Poniżej publikujemy odpowiedź na naszą interwencję.
Szanowny Panie Redaktorze,
Dokładnie zbadaliśmy okoliczności tej sprawy i otrzymaliśmy pisemne wyjaśnienia od firmy ochroniarskiej.
Po sprawdzeniu monitoringu w sklepie, pracownik ochrony fizycznej przeprosił Klientkę za zaistniałą sytuację, ponieważ jego podejrzenia były niesłusznie, a także poinformował o możliwości złożenia skargi w związku z tym zdarzeniem.
Dodatkowo kolejnego dnia ponowne przeprosiny zostały złożone telefonicznie przez inspektora ochrony.
Informujemy, że z pracownikiem ochrony pełniącym obowiązki w sklepie przy ul. Bolesława Chrobrego 40/42 w Gryfinie zostało przeprowadzone szkolenie oraz rozmowa dyscyplinująca.
Z poważaniem,
Biuro Prasowe sieci Biedronka
O sprawie napisaliśmy tutaj:

![Ochroniarze z Biedronki przepraszają klientkę [interwencja igryfino] Ochroniarze z Biedronki przepraszają klientkę [interwencja igryfino]](https://static2.igryfino.pl/data/articles/xl-ochroniarze-z-biedronki-przepraszaja-klientke-interwencja-igryfino-1665392338.jpg)





Napisz komentarz
Komentarze