Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
sobota, 20 grudnia 2025 10:01
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Zakupy na Poczcie Polskiej. Półki w e-sklepie uginają się pod towarem

Poczta Polska uruchomiła nowy sklep internetowy. Na klientów czekają tysiące produktów – często po konkurencyjnych cenach.
Zakupy na Poczcie Polskiej. Półki w e-sklepie uginają się pod towarem
Poczta Polska uruchomiła nowy sklep internetowy.

Autor: iStock

Dotychczas poczta miała 2 sklepy internetowe: sklep filatelistyczny i z artykułami do pakowania i wysyłki. Przez internet można też było zaprenumerować prasę.

W nowym sklepie – oprócz unikalnych znaczków, kartonów, kopert, foliopaków i prasy – można też kupić inne artykuły. 

„Są wśród nich artykuły szkolne, biurowe, dla dzieci, z kategorii uroda, galanteria oraz produkty dla domu i ogrodu, upominki i gadżety” – czytamy na stronie poczty.

Jesteś gościem i kupujesz

Ceny na wirtualnych półkach sklepu Poczty Polskiej są porównywalne do cen w innych sklepach internetowych. Na przykład blok do akwareli można kupić za 27,49 zł, termofor za 21,21 zł, worki do odkurzaczy za 13,12 zł, spray do czyszczenia łazienki za 10,99 zł. 

Zakupy w nowym sklepie PP są wygodnie. Dzięki prostej i intuicyjnej nawigacji łatwo wyszukiwać i zamówić towar, który nas interesuje.

Co ważne, żeby zrobić zakupy online w sklepie poczty nie trzeba się rejestrować i zakładać konta. Można to zrobić jako gość.

Za zamówienie możemy zapłacić na kilka sposobów: przelewem, kartą płatniczą, BLIKIEM, za pomocą Google Pay i Apple Pay. 

Od decyzji klienta zależy, gdzie trafi przesyłka – do punktu odbioru lub pod wskazany adres. Odbiorca będzie mailowo informowany o tym, co dzieje się z jego przesyłką. Jeśli jej wartość przekroczy 50 zł, będzie darmowa.

Poczta bez papieru

Sklep internetowy to kolejny pomysł na cyfryzowanie Poczty Polskiej. Wcześniej wdrożyła ona program „Poczta bez papieru”. Zakładał on m.in. digitalizację procesów i dokumentów oraz wykorzystanie cyfrowych narzędzi i technologii. 

Dzięki temu rozwiązaniu liczba drukowanych stron zmniejszyła się o ponad 26 proc, porównując rok do roku.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

A. Żmijewski 18.07.2024 08:28
Może jeszcze ogrodowe pomidory spod folii niech zaczną sprzedawać pyr pyr. Zasadniczo teraz na rynku konkurencja pyr pyr jest tak duża że pomysł poczty jest o 20 lat spóźniony pyr pyr

pozdro 18.07.2024 09:20
Pomidory szybko się psują.

Jerzy 17.07.2024 10:49
Takie innowacyjne pomysły już dawno powinny być w wachlarzu rozwojowym tego postkomunistycznego prlowskiego dziadostwa, ale jak zwykle jakaś stara odporna na wiedzę osoba (pewnie związkowiec) banowała takie projekty i są tego efekty . Poczta dawać pod młotek, a nieroby związkowe zagonić do prawdziwej roboty, za darmo otrzymywali składki od tych 10 tyś pracowników, wstyd . Dość dokładania do tego syfu.

Jerzy 17.07.2024 09:57
Zamknąć nierentowne działy i pozbyć się balastu nierobów. Do przesłania listów wystarczy max 10 procent z tego, co jest.

hmm... 17.07.2024 09:06
Ostanie tchnienie poczty?

Jerzy 17.07.2024 10:51
hmm... 17.07.2024 09:06
Ostanie tchnienie poczty?
Nie potrzeba tam tyłu kierowników i dyrektorów

selfiaczek 17.07.2024 09:02
A co to reklama Poczty?

Jerzy 17.07.2024 11:05
selfiaczek 17.07.2024 09:02
A co to reklama Poczty?
Raczej nekrolog i błaganie o litość

Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaŻyczenia świąteczno-noworoczne gm. Widuchowa (18.12.2025-07.01.2026)
Reklama
ReklamaŻyczenia świąteczno-noworoczne PGE (17.12.2025-07.01.2026)
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama