Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
środa, 17 grudnia 2025 10:22
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Intermed: Potwierdzamy sytuację opisaną przez pacjenta. W sprawie szczepionek też jesteśmy zaskakiwani

Przykra sprawa, jak dziś wielu ludzi odeszło z kwitkiem z przychodni Intermed w Gryfinie, bo nie było szczepionki. Dzień wcześniej wielu ludzi dostało informację przypominającą o dzisiejszym terminie. Wiele osób brało wolne od pracy aby się zaszczepić. Proponowano nam inną szczepionkę - dwudawkową, na którą się nie zgodziliśmy. Mamy prawo wyboru i wybraliśmy jednodawkową Johnson&Johnson. Wszyscy, którzy nie zgodzili się na szczepienie z automatu, przekierowani są jako odmowa. Bardzo prosimy o wyjaśnienie tej sprawy z właścicielem przychodni, bo wina nie leży po stronie ludzi, którzy chcieli się zaszczepić jednodawkową Johnson&Johnson. Chyba jestem jedynym ratownikiem medycznym co wrócił do kraju i poległ z polską biurokracją, to wstyd. Wróciłem do Polski, by nieść pomoc i co mnie spotkało? - pyta retorycznie pan Ryszard z Gryfina, który - jak wyjaśnia - wybrał jednodawkową szczepionkę Johnson&Johnson, ponieważ jest alergikiem.
Intermed: Potwierdzamy sytuację opisaną przez pacjenta. W sprawie szczepionek też jesteśmy zaskakiwani
O sytuację opisaną przez naszego czytelnika zapytaliśmy w przychodni Intermed. Poniżej publikujemy odpowiedź:
 
Potwierdzamy sytuację opisaną przez jednego z Pacjentów, którzy szczepili się w naszym punkcie szczepień. Jednocześnie wyjaśniamy, o czym są informowani wszyscy Pacjenci na miejscu, iż sytuacja ta jest niezależna od nas, a od dostawcy szczepionek - Agencji Rezerw Materiałowych, których decyzjami, w tym braku dostaw określonego rodzaju szczepionek jesteśmy zaskakiwani nawet w dniu szczepień. Sytuacja ta powoduje niezależne od nas zakłócenia w realizacji szczepień. Wszyscy Pacjenci są odpowiednio informowani przez nasz personel na miejscu, a jeśli chodzi o komunikaty, które otrzymują drogą sms, to są one redagowane automatycznie przez system e-zdrowie, na których to treść redakcyjną nie mamy jakiegokolwiek wpływu.
 
Joanna Koczan
Kierownik Przychodni w Gryfinie
NZOZ INTERMED sp. z o.o.

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Mariola 16.06.2021 21:52
Intermed już na tych ludziach zarobił co odeszli z kwitkiem a najgorsze w tym że ci ludzie co chcieli się zaszczepić szczepionką przeciw COVID-19 Johnson & Johnson nie mają już prawa rejestracji a takie pisanie ze strony przychodni że to z automatu to bzdura wstyd dla tej przychodni bo też tam byłam i zostałam w czarnej du......... .

*** *** 15.06.2021 10:02
Komentarz zablokowany

Knagulec 15.06.2021 09:15
Zaszczepić dzbana knage i gumowca *** ***

*** 15.06.2021 08:21
Komentarz zablokowany

Covidow kolec 15.06.2021 06:41
A idź pan w....... z pańskimi szczepionkami panie Dworczyk

Okoń 15.06.2021 01:25
Podobno w szczepionce *** *** ***

podsumował 15.06.2021 08:04
Kretyn.

Okoń 15.06.2021 09:14
Podszywa się jakaś łajza skończy na patelni

Pacjent 15.06.2021 00:16
Tam to w ogòle jest dramat na szczepieniach, ludzi tłum,opòźnienia,zamieszanie,kilka osòb na jedną godzinę. Taśmòwka i brak czasu na rozmowę z lekarzem!

dociekliwa 15.06.2021 00:18
Myślisz, że ten bałagan organizacyjny wynika z opóźnień dostaw szczepionki?

hej 15.06.2021 00:20
A niby skąd.

Okonek 15.06.2021 15:46
Dla swoich mają johnsona też miałem mieć a dali dwudawkową a dwa dni wcześniej szczepili ludzi którzy się zgłaszali johnsonem wałek liczy się kasa i znajomości

niestety 14.06.2021 23:15
A poszkodowani pacjenci.

nazwijmy rzeczy po imieniu 14.06.2021 23:05
Zaskakiwani i wykiwani.

gross 14.06.2021 23:02
Klasyczne nieporozumienie.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaŻyczenia świąteczno-noworoczne PGE (17.12.2025-07.01.2026)
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama