Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
niedziela, 14 grudnia 2025 16:39
Reklama
Reklama

Wzorcowa rewitalizacja budynku publicznego

Statuetkę „Róży promocji” otrzymał Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki. Konkurs miał na celu pokazanie najlepszych działań promocyjnych projektów Regionalnego Programu Województwa Zachodniopomorskiego. Kapituła konkursu przyznała III miejsce ZUW za promocję projektu „Rewitalizacja elewacji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie”. Zadaniem uczestników było opisanie prowadzonych kampanii reklamowych związanych z projektami dofinansowanymi ze środków unijnych. Na rewitalizację czeka w Gryfinie Pałacyk pod lwami, a w Chojnie budynek dawnego starostwa.
Wzorcowa rewitalizacja budynku publicznego
Nagrodą w konkursie jest m.in. przedstawienie przedsięwzięcia w publikacji prezentującej najlepsze praktyki promocji zrealizowane przez beneficjentów RPO WZ oraz reklama w prasie.
 
Działania promocyjne w gmachu Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego koncentrowały się wokół udostępnienia budynku ZUW zwiedzającym.
-Stworzyliśmy trasy wycieczkowe oraz przeszkoliliśmy naszych pracowników, którzy oprowadzają zainteresowanych po budynku - informuje Magdalena Walendowska z centrum prasowego wojewody.
 
Zwiedzanie ZUW jest bezpłatne i możliwe po wcześniejszym umówieniu się pod numerem telefonu: 91 4303-439.
 

-Dodatkowymi atrakcjami są zajęcia edukacyjne dla szkół, gry fabularne, możliwość wykonywania sesji ślubnych, konkursy i plenery fotograficzne. Stworzyliśmy również stronę internetową poświęconą historii i architekturze gmachu:
www.szczecin.uw.gov.pl/100lecie/ oraz fanpage’a na Facebooku: www.facebook.com/StulecieGmachuZUW - informuje rzecznik.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: kasa misiu kasaTreść komentarza: 120 tysięcy dla Zenka? Polsat chyba kompletnie odleciał! Na tle Stinga to jest żart, ale wciąż to jest olbrzymia kwota za kilkanaście minut śpiewania do playbacku. Widać, że Polsat stawia na masowego, najmniej wymagającego widza i tanie rozrywki. Szkoda, bo mieli tam Beata Kozidrak i Edytę Górniak, a na billboardach i tak będzie Zenek.Data dodania komentarza: 14.12.2025, 15:25Źródło komentarza: Telewizyjna rywalizacja sylwestrowa. Kto stawia na Stinga, a kto na wykonawców disco poloAutor komentarza: gośćTreść komentarza: Trzeba było dostawić jeszcze kilka rzędów krzeseł bliżej sceny. Niepotrzebna dziura.Data dodania komentarza: 14.12.2025, 15:17Źródło komentarza: Nauczyciele na scenie! Jubileusz z pompą i kabaretowym humoremAutor komentarza: bankowiecTreść komentarza: Absolutnie tak! Czesi, Węgrzy, Ukraińcy – wszyscy mają swoje znaki. Polska, jako lider regionu, po prostu musi mieć symbol. Znak graficzny to podstawa identyfikacji wizualnej waluty. Ktoś, kto uważa, że to jest niepotrzebne, nie rozumie znaczenia brandingu w dzisiejszym świecie. Jestem za szybką implementacją.Data dodania komentarza: 14.12.2025, 15:09Źródło komentarza: Ciekawostka: Złotówka ma mieć nowe oznaczenie. Niczym dolarAutor komentarza: A. ŻmijewskiTreść komentarza: Zasadniczo to stacje benzynowe czy apteki pyr pyr nie powinny mieć ustawowej możliwości sprzedawania alkoholu czy papierosów, peawda pyr pyr? No tak na logikę pyr pyrData dodania komentarza: 14.12.2025, 15:08Źródło komentarza: Alkohol na stacjach paliw ma być ukryty. Zakaz sprzedaży nie rozwiąże problemu pijanych kierowców
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama