewicza, Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego

Piątek , 21 kwietnia 2017 roku o godz. 8.30

Restauracja „Matejki 8” w Szczecinie


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama