Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
niedziela, 14 grudnia 2025 20:49
Reklama
Reklama

Ochroniarze z Biedronki przepraszają klientkę [interwencja igryfino]

Sprawa dotyczy mieszkanki Gryfina niesłusznie oskarżonej o to, że rzekomo ukradła dezodorant o wartości nieco powyżej 8 zł. Ochroniarz sklepu Biedronka odnalazł klientkę, która zdążyła już zrobić dodatkowe zakupy w innym sklepie i na ulicy zażądał powrotu do marketu w celu przeszukania torebki. Jak się okazało po dokładnym sprawdzeniu monitoringu, nasza czytelniczka odłożyła ów dezodorant na półkę, rezygnując z jego zakupu podczas oczekiwania w kolejce do kasy. Było jej jednak bardzo przykro, na dodatek świadkami tej nieprzyjemnej sytuacji z ochroniarzem byli przechodzący ulicą ludzie oraz znajomi, których często spotyka w sklepie. Po naszej interwencji sprawa została dokładnie zbadana. Klientka została przeproszona.
Ochroniarze z Biedronki przepraszają klientkę [interwencja igryfino]

Poniżej publikujemy odpowiedź na naszą interwencję.

Szanowny Panie Redaktorze,
Dokładnie zbadaliśmy okoliczności tej sprawy i otrzymaliśmy pisemne wyjaśnienia od firmy ochroniarskiej.

Po sprawdzeniu monitoringu w sklepie, pracownik ochrony fizycznej przeprosił Klientkę za zaistniałą sytuację, ponieważ jego podejrzenia były niesłusznie, a także poinformował o możliwości złożenia skargi w związku z tym zdarzeniem.

Dodatkowo kolejnego dnia ponowne przeprosiny zostały złożone telefonicznie przez inspektora ochrony.

Informujemy, że z pracownikiem ochrony pełniącym obowiązki w sklepie przy ul. Bolesława Chrobrego 40/42 w Gryfinie zostało przeprowadzone szkolenie oraz rozmowa dyscyplinująca.

Z poważaniem,
Biuro Prasowe sieci Biedronka

 

O sprawie napisaliśmy tutaj:

http://https://www.igryfino.pl/wiadomosci/41131,nieslusznie-oskarzyl-mnie-ochroniarz-z-biedronki-stalo-sie-to-na-ulicy-list-czytelniczki-igryfino

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

kibicuję pani poszkodowanej 26.05.2021 14:29
Nie do końca mnie to satysfakcjonuje.

TERAZ ŁAPIE BIEDRONKI 22.05.2021 08:50
kiedyś byłem w ORMO wujek w sb

....jack 21.05.2021 22:10
Tego ochroniarza, komucha wypierdz..... niech zacznie lepiej obserwować a nie gapić się za dziewczynkami. Tyle narobił uczciwej kobiecie wstydu. Biedronka, jak nie a,la polskie produkty to lichy ochroniarz. Polaków mają złodzieje, za złodziejów. Nie kupuję w biedronce!!!

ech, prymitywie... 22.05.2021 09:38
aleś ty prymitywny sraulonie/kolo/melanio/ i co jeszcze... Bardziej na pisowca pasuje - dobrze że pały na wyposażeniu nie ma, jak policja w Warszawie...

ŁUKASZ 21.05.2021 21:38
Dlaczego ta pani dała temu ochroniarzowi swoją torebkę do przeszukania ochrona nie ma prawa przeszukiwać klientów tylko POLICJA. Niech pani nie daje więcej ochroniarzowi żadnej reklamówki z zakupami do przeszukania bo oni nie mają prawa.

Mama Knagulca Kurdula 21.05.2021 15:47
Komentarz zablokowany

Biedronka najgorsza sieć 21.05.2021 15:24
Do EN NIE MA TAKIEGO PRZEPISU ZEBY ZGŁASZAĆ ZAKUPY DOKONANE W INNYM SKLEPIE. A PO DRUGIE OCHRONIARZ TO KTOS Z UPRAWNIENIAMI

Jack 21.05.2021 22:12
Nie ma uprawnień. Jak klientka opuściła sklep, ba była już w innym to mógł tylko sprawdzić monitoring. Nie miał prawa za nia krzyczeć i być chamem.

Gryfindor 21.05.2021 13:36
Tutaj w miare sprawa się wyjaśniła, ale oglnie, nie jest łatwo znaleźć świadków, na ogół nikt nie chce nimi być.. ...Inną sprawą jest stwarzanie pozorów przez sklepy traktowania klientów podmiotowo. Tak naprawde wytworzyła się jakby wersja monopolu - klient, skoro wejdzie za liczne bramki, drzwi, barierki, do wielkiego sklepu, to często robi większe zakupy, więc motywacja zakończenia wizyty w supermarkecie jest tym wieksza i spolegliwośc wobec nawet bredni ochroniarzy jest większa, czyli zachowujemy się jak w przychodni (monopol), poczcie (niemal monopol), urzędzie skarbowym (dyktatura), czyli pokorniej..Działa tez liczebność" widowni" - gał wytrzeszczonych w stronę rzekomego złodzieja jest wyjątkowo dużo, a kłopot tym większy, jeśli jesteś osobą znaną. W dodatku ewolucja homo sapiens ostatnich 20 lat sprawiła, że te wytrzeszczone gały spoglądają ZZA DZIUREK OD KLUCZA - fejsy, strony z filmikami uczyniły z ludzi troche zwierzeta - cielęta patrzące w malowane wrota.

ja 21.05.2021 14:46
pokazać wizerunek nadgorliwego ochroniaża.na miejscu męza tej pani publicfznie obił bym mu pysk ,ochrona czci!

X 21.05.2021 13:19
***ona biedronka i ułomni ciecie, bez uprawnień w tym zawodzie.

jest ok. 21.05.2021 13:14
Przeprosiny nagłośnione,wszyscy wiedzą ,myślę,że jest ok.

eN 21.05.2021 12:50
Ja też jestem ochraniarzem w sklepie co dzień mamy po 4/5 ujęć kradną dzieci młodzież i starsi kradną wszystko nikt nie przestrzega przepisów sklepowych o zgłoszeniu wnoszonego towaru z innego sklepu czy też toreb czy plecaków ochrona ma prawo do przeszukania tylko mężczyzn kobiety przeszukuje pracownica sklepu jeżeli udowodniona jest kradzież wybaczcie żeby wypchana kurtka zimowa po pas nie była powodem przeszukania

prac. 21.05.2021 15:44
Pilnujcie sami siebie i obsadę sklepu. tam skierujcie swoja uwage a bedziecie miec lepsze wyniki

Twardym robiony. 21.05.2021 17:41
Przeszukania? Stary jakbys dobrze przestudiowal przepisy to sie okaze nie masz prawa tak naprawde mnie nawet dotknac. Jakby tak za mna wybiegl do innego sklepu to by dostal pocisk czułych słówek na srodku ulicy.

gość 21.05.2021 12:39
homo homini lupus est: Zwracam honor, za ostro napisałem wczoraj. Zgadzam się z Panią. Dziś na spokojnie przeczytałem i doszedłem do wniosku że niestety dokładnie jest tak jak pani napisała. Pozdrawiam i wszystkim życzę aby bardziej się szanowali i mieli więcej szacunku do siebie.

Ochronny dzban 21.05.2021 12:35
Kwiatki w zębach niech przyniesie dzban skórzany pani której narobił wstydu

Zenon 21.05.2021 12:34
Ochroniarz nie krzyczał, nie wyzwał, nie nazwał 'złodziejem', nie szarpał, nie grzebał, podziękował. A potem tez przeprosił.

Rafał 21.05.2021 16:49
Nie No nic się nie stało , szukał tylko panią po sklepach a gdy odnalazł to przeszukał torebkę , przecież to norma .... :) żenada i wstyd dla firmy ochroniarskiej

Kultura 21.05.2021 18:54
No łaskawca! Wstydu kobiecie narobił publicznie a przepraszają przez telefon.

88 21.05.2021 12:16
Bez jaj. Telefonicznie, to pan inspektor ochrony może sobie pizzę zamówić. Przynajmniej bukiet kwiatów i kosz z upominkami, to taka najprostsza możliwość udobruchania tej pani. Klientka sklepu została upokorzona publicznie, a przeprosiny mają być anonimowe ? Nie ma co tu mieć pretensji do sieci Biedronka, bo ochroną zajmuje się firma zewnętrzna i tak naprawdę, to ona właśnie powinna się tłumaczyć.

podzielam opinię 21.05.2021 12:28
88, w sumie racja.

goo 21.05.2021 12:32
No jeżeli czujesz się skrzywdzony to idź do sądu i wykaż swoją rację, a tak to zachowujesz się jak dziecko i roztrząsasz temat.Szkoda Ci na adwokata? Jak wygrasz sprawę to zyskasz więcej, ale z tego co wiem to Twoje dowody aby wykazać winę pracownika ochrony są trochę mierne.

tak sądzę... 21.05.2021 13:00
Nie wszystko, co nie jest niezgodne z prawem JEST PRZYZWOITE....

uważam, że 21.05.2021 12:05
To nie powinno się wcale wydarzyć.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama