O sytuację opisaną przez naszego czytelnika zapytaliśmy w przychodni Intermed. Poniżej publikujemy odpowiedź:
Potwierdzamy sytuację opisaną przez jednego z Pacjentów, którzy szczepili się w naszym punkcie szczepień. Jednocześnie wyjaśniamy, o czym są informowani wszyscy Pacjenci na miejscu, iż sytuacja ta jest niezależna od nas, a od dostawcy szczepionek - Agencji Rezerw Materiałowych, których decyzjami, w tym braku dostaw określonego rodzaju szczepionek jesteśmy zaskakiwani nawet w dniu szczepień. Sytuacja ta powoduje niezależne od nas zakłócenia w realizacji szczepień. Wszyscy Pacjenci są odpowiednio informowani przez nasz personel na miejscu, a jeśli chodzi o komunikaty, które otrzymują drogą sms, to są one redagowane automatycznie przez system e-zdrowie, na których to treść redakcyjną nie mamy jakiegokolwiek wpływu.
Joanna Koczan
Kierownik Przychodni w Gryfinie
NZOZ INTERMED sp. z o.o.









Napisz komentarz
Komentarze