Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
środa, 17 grudnia 2025 16:07
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pięć kolejnych klas w systemie zdalnym

Epidemia koronaworusa znowu powoduje zmiany w organizacji pracy Szkoły Podstawowej nr 1 Gryfinie. Kolejne oddziały muszą zostać objęte nauczaniem zdalnym.
Pięć kolejnych klas w systemie zdalnym

Autor: Fot. UG Rawa Mazowiecka

Na wniosek dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Dąbrowskiej w Gryfinie, który został pozytywnie zaopiniowany przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gryfinie, gmina Gryfino jako organ prowadzący wyraziła zgodę na tryb nauczania zdalnego od 19 do 26 listopada 2021 r. dla uczniów oddziałów: IV c, V a, V e, VI a, VI b.
 

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Wiesia 21.11.2021 12:12
Dlaczego szkoły nie są ozonowane jak to było w ubiegłym roku ? Dlaczego uczniowie chodzą bez maseczek ? Dlaczego organizowane są kiermasze , zebrania ? Nigdy się tego nie pozbędziemy jak dalej tak będzie - a tak jest we wszystkich szkołach w gminie !

srutu tutu i srututelki 21.11.2021 12:43
srutu tutu się nam już znudziło... Za to gala wyszła ładnie:) A co będziemy mądrzejsi od ministrów?

osa 21.11.2021 17:59
Faktycznie tak mogą myśleć szkodniki tercetowe.

Mila 20.11.2021 14:41
Nie potrafią nad tym zapanować. Nie mają żadnych pomysłów na rozwiązanie sytuacji. I to jest najgorsze.

niestety 21.11.2021 10:41
Pis patrzy na słupki i uznał - co zresztą przyznał wczoraj rzecznik pisowski - że nie będą nic robić, bo to "zaszkodzi na inflację"... Widać pół tysiąca zgonów dziennie wliczyli w koszty - i w zyski ZUS i NFZ...

tyle 19.11.2021 22:31
Proponuje odsunąć od ważnych funkcji osoby, które przeszły covid - ktoś kto nie potrafił zabezpieczyć siebie nie będzie potrafił pomóc innym.

pomyśl 21.11.2021 10:42
Sugerujesz, że 3 miliony ludzi w Polsce powinno stracić pracę? Z tego co pamiętam - to zabraknie posłów i senatorów - a i prezydent też przechodził...

uczitielka z kulą 19.11.2021 21:42
Na 50 % babka wróżyła.

Babka nie wróżyła 19.11.2021 22:39
Nie "uczitielka", tylko rodzic pracujacy, zamykający dziecko w domu, bo klasa na zdalnym.

Do Borka 19.11.2021 20:53
A co z niezaszczepionymi dziećmi powyżej trzynastego roku życia? Czy też je wyrzucić? Nauczycieli nazwałeś "ciemnotą", a rodziców jak nazwiesz, skoro zaszczepionych dzieci jest ok.10-20% w klasach? Z całym szacunkiem.

.... 19.11.2021 20:48
Ta, która liczy dni wolne od do.

borek 19.11.2021 20:31
Wyrzucić ze szkół wszystkich niezaszczepionych nauczycieli. Ciemnota nie powinna uczyć naszych dzieci!

! 21.11.2021 01:40
Nie wpuszczać do szkoły żadnego dziecka, które kaszle, ma katar. Ciemny rodzic powinien wiedzieć, że takie chore dziecko powinno zostać w domu, bo jest potencjalnym zagrożeniem.

skoro niezaszczepionych nazywasz "ciemnotą"... 21.11.2021 10:45
Skoro żądasz "borek" nakazu szczepień - to taki sam nakaz wprowadzić dla uczniów i rodziców. Niezaszczepieni - zakaz wstępu do szkoły (szczepienia są bodaj od 12 roku życia, więc sporo uczniów podstawówki - albo będzie zaszczepiona, albo niech nie przychodzi "ciemnota" do szkół...

...... 19.11.2021 19:16
Szkoła Sp1 leży pod wieloma względami. Nauczyciele stawiają wymagania, ale nie uczą, mówią czego trzeba się nauczyć, a to jest informacja dla rodziców. W trakcie zdalnego nauczania mogliśmy podziwiać kunszt i przygotowanie niektórych Pań i Panów. Nie może być tak, że obraża się ucznia bo czegoś nie rozumie i prosi o pomoc, albo co gorsze boi się odezwać, bo wie, że będzie wyśmiany. Rodzice powinni nauczyć, przygotować a nauczycie odebrać dyplom lub nagrodę za super przygotowanie. Proszę pomyśleć, jeżeli w klasie z danego przedmiotu na danym sprawdzianie jest wiele jedynek, to kto za to odpowiada? Zadanie dla serdecznych rodziców czytelników.

Raf 19.11.2021 20:09
Uważasz, że nauczyciele powinni dawać takie sprawdziany, żeby było wiele piątek, to mamusie będą szczęśliwe? Ja pamiętam ze swojej szkoły, że mieliśmy dużo nauki - i musieliśmy się uczyć. Dzisiaj patrzę na swoje dzieci - i niestety, ale są dużo mniej samodzielne. Ale winię siebie - nie wszystkich wokół, co się "nie poznali na moich geniuszach"...

.... 19.11.2021 20:41
Nie absolutnie nie. Ale dzieci powinny widzieć, co jest na sprawdzanie, alboo pracy klasowej, a potem powinna być informacja zwrotna co poszło nie tak, a my tego ni wiemy , jako rodzice My słyszymy 1,2,3 do poprawy nawet nie wiemy co? Piszę w iminiu tych dzieci, które się boją odezwać!!@@

... 19.11.2021 21:19
No tak, o to tutaj walczę ..

che che 21.11.2021 10:48
che che - "uczniowie powinni wiedzieć, co na pracy klasowej będzie" - czyli co - zadania? Bo przecież że klasówka z czasowników angielskich albo ze słówek to chyba wiadomo po ostatnich tematach, co nie?

Rodzic 21.11.2021 18:36
No dokładnie, bo często zadania z kosmosu, a dzieci płaczą, albo krzyczą. Reakcje są różne. Znam Panią, która uważa, że jest nauczycielem a nie potrafi udzielić konstruktywnej odpowiedzi na zadane pytanie.

lt 19.11.2021 21:37
Dzisiaj uczniowie maja duzo wiecej do nauki niz przed laty. Duzgo z tego to wiedza bezuzyteczna, a zatem duzo wiecej stresu od najmlodszych lat. Kazde pokolenie jest inne, przed wojna dzieci byly jeszcze bardziej samodzielne. Co do winy- dzieci nie sa winne, to tem system nazucony z gory w ktorym trudno byc prawdziwym nauczycielem i uczyc z zamilowania i bez stresu.

Rodzic 20.11.2021 14:27
Niestety, ale dużo w tym prawdy.

Z boku 21.11.2021 01:44
W Sp1 dyrektorka chyba sobie nie radzi z pracownikami. Robią co chcą.

bez przesady 21.11.2021 10:06
A znasz dyrektora, który wśród tych głupich, nie przystajacych do sytuacji przepisów i pandemii sobie radzi?

Mama 21.11.2021 18:29
Też tak uważam, robią co chcą i jak chcą. Dyrekcja chwali miernych, ale wiernych

Pelasia 19.11.2021 17:35
Pod względem wychowawczym to szkoła leży.

...... 19.11.2021 19:03
Szkoła leży pod względem wychowawczym, i wieloma innymi. Niw wszyscy, ale wielu nauczciel traktują ten zawód, jak przechowalnię, oby od wolnego do następnego wolnego. Na początku roku przeglądają kakendarz, kiedy wolne a potem układają plany. Wymagania z kosmosu, często nie dostosowane do podstawy.Rodzice powinni głośno o tym mówić. Kto by nie chciał mieć pewnej pensji na konto, a pracę przerzucić na rodziców. Korki i te tam......

? 19.11.2021 20:10
A jak z egzaminami? Zdają? Może jednak warto popracować i się pomęczyć, żeby potem dostać się do dobrej szkoły?

... 19.11.2021 20:24
A ta szkoła to po co? Dla kasy?

... 19.11.2021 20:29
Napewno cinki nauczyciel, który straszy,mądry by pomyślał dlaczego się tak pluje w jego gniazdo.

:) 21.11.2021 10:50
to w końcu zdają, czy nie? Może jeśli inni zdają - a twoje dziecko sobie nie radzi - to kwestia leży nie po stronie szkoy:)

Rodzic 21.11.2021 18:32
Poćwicz formę wypowiedzi pisemnej, chba cinki nauczciel Ciebie uczył.

Ziutek 19.11.2021 20:54
Zostań nauczycielem. W kadrach są braki.

.. 19.11.2021 21:18
Ale nie dla kasy, po co idą skoro narzekają

ciekawy cytat 19.11.2021 17:30
Z dnia na dzień wzrasta liczba dzieci kierowanych na kwarantanny, które nawet w pełni zdrowia są zmuszone kontynuować naukę przez internet. I choć w świetle przepisów w takim przypadku trzeba zachować wszystkie obostrzenia, to zaszczepiony opiekun chorego dziecka jest zwolniony z kwarantanny. "Gdzie tu logika?" - pytają rodzice.

prawda 19.11.2021 18:15
Logika to za dużo powiedziane. Jak wynika z maili Dworczyka - słupki się liczą a nie logika.

Michalina 19.11.2021 16:41
Uważam, że powinno sie testować dzieci i pracowników. Dzieci powinny siedziec w swoich klasach ,ograniczyc chodzenie po korytarzach i bieganie na przerwach. Dezynfekowac ręce....maseczki obowiazkowo dla wszystkich. Tak ..jak robią to inne szkoły i miasta ...i nie trzeba wcale brac pomysłów z zachodu.....gdzie w najwyższych szczytach pandemii wszystkie szkoly pracowały.

jasna sprawa 19.11.2021 16:54
Michalina to wydają się być oczywistością tylko dlaczego p. Sawaryn tego nie rozumie i nie wdraża?

prawda 19.11.2021 18:17
Ale pisiory już NIE TESTUJĄ osób zaszczepionych (chociaż wiadomo, że mogą chorować i zakażać - właśnie tym to groźniejsze, że szczepienia zwiększają prawdopodobieństwo łagodnego przebiegu). Więc czarnek - garnek ani ekonomista z resztą badaczy słupków nie zgodzą się na TESTY PRZESIEWOWE... One by powiedziały prawdę, ile jest osób w danej grupie zakażonych....

zmarł zakażony nastolatek 19.11.2021 15:22
14-letni chłopiec trafił na oddział szpitalny w ciężkim stanie po tym, jak infekcję dróg oddechowych leczył w domu. Po przyjęciu do szpitala okazało się, że jest zakażony koronawirusem. Na razie nie wiadomo jednak, czy to COVID-19 był przyczyną śmierci 14-latka.

uno 19.11.2021 15:40
Jak zaczną umierać dzieciaki w Gryfinie to dopiero zacznie się dziać.

prosta sprawa 19.11.2021 14:01
A wystarczy co poniedziałek i co środę robić testy dla całej społeczności szkolnej. Jak przyjdzie ktoś pierwszy raz do szkoły we wtorek czy czwartek, to też zacząć od testów. I wedy wychwytuje się źródła zakażeń.

Linda 19.11.2021 14:45
Taaa i co jeszcze... Niby kto miałby to finansować i obsługiwać. To tylko dzieciaki, mogą siedzieć w domu na zdalnych.

matka 19.11.2021 15:12
Linda jak to kto? Przecież jest właściciel szkoły. To jest dużo tańsze niż wieczny bałagan i zestresowane i niedouczone dzieci.

Tymek 19.11.2021 15:17
Popieram, bez przesady, nie ma pieniędzy na takie rzeczy, jeszcze teraz przy takiej inflacji. Jak ktoś niżej napisał, jak już zamknąć to całą szkołę i wygasić ognisko zakażeń, bo takie wysyłanie na zdalne pojedynczych klas jest bezcelowe.

Jacek 19.11.2021 15:22
Tymek ty chyba jesteś z urzędu i stwierdziłeś że nie statczy ci na nagrody. Chcecie koszty przenieś na rodziców., a to władza jest konstytucyjnie zobowiązana zapewnić naukę w szkołach. Ale to nie jest ważniejsze niż zdrowie uczniów i nauczycieli!

pstrąg 19.11.2021 15:24
Jacek nie tylko o zdrowie, ale i życie jak się okazuje.

bbb 19.11.2021 21:44
Dokladnie, testy na parkingach, to juz nie na nasze rozumy. Lepiej sie zarazac i nie testowac. Aha i chodzic bez masek.

gra w słupki... 19.11.2021 16:32
Mylisz się. Pisia logika "walki" z pandemią - czyli troski o słupki. Im mniej testów, tym mniej zachorowań. Ponadmiarowe zgony się jakoś zamydli. Ale zrobienie testów przesiewowych w jakiejkolwiek populacji - i pokazanie PRAWDZIWEJ skali zachorowań - jest wyjątkowo nie na rękę pisowcom...

jjj 19.11.2021 21:42
To by sie bardzo nie spodobalo wielu ludziom, a poza tym testy kosztuja, a rzad nie chce wydawac pieniedzy ani tracic poparcia. Wystarczylo nosic maski, to juz wogole odpada.

po prostu 19.11.2021 21:44
Tu nie chodzi o podobanie się tylko o zdrowie i życie ludzi! Ochrona zdrowia jest zagwarantowana w konstytucji. To niech pisory to przestrzegają.

pytam panie burmitrzu! 19.11.2021 13:57
Dlaczego gmina nic nie robi?

M. 19.11.2021 13:51
Porażka!

???? 19.11.2021 13:56
Ale ile czasu można w niej trwać???

Jula 19.11.2021 14:33
Nie bez kozery tercet ma pseudonim LENIWY

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaŻyczenia świąteczno-noworoczne PGE (17.12.2025-07.01.2026)
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama