Błyskawiczny nabór. Jeden z warunków: odpowiedni stan zdrowia
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami w Wydziale Gospodarki Komunalnej ogłoszono 6 lipca 2021 r., a dokumenty należało składać stosunkowo szybko, bo do 19 lipca.
W ogłoszeniu określono wymagania niezbędne. To m.in.:
- Wykształcenie minimum średnie o specjalności ochrona środowiska lub pokrewne,
- Znajomość przepisów prawnych niezbędnych przy wykonywaniu zadań w tym szczególnie ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- Bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego (Microsoft Excel),
- Nieposzlakowana opinia oraz stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
Robert Kulawiec podinspektorem
Już 26 lipca 2021 r. burmistrz Mieczysław Sawaryn ogłosił wynik naboru:
"Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Gospodarki Komunalnej został wybrany do zatrudnienia pan Robert Kulawiec zamieszkały w Gryfinie.
Pan Robert Kulawiec spełnił wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat udzielał rzeczowych i wyczerpujących odpowiedzi, potwierdzając tym samym wiedzę, doświadczenie zawodowe oraz predyspozycje do podjęcia pracy w Wydziale Gospodarki Komunalnej".
Zadaniem Roberta Kulawca m.in. współpraca z PUK
Oto zadania nowego podinspektora:
1. Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniach o udzielanie zamówienia publicznego na prowadzenia zadań polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
2. Nadzorowanie realizacji umów w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie gminy Gryfino.
3. Rozliczanie kosztów funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi.
4. Przyjmowanie i weryfikacja sprawozdań podmiotów realizujących zadania z zakresu odbioru odpadów komunalnych oraz instalacji przetwarzania odpadów komunalnych.
5. Sporządzanie wymaganych przepisami prawa sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.
6. Prowadzenie kontroli podmiotów realizujących usługi z zakresu odbioru odpadów komunalnych.
7. Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem przez przedsiębiorców wpisów do prowadzonego przez burmistrza Gryfina Rejestru Działalności Regulowanej
w zakresie działalności polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
8. Dokonywanie wpisów do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej dotyczących uprawnień przedsiębiorców, związanych z prowadzonym zakresem czynności.
9. Planowanie kierunków rozwoju systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Gryfino.
10. Współdziałanie z podmiotem obsługującym gminny system gospodarki odpadami komunalnymi w celu zwiększenia efektywności systemu.
O odejściu Roberta Kulawca z zarządu PUK napisaliśmy ostatnio tutaj:
Napisz komentarz
Komentarze