Burmistrz, przecinając wstęgę, dokonał uroczystego otwarcia pracowni przyrodniczej. Dyrektor szkoły Barbara Dybczak zaprezentowała pomoce dydaktyczne zakupione w ramach przyznanej dotacji. Natomiast prezentacji części multimedialnej dokonał nauczyciel szkoły - ksiądz Paweł Błasiak, doskonale radzący sobie z nowoczesnymi urządzeniami techniki komputerowej.
Burmistrz oraz sekretarz z wielkim zainteresowaniem i uwagą śledzili możliwości, jakie daje nowoczesny sprzęt oraz jego wykorzystanie na zajęciach szkolnych. Dzięki staraniom dyrektor Barbarze Dybczak i akceptacji projektu przez burmistrza, szkoła otrzymała dofinansowanie na ponad 66 tysięcy złotych. Korzystając z dofinansowania szkoła zakupiła pomoce tradycyjne, takie jak wyposażenie szkolnej pracowni przyrodniczej, a także nowoczesne zasoby na monitory interaktywne oraz nowoczesny sprzęt multimedialny. W ramach przyznanej kwoty powstała interaktywna pracownia fizyczna z monitorem interaktywnym i oprogramowaniem, które pozwala z łatwością przeprowadzić z udziałem uczniów dziesiątki ciekawych doświadczeń, eksperymentów i projektów badawczych.
Powstała również interaktywna pracownia geograficzna wyposażona w monitor interaktywny wraz ze stanowiskami multimedialnymi dla 11 uczniów, posiadająca odpowiednie oprogramowanie.
Szkoła wzbogaciła się o przyrodniczą lekcjotekę multimedialną, mobilną stację dokującą, elektroniczne urządzenie wyposażone w czujniki pozwalające mierzyć tętno, temperaturę i wilgotność powietrza , ciśnienie atmosferyczne i inne parametry. Zakupione zostało tradycyjne wyposażenie dydaktyczne pozwalające przeprowadzać doświadczenia chemiczne oraz wyposażenie ułatwiające i zwiększające atrakcyjność nauki biologii.
Dużą zaletą multimedialnych pracowni jest wygoda, łatwość użytkowania oraz nowoczesność wpisująca się obecny system i standard nauczania. Dzięki takiemu wyposażeniu szkoła stała się placówką wykorzystującą najnowszą technikę komputerową i sprzęt IT do wzbogacenia, doskonalenia i zwiększania atrakcyjności procesu kształcenia uczniów.

















Napisz komentarz
Komentarze