Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
wtorek, 16 grudnia 2025 19:22
Reklama
Reklama
Reklama

Remontują i modernizują salę obsługi

W związku z planowanym od 5 listopada do połowy grudnia 2018 r. remontem sali obsługi świadczeniobiorców w Zachodniopomorskim Oddziale NFZ w Szczecinie, wszystkie czynności związane z obsługą interesantów będą wykonywane w tymczasowych pomieszczeniach. Z uwagi na towarzyszące temu utrudnienia, namawiamy interesantów, by sprawy, które nie wymagają osobistej wizyty w Oddziale NFZ, załatwiali korespondencyjnie. Dla tych, którzy przyjdą do Funduszu, a będą chcieli uniknąć ewentualnego oczekiwania na obsługę przy stanowisku – przygotowana będzie skrzynka podawcza, do której można będzie wrzucić wniosek, zlecenie, skierowanie czy formularz. Nowa sala, którą oddamy do użytku w połowie grudnia br. będzie warta czasowych utrudnień: zaprosimy Państwa do miejsca wyposażonego w wygodne i estetyczne meble, nowocześniejsze systemy informatyczne, lepiej urządzonego, przyjaznego i bardziej funkcjonalnego.
Remontują i modernizują salę obsługi

Autor: fot. dost.

Do tego czasu będziemy zachęcać klientów, by sprawy niewymagające osobistego udziału, załatwiali korespondencyjnie: wniosek o EKUZ można wysłać tradycyjną pocztą, e-mailem, faksem lub złożyć w Internecie, przez profil zaufany. Z tej ostatniej możliwości można skorzystać także zakładając konto w ZIP - Zintegrowanym Informatorze Pacjenta. Tradycyjną pocztą można wysłać skierowanie na leczenie uzdrowiskowe, zlecenie na wyrób medyczny, formularz unijny. Potwierdzone zlecenie, gotowy EKUZ, zarejestrowany wniosek unijny – zostaną wysłane pod wskazany adres zwrotny.

W przypadku osobistej wizyty w oddziale Funduszu, aby uniknąć ewentualnego czekania na obsługę przy stanowisku, możliwe będzie skorzystanie ze specjalnie oznakowanej skrzynki podawczej, do której można będzie wrzucić wniosek, zlecenie, skierowanie czy formularz.

Wszystkie sprawy przekazane korespondencyjnie lub do skrzynki podawczej zostaną załatwione rzetelnie i niezwłocznie, a dokumenty odesłane pocztą!

Za powstałe utrudnienia – przepraszamy! Postaramy się, by trwały jak najkrócej.

 

Nowa Sala Obsługi, którą planujemy oddać Państwa do użytku w grudniu 2018 roku, będzie nowocześniejsza i bardziej funkcjonalna. Zostanie wyposażona w wygodne i estetyczne meble. Nowe stanowiska obsługi klientów, których ilość zostanie zwiększona z 8 do 9, zostaną dostosowane do standardów RODO, zapewniając ochronę prywatności. W sali będą wydzielone strefy dla oczekujących. Łatwiejszy będzie dostęp do kancelarii - poprzez umiejscowienie punktu podawczego na Sali Obsługi; usytuowanie go tuż przy wejściu sprawi, że nie trzeba będzie przemierzać całej Sali, tak jak dziś, by złożyć dokumenty w kancelarii.
Nowa sala została tak zaprojektowana, by interesanci mogli swobodnie się przemieszczać do wyznaczonych stanowisk, mając jednocześnie zapewnioną poufność przy załatwianiu spraw. Owocem tych prac będzie uruchomienie w połowie grudnia profesjonalnie urządzonego, estetycznego i przyjaznego miejsca, w którym interesanci będą czuć się komfortowo i bezpiecznie.

 

Dalsze prace, które nie będą się wiązać z tak poważną reorganizacją stanowisk, planowane są na początek 2019 roku. W styczniu zamontowane zostaną automatycznie przesuwane drzwi, co ułatwi dostęp do pomieszczeń, w tym osobom poruszającym się z wózkami dziecięcymi, na wózkach inwalidzkich, o kulach czy za pomocą balkoników.
Modernizacji poddane zostaną również systemy informatyczne, tak by usprawnić i przyspieszyć obsługę interesantów.
Celem działań podjętych przez Narodowy Fundusz Zdrowia jest podwyższenie standardu obsługi klientów Oddziału.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama