Dofinansowanie pokrywa koszty demontażu pokrycia lub wyrobów zawierających azbest, transportu odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest poniesionych po dacie złożenia wniosku o dofinansowanie. Gmina dofinansuje zadanie z budżetu.
Mieszkańcy gminy mogą złożyć stosowny wniosek do dnia 30 czerwca 2017 r. Warunkiem otrzymania dofinansowania jest:
- deklaracja właściciela nieruchomości o zamiarze usunięcia materiału zawierającego azbest w 2017 r.,
- zgłoszenie prac budowlanych z adnotacją, że Starosta Gryfiński nie wnosi zastrzeżeń, w przypadku azbestu znajdującego się na dachu budynku wraz z oświadczeniem o prawie do dysponowania nieruchomością,
- złożenie informacji o wyrobach zawierających azbest.
Środki na to zadanie będą pochodzić m.in. z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
Napisz komentarz
Komentarze